نظرسنجی: به نظر شما علی کریمی در پرسپولیس می ماند؟
بله
خیر
[نمایش نتایج]
 
توضیح: این یک نظرسنجی عمومی‌است. کاربران می‌توانند گزینه‌ی انتخابی شما را مشاهده کنند.
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آخرین اخبار نقل و انتقالات 91 92

#1
آخرین اخبار نقل و انتقالات 91 92

اين روزها جابه‌جايي بازيكنان و مربيان ليگ، مهم‌ترين اخبار روز فوتبال ايران را تشكيل مي‌دهند و با پايان يافتن رقابت‌هاي نمايندگان ايران در آسيا اين روند هر روز شدت بيشتري خواهد گرفت.

سايت گل تصميم دارد همه روزه آخرين اخبار نقل و انتقالات را در قالب يك پست ثابت، تحت عنوان «نقل‌وانتقال‌دات‌كام» به اطلاع كاربران عزيز برساند. اين پست خبري با هر نقل و انتقال جديدي بلافاصله به‌روز شده و در برابر ديدگان شما قرار خواهد گرفت.

کرمی با فولاد تمدید کرد

عبدالله کرمی مدافع- هافبک فولاد خوزستان ظهر امروز برای حضور یکساله در فولاد با مسئولان باشگاه توافق رسید و عصر امروز در هیئت فوتبال قراردادش را ثبت خواهد کرد. کرمی فصل قبل از شاهین به فولاد پیوسته بود.

فابيو تمديد كرد

فابيو جانواريو هافبك برزيلي سپاهان قرارداد خود را با اين باشگاه به مدت يك سال تمديد كرد. اين بازيكن سابق استقلال و فولاد كه در 2 فصل گذشته 2 قهرماني با سپاهان به دست آورده از همه چيز در اصفهان راضي است و بنابراين بدون ناز و اطوار قرارداد خود را امضا كرد. به گفته سرپرست سپاهان سيدجلال حسيني هم قراردادش را با اين تيم تمديد خواهد كرد.

ايمون زايد يك سال ديگر

ايمون زايد مهاجم موفق پرسپوليس در فصل گذشته يك سال ديگر قرمزپوش خواهد ماند. زايد پس از بازگشت پرسپوليس از عربستان اولين بازيكني است كه با پرسپوليس تمديد مي‌كند.

همدان شهر ايده‌آل بگوويچ

وينكو بگوويچ سرمربي فصل گذشته پاس همدان يك سال ديگر هدايت سبزپوشان را در دست خواهد داشت. اين خبر ديروز رسميت يافت. هدف وينكو در سال جديد صعود با پاس به ليگ برتر است.

استقلالي‌ها در انتظار جلسه فردا

همه چيز در باشگاه استقلال در حالت تعليق قرار دارد و بازيكنان اين تيم چشم‌انتظار نتيجه‌ جلسه‌اي هستند كه فردا بين اعضاي هيات مديره برگزار مي‌شود. در اين جلسه هيات مديره باشگاه استقلال مديرعامل و سرمربي بعدي را انتخاب خواهند كرد و فهرست بازيكنان مازاد و بازيكنان مورد نياز بنابر سليقه سرمربي منتشر مي‌شود.



نقل و انتقالات قبلي:

* يحيي گل‌محمدي سرمربي صباي قم شد

* امید هرندی سرمربی داماش شد

*توافق ابراهيم‌زاده با نفت تهران

*مرتضي اسدي با تراكتورسازي تمديد كرد

*رضا عنايتي با مس كرمان به توافق رسيد

*عباس پورخسرواني به فولاد خوزستان پيوست

*مهدي رجب‌زاده از فجر به ذوب‌آهن رفت

*رسول كربكندي سرمربي ذوب‌آهن شد

*حسين فركي هدايت فولاد را بر عهده گرفت

*جدايي هوشيار و ميثاق از پرسپوليس قطعي شد

*عبدالله ويسي با پيكان قرارداد بست

نقل و انتقلات سپاهان 91 92

پس از جانواریو و جذب صادقی
سزار قراردادش را با سپاهان تمدید کرد

خبرگزاری فارس: مهاجم برزیلی تیم سپاهان قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، برونو سزار مهاج برزیلی تیم سپاهان با انجام توافقات نهایی و طبق قرارداد خود در فصل آینده نیز همراه طلایی پوشان در رقابت های داخلی و لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

سزار در همین خصوص گفت: دوست دارم تا هنگامی که در ایران حضور دارم فقط و فقط با پیراهن سپاهان به میدان بروم.

به گزارش فارس، مسوولان سپاهان تاکنون قرارداد جانواریو را تمدید کرده و محمد باقر صادقی را نیز از ذوب آهن به خدمت گرفته‌اند.
باشگاه سپاهان اعلام کرد
کرانچار سرمربی فصل آینده طلایی‌پوشان/تمدید قرارداد مرزبان و کریمی

خبرگزاری فارس: باشگاه سپاهان تاکید کرد که زلاتکو کرانچار فصل آینده همکاری خود را با این باشگاه ادامه خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری فارس،باشگاه سپاهان اعلام کرد: برخلاف برخی شایعات، هدایت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در فصل آتی برعهده زلاتکو کرانچار خواهد بود.

در قراردادی که پیش از این و برای آغاز همکاری باشگاه و کرانچار بین طرفین منعقد شده بود، بر رضایت و خواسته دو طرف برای ادامه همکاری در سال دوم تاکید شده که با توجه به رضایت کامل طرفین برای تداوم همکاری و نشست اخیر این مربی موفق کروات با علیرضا رحیمی و رسول خوروش، هدایت طلایی پوشان در فصل آتی نیز در دستان کرانچار خواهد بود.

همچنین مربیان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کردند.

علیرضا مرزبان و محمود کریمی دو تن از مربیان و تونچی مربی کروات دروازه بان های تیم سپاهان، قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با باشگاه تمدید کردند.
با سپاهان قرارداد دارم
جمشیدیان: کرانچار می‌توانست فرصت‌ بیشتری به من بدهد

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: کرانچار بعد از مصدومیتم می‌توانست فرصت‌ بیشتری به من بدهد.
احمد جمشیدیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه فصل بعد قراردادش را با سپاهان تمدید می کند یا خیر اظهار داشت: فردا با مسئولان باشگاه جلسه دارم. من یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم اما باید با مسئولان تیم صحبت کنم.

وی درباره اینکه گفته بود احساس می کند نیمکت نشینی اش در سپاهان فنی نبوده عنوان کرد: بعد از مصدومیت خیلی زود به تمرینات برگشتم. درحالی که طول مصدومیتم 4 ماه است اما من دو ماهه بازگشتم. بعد از مصدومیت در برخی بازی های می شد فرصت بیشتری به من داده شود اما این فرصت داده نشد.

جمشیدیان تصریح کرد: برخی بازیکنان بودند که هفته ها بد بازی می کردند اما باز در ترکیب قرار می گرفتند. البته این اخلاق کرانچار است که به بازیکنان فرصت می دهد و خیلی سخت به ترکیب تیم دست می زند.

این بازیکن خاطرنشان کرد: با باشگاه سپاهان هیچ مشکلی ندارم و آنها همیشه رفتار حرفه ای با من داشتند. فردا در جلسه ای که با مسئولان دارم تکلیفم را روشن می کنم.

اخبار نقل و انتقالات 91-92
سایت گل- حضور یا عدم حضور امیر قلعه نوعی در استقلال اگر تا دیروز با تردید همراه بود، بعد از نمایش ناامید کننده استقلال مقابل سپاهان، تا حدود بسیاری به واقعیت نزدیک شد. او مذاکراتی با استقلال داشته و نزدیکانش از اخباری فراتر از این خبر می‌دهند. سرمربی فصل گذشته تراكتورسازي قرار است یکشنبه به استقلال لیست خرید بدهد. لیستی که سیاوش اکبرپور، وحید طالب‌لو، امیرحسین صادقی و چند بازیکن دیگر در آن حضور دارند. با حضور قلعه‌نوعی، رحمتی و جباری رفتنی می‌شوند. اولی به احتمال فراوان راهی مس کرمان می‌شود و دومی شاید سر از کشورهای عربی در بياورد.

فعلا فتح الله زاده ماندنی است. شاید بعد از بستن تیم برود شاید هم هیئت مدیره به او یک سال دیگر فرصت ماندن بدهند.
سايت گل- سرمربي سابق فولاد خوزستان بعد از چند روز مذاكره با صباي قم از منتفی شدن حضورش در این باشگاه خبر داد. مجید جلالی در مورد وضعیت قراردادش با باشگاه صبای قم گفت: حضورم در این باشگاه منتفی شد. در جلسه‌ای که استاندار محترم قم حضور داشت گفتم مشکلاتی وجود دارد که نمی‌توانم سرمربی صبا شوم.

وی در مورد اینکه فصل آینده مربیگری می‌کند یا نه تصریح کرد: در سه ماه آخری که در باشگاه فولاد بودم روزهای سختی را گذراندم و به همین دلیل نیاز به استراحت دارم. شاید با در نظر گرفتن وضعیت فیزیکی خودم مدتی استراحت کرده و بعد در صورت فراهم شدن شرایط دوباره کار کنم.

سایت گل- مجید جلالی از قمی ها عذر خواهی کرد و هدایت صبا را نپذیرفت. به دنبال این موضوع بحث حضور سه مربی در این تیم مطرح است و باید دید عاقبت کدام یک روی نیمکت قمی ها می نشیند. فیروز کریمی، علی دایی و پرویز مظلومی سه نفری هستند که هر سه هم سابقه حضور در صباباتری و صبای قم را به عنوان مربی یا بازیکن دارند.

گفته می شود شانس حضور پرویز مظلومی بیش از دونفر دیگر است.قرارداد مظلومی با استقلال به اتمام رسیده و بر اساس شنیده ها او جایش را به قلعه نوعی می دهد.مظلومی در سالی که صبا به لیگ برتر رسید هدایت این تیم را بر عهده داشت.

سايت گل- پويا سيف‌پناهي بازيكن پاس همدان با باشگاه پرسپوليس به توافق رسيد و در فصل دوازدهم ليگ برتر پيراهن اين تيم را بر تن خواهد كرد. سيف‌پناهي قابليت بازي در پست‌هاي دفاع و هافبك چپ را دارد و جزو سهميه‌هاي ليگ يكي پرسپوليس محسوب مي‌شود.

اين بازيكن در فصل دهم ليگ برتر كه منجر به سقوط پاس همدان شد بيشترين بازي را در تركيب تيمش انجام داده بود. او اولين خريد رسمي پرسپوليس براي فصل جديد محسوب مي‌شود.

سایت گل- در حالی که به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی به زودی تراکتورسازی را ترک خواهد کرد تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که جانشین وی کسی نیست جز علی دایی.

به گزارش سایت گل و به نقل از قانون، امیرقلعه‌نویی اگر چه با تراکتورسازی روند خوبی را پشت سر گذاشت و موفق شد این تیم را به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر برساند اما شایعات جدی که درباره پیوستنش به استقلال مطرح شده مسئولان رده بالای استان آذربایجان شرقی را برآن داشته است که در خصوص روشن شدن تکلیف جانشین امیر واکنش نشان دهند.

مدیران بلند پایه باشگاه تراکتورسازی حالا قصد دارند علی دایی را به تبریز بیاورند. البته نه علی دایی و نه مدیران باشگاه تراکتورسازی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.دایی در حال حاضر در ایران به سر نمی‌برد اما به محض اینکه به ایران بیاید مذاکره تراکتورسازی با وی آغاز خواهد شد. شاید علی دایی هم بی علاقه نیست که با مردم تبریز پس از کشمکش‌هایی که طی سال‌های اخیر داشته است به نوعی آشتی کند. شاید جامی که حتی امیر قلعه‌نویی نتوانست برای پرشورترین هواداران فوتبال ایران بیاورد علی دایی در لیگ دوازدهم به ارمغان بیاورد. شاید!

کاپيتان تراکتورسازي تمديد کرد
کاپيتان تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز قرارداد خود را تمديد کرد.


به نقل از سايت باشگاه تراکتورسازي، مرتضي اسدي کاپيتان اين تيم با حضور در باشگاه تراکتورسازي قرارداد خود را به مدت دو سال تمديد کرد.

اسدي در شرايطي قرارداد خود را با اين تيم تمديد کرد که هنوز وضعيت امير قلعه نويي براي تمديد قرارداد مشخص نيست.
مذاكرات مثبت رويانيان با گلزن برزيلي در دوبي/ ادينیو: مقصد بعدي‌ام تهران است
همسر ادينیو علاقه زیادی به بازگشت به ایران نشان نمی‌دهد اما تصميم او براي آمدن به ايران جدي است

سايت گل- کار ادینیو در لیگ امارات به پایان رسیده است و باشگاه شارجه حاضر به تمدید قرارداد با این مهاجم برزیلی نیست. ادینهو درخشش خوب خود در لیگ ایران را نتوانست در امارات هم ادامه دهد و بعد از يك سال به پایان کار خود در این لیگ رسید.
به گزارش سايت گل، او در صفحه اجتماعی خود نوشته است که با دوبی و زندگی خوب در این شهر خداحافظی می‌کند و مقصد بعدی‌اش را تهران عنوان کرده است. روز گذشته نیز او در دوبي جلسه‌اي با رویانیان مدیرعامل پرسپولیس داشته است که گویا طرفین به توافقاتی دست پيدا کرده‌اند. ادینیو فردا از دوبی راهی برزیل می‌شود و قرار است 10 روز دیگر به ایران برگردد. البته همسر ادينیو علاقه زیادی به بازگشت به ایران نشان نمی‌دهد اما تصميم او براي آمدن به ايران جدي است و ترجیح می‌دهد در تهران بازی کند تا در شهرستان.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آخرین اخبار نقل و انتقالات 91 92 1 :heart:
پاسخ
 سپاس شده توسط mhidden ، Ali MuSiC ، mohsenniceboy ، why lie ، :) dαяуα
آگهی
#2
ممنون . اینیکی واقعا خوب بود ولی در مورد نظرسنجی کریمیو که جای دیگه بازی نمیدن . مجبوره بمونه ! Big GrinBig Grin
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
 سپاس شده توسط :) dαяуα
#3
(27-05-2012، 13:09)mohsenniceboy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
ممنون . اینیکی واقعا خوب بود ولی در مورد نظرسنجی کریمیو که جای دیگه بازی نمیدن . مجبوره بمونه ! Big GrinBig Grin

برهانی شما چی همش تو استقلال استTongue
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آخرین اخبار نقل و انتقالات 91 92 1 :heart:
پاسخ
 سپاس شده توسط why lie ، :) dαяуα
#4
نمیدونی بدون آرش 2 -3 بار آقای گل لیگ شده . از اولادی هم این فصل خیلی بیشتر گل زده . یه گلم که به خودتون زد !
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
 سپاس شده توسط :) dαяуα
#5
علی کریمی هم تو اسیا 1بار اقای گل شد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آخرین اخبار نقل و انتقالات 91 92 1 :heart:
پاسخ
 سپاس شده توسط why lie ، :) dαяуα
#6
سیدصالحی هم آقای گل اسیا شده
برترین گل زن های تاریخ لیگ برتر هم استقلالی هستن (عنایتی و برهانی)Smile
پاسخ
 سپاس شده توسط mohsenniceboy ، :) dαяуα
آگهی
#7
کلا ما استقلالی ها هم معروفیم هم با کیفیت و هم توانمندWink
123
گر من ز می موغانه مستم ،هستم
گر کافر و گبر و بت پرستم ،هستم
هر طایفه ای ز من گمانی دارد
من ز آن خودم چنان که هستم،هستم
:494:
پاسخ
 سپاس شده توسط mohsenniceboy ، :) dαяуα
#8
ﺑﻨﺎﻡ ﺍﺳﺘقلال ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ

¤*¨¨*¤.¸¸…¸.¤/
/¸..ESTEGHLAL../
/¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤*
../
…/☻
…..▌/
….\ /...

هواداران به پا خیزید از امروز / حمایت ها کنید از تیم پیروز

طرفداران آبی کوه وارند / همیشه رنگ دریا دوست دارند

طرفداران قرمز در زوال اند / که میدانی زقومی بیخیال اند

طرفداران قرمز یک حسودند / نمیدانی مگر بی کاره بودند

بیا ما هم به قرمز ها بخندیم / و در ها را به رویشان ببندیم

پاسخ
 سپاس شده توسط :) dαяуα
#9
شما تو دسته سه رفتن وسیزدهم شدن وشیش تایی شدن هم اولید
پاسخ
 سپاس شده توسط :) dαяуα
#10
بابا علیرضا الا پرسپولیس داشت میوفتاد دسته یک با طناب کشیدنش بالاRolleyes
پاسخ
 سپاس شده توسط :) dαяуα


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اخبار کوتاه ورزشی!
  کومان: فکر نکنم این آخرین بازی من بود
  اسدی در آخرین بازی فصل بهترین شد
  چه خبر از نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر؟
  در انتظار معاوضه جذاب در نقل و انتقالات لیگ
  آخرین تیر پرسپولیس؛ با آل کثیر در راه سوییس
  نویر: تیاگو موتور بایرن مونیخ است؛ امیدوار هستم که آخرین بازی‌اش نباشد
  سوم خرداد آخرین مهلت اعلام نمایندگان هندبال بانوان ایران برای باشگاه‌های آسیا
  آخرین وضعیت اردوهای پارالمپیکی‌ها
  آخرین قهرمانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان