امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

یه داستان باحال در مورد سوختگی بیای مغزت هنگ میکنه

#1
یک کیسه آرد در یخچال خود نگه دارید! حیرت آوره!!! چطور تا به حال راجع به آن چیزی نشنیده بودیم؟ من همیشه محل سوختگی را زیر شیر آب سرد می گرفتم. تجربه ی یک خانم با سوختگی ها: چندی پیش هنگام پختن ذرت، چنگالم را در آب جوش کردم تا ببینم که ذرت ها آماده هستند یا خیر؟! ولی اشتباها دستم در آب جوش رفت! همان طور که داشتم جیغ و فریاد می کردم، یکی از دوستانم که یک دامپزشک ویتنامی است، وارد خانه شد و پرسید که مقداری آرد ساده دارم یا نه؟ من کیسه را آوردم و او دست مرا در آن فرو برد و به من گفت که دستم را به مدت ۱۰ دقیقه در آن آرد نگه دارم. و من هم همین کار را کردم. او به من گفت که در ویتنام، مردی آتش گرفته بود و آنها در حالی که همه ترسیده بودند، برای خاموش کردن او کیسه ای آرد بر سر و تن او پاشیدند، و در کمال تعجب دیدند، نه تنها آن آرد آتش را خاموش کرد، بلکه باعث شده بود که او حتی یک تاول هم نزند!!! خلاصه، من دستم را به مدت ۱۰ دقیقه در کیسه ی آرد نگه داشتم و وقتی آن را بیرون آوردم، دیدم که حتی یک رد قرمزی و یا تاولی روی آن وجود ندارد و از همه مهمتر، به هیچ عنوان دردی هم نداشت. از آن زمان، من یک کیسه آرد برای زمان هایی که خودم را می سوزانم، در یخچال نگهداری می کنم. آرد سرد تأثیر بیشتری نسبت به آرد با دمای اتاق دارد. من از آرد استفاده کرده ام و تا به حال یک لک سوختگی، قرمزی و یا تاول نداشته ام. حتی یک بار زبانم را سوزاندم و آرد را به مدت ۱۰ دقیقه روی آن گذاشتم. درد آن برطرف و سوختگی آن هم ناپدید شد! آن را امتحان کنید! معجزه را تجزبه کنید! یک کیسه آرد در یخچال خود نگه دارید و از این کار خوشحال خواهید شد! در ضمن باید اشاره کنم که محدوده ی سوخته شده را اول زیر آب سرد نگیرید! آن را مستقیما در آرد قرار داده و ۱۰ دقیقه نگه دارید اما دست بر دارید این ها شایعه هستندBig GrinBig GrinBig Grin25r3025r3025r30


اینها چرندیاتی هستند که مردم در مورد سوختگی میگویند اما بهترین راه حل درمان سوختگی این است.


نگران نباشید نترسید اینها شایعه نیستند


- بروی محل سوختگی یخ بگذارید. یخ باعث درد کم تربه ناحیه آسیب دیده می شود.
- همیشه درمان های سنتی مانند تخم مرغ، ماست، آرد و غیره استفاده کنید. 
- تاول های روی پوست را باز کنید. این کار باعث می شود که ناحیه سوختگی در معرض هوا و میکروارگانیزم ها قرار بگیرددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.



اما بایستید اینها هم غلط هستند و شایعه پراکنی


مغزتان هنگ کرده ؟؟؟؟؟؟؟




Idea25r3025r3025r30


باشه اذیت نمیکنم این یکی به جون خودم واقیعته

روش درمان در سوختگی های سطحی:
- ناحیه آسیب دیده را بین ۱۰-۱۵ دقیقه زیر آب خنک روان قرار دهید. آب خنک باعث کم شدن درد در نواحی آسیب دیده و رفع حرارت می شود.
- محل سوختگی را با گاز استریل باند پیچی کنید. گاز را محکم نبندید چرا که باعث فشار به ناحیه آسیب دیده می شود. باندپیچی با گاز استریل باعث می شود که محل سوختگی در معزض هوا قرار نگیرد.
- از مسکن هایی مانند آسپرین و استامینوفن برای کم کردن درد استفاده کنید. در صورتی که فرد آسیب دیده کودک، زن بادار و سالمند باشد و یا قبلا از مسکن استفاده نکرده باشد حتما قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید.

 هشدار
 به هیچ عنوان روی محل سوختگی یخ نگذارید. یخ باعث آسیب بیشتر به ناحیه آسیب دیده می شود.
- هرگز و در هیچ صورت از درمان های سنتی مانند تخم مرغ، ماست، آرد و غیره استفاده نکنید. مصرف این مواد روی ناحیه سوختگی می تواند باعث ایجاد عفونت شده و گاهی با رسیدن عفونت به خون مشکلات بیشتری را ایجاد کند.
- تاول های روی پوست را باز نکنید. این کار باعث می شود که ناحیه سوختگی در معرض هوا و میکروارگانیزم ها قرار بگیرددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.



باز هم به حرف من شک دارید ؟؟؟؟ باشه باور نکنید Big GrinBig GrinBig Grin
یه داستان باحال در مورد سوختگی بیای مغزت هنگ میکنه 1
یه داستان باحال در مورد سوختگی بیای مغزت هنگ میکنه 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  داستان کوتاه عاشقانه
  40 مورد از کم هزینه ترین لذت های دنیا
  بار کج هیچ گاه به مقصد نمی رسد: داستان الاغ سخت کوش و بز حسود
  داستان اموزنده به خدایت نگو چرا
  شخصیت شناسی توسط کیک مورد علاقه...
  بلاگر مورد علاقه ات؟؟؟؟
  وقتی یه دختر گریه میکنه ..
  متن های فوق العاده زیبا در مورد دختر
  داستان عشق مرا بغل کن
  تیکه های باحال برای ضایع کردن دوستان(سری 2)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان