امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روش های شیطان برای وسوسه کردنه انسان (( بیا به دردت می خوره ))

#1
نحوه ی وارد شدن شیطان بر فرد:
هنگامی که فرد شرایط ورود شیطان را بر خود مهیا می کند
هنگامی که شیطان اعتماد فرد را با حرف هایی که می زند جلب می کند و فرد را طوری فریب می دهد که آن شخص احساس می کند بر او وحی شده است یا می تواند آینده را پیش بینی کند
و ...

دام های شیطان:
۱) سرگرم کردن فرد به آرزوهای طولانی و دراز دنیایی

۲) زیبا جلوه دادن گناه

۳) غفلت از کارهایی که انسان را به یاد خداوند متعال می اندازد

۴) ایجاد کینه میان افراد

۵) نفس اماره

سرگرم کردن فرد به آرزو های طولانی دنیایی:
انسان آرزوهای زیادی دارد اما بعضی از آرزوها آن را به بیراهه می کشانند و او را دچار افسردگی و دنیازدگی از روی کفر می کنند.

انسان سعی می کند به اهدافش برسد حال شیطان بعضی از آرزوها را در راه او قرار می دهد و او را سرگرم تفکر به آن ها می کند.


نتایج آن:
دور شدن از هدف به دلیل اینکه آن را در ذهن به طور موفقیت آمیز انجام داده است و این به این معنی است که انسان سعی می کند آن را در زندگی واقعی اعمال کند و نمی تواند و دچار افسردگی می شود و عمر خود را اینگونه تلف می کند.

افسردگی و پیری زود هنگام و تلاش برای گوشه نشینی و نهایتا دیوانگی.


پیشنهاد:
بهتر است بجای آرزو هدف های شدنی را پیش گرفت و آن را بارها با دستورات الهی در قرآن بررسی کرد که مبادا تبدیل به آرزو شود و همیشه قبل از هدف باید به خوبی فکر کرد.

زیبا جلوه دادن گناه:
شیطان وقتی اعتماد شما را با گفتن بعضی اتفاقات که افتاده است و زودتر آن را از شما فهمیده است سعی می کند که خود را فرشته ای نشان دهد که شما را از آن نجات می دهد.

وقتی شما بعد از این احساس فهمیدید که آن اتفاق افتاده است به شیطان اعتماد می کنید.

آن گناهانی که به ظاهر اعمال نیکو هستند را به شما معرفی می کند و شما آن را با رضایت انجام می دهید و در بسیاری از وقت ها بوسیله ی صدایی که نمی شنوید بلکه احساس می کنید شما را وسوسه می کند و شما فکر می کنید که این فکر شماست که این حرف ها را می زند.

شما آن گناه را انجام می دهید.

پیشنهاد:
خداوند دین را بر شما کامل کرد و هیچ دستور جدیدی مبنی بر دین نداد و شما نباید به آن احساس ها توجه کنید.

اگر خداوند فرشتگان را برای هدایت شما به وسیله ی وحی مامور می کرد حتما در باره ی آن در قرآن توضیح می داد ولی خداوند فرموده است وسوسه های شیطان را اطاعت نکنید.

غفلت از کارهایی که شما را به یاد خدا می اندازد:
وقتی انسان خود را در محضر خدا ببیند هیچگاه گناه نمی کند.

وقتی شما به شیطان اعتماد کنید شیطان هم شما را وسوسه می کند و شما را از رفتن به مسجد و روزه گرفتن جلوگیری می کند و بعد هم از خواندن قرآن و نهایتا نماز و ذکر که خداوند خواندن ذکر و نماز را بر انسان واجب کرده است.

با قبول کردن وسوسه های شیطانی شما از یاد خدا غافل می مانید و به گناه کشیده می شوید و از شیطان اطاعت می کنید.

البته تنها این نیست بلکه شما را به کارهایی بیهوده نیز سرگرم می کند.

پیشنهاد:
خداوند مقتدر و دارای بیشترین قدرت است، سعی کنید با عبادت کردن حمایت و پشتیبانی خداوند را برای خود بگیرید و آن وقت نشاط و شادابی ای که به لطف خداوند به شما داده می شود بیشتر شده و پنجره های لطافت و امید به خوبی ها در شما دو چندان می شود.

این رو هم بدونید که شما چون مسلمان هستید و خدا را دوست دارید هیچگاه به خداوند و پیامبر و قرآن و عترت پاک پیامبر بی احترامی نمی کنید و اگر در هنگام نماز و عبادت و در اوقات دیگر احساس کردید که صدایی به آن ها توهین می کنید ناراحت نشوید، چون شما نیستید که این حرف ها را می زنید بلکه این شیطان است که توهین می کند و می خواهد به شما تحمیل کند که شما به مقدسات توهین کردید و شما را ناراحت کند.

در این هنگام کافی است در جواب محکم به شیطان یکی از سوره های قرآنی هر چند هم که زیاد نباشد بخوانید.

اگر این صداها در شما زیاد شد نیازی به مراجعه به روان پزشک نیست، شما دیوانه نشده اید و این برای خیلی ها پیش می آید.

کافیست آیه الکرسی بخوانید و به خود بدمید.

ایجاد کینه میان افراد:
انسان ها به هم نیاز دارند و در صورت داشتن کینه وسوسه ها شروع می شوند و نارضایتی ها بیشتر می شود و دچار استرس می شوید.

پیشنهاد:
در این زمینه هر نوع روشی که برای جلوگیری از کینه و یا آشتی کردن می دانید به کار ببرید.

نفس اماره:
خیلی وقت ها بدن انسان به چیزی واکنش می دهد مانند سردی یا گرمی و یا به چیزهای دیگر.بدن انسان طوری طراحی شده است که به خیلی از چیزها واکنش نشان دهد و این واکنش در بدنش دیده می شود مانند پریدن رنگ صورت. اندام های مختلفی دارد که هر یک کار مشخصی انجام می دهند. اما برخی اوقات این واکنش ها همگی خوب نیستند و برخی آزار دهنده هستند و مایه ی نفرت و پستی. همانطوری که گفته شد شیطان می تواند با انسان حرف بزند بدون اینکه انسان متوجه شود این شیطان است که با ما حرف می زند چون افراد فکر می کنند شیطان با چهره ای مانند انسان با او حرف می زند، در حالی که شیطان می تواند علاوه بر آن طوری با شما صحبت کند که فکر کنید ذهنتان این حرف ها را می گوید. شما را با یک حرف یا یک تصویر بد در ذهنتان مشغول می کند و شما کم کم تحریک می شوید. ممکن است این تحریکات به گناه منجر شود.

گاهی اوقات با یک بار تحریک کردن شما را به آن تشویق می کند و شما را به دیدن تصاویر غیر اخلاقی و حرف های بد دعوت می کند. در بسیاری از اوقات ممکن است بر سر همین فکر کردن ها به سراغ کارهای بسیار زشت بروید و احساس کنید که این یک نیاز است در صورتی که اگر آن کار را انجام دهید بعد ها به آن فکر می کنید و عذاب می کشید در حالی که الان این حرف ها را برخی افراد مسخره می شمارند و به ادامه ی کار زشت مشغول می شوند و می گویند که هیچوقت از کار زشتشان ناراحت نخواهند شد در حالی که با کمی زمان متوجه می شوند که بسیار اشتباه شد و آن ها از شیطان اطاعت کردند. ممکن است یکبار کارهای ناپسند را رد کنید اما احساس شهوت شما را دوباره به آن دعوت می کند. فرد پس از مدتی به خود می آید و با روزهای طولانی توبه کردن از کارهای بد دست بر می دارد. اما دوباره به سمت آن می رود. این وضع آنقدر ادامه می یابد تا روح انسان به طور کامل کثیف شود، مثل یک شیشه ی شفافی که روش قیر ریخته باشند! اما آیا امید نیست آن شیشه که روزی بسیار شفاف بود پاک شود؟ آیا نمی شود از بیشتر کثیف شدن شیشه جلوگیری کرد؟ آیا نمی شود دوباره به شفافیت شیشه نظر کرد؟ نه تنها این ها شدنی هست، بلکه ممکن است شفافیت شیشه آنقدر بالا رود که خودمان هم تعجب کنیم. کافی هست وقتی کلام حق را شنیدیم نگوییم بگذار آخر سر توبه کنیم. همان لحظه کمی فکر کنیم. فکر کردن در این باره زیاد سخت نیست.

یک لحظه در داخل سکوت کنیم. ذهنمان را برای چند لحظه آزاد کنیم. بعد به این موضوع فکر کنیم. زیاد طول نمی کشد. ممکن است در صورت ساکت نکردن داخل و فکر نکردن دیگر فرصت فکر کردن نداشته باشیم. ممکن است در صورت عدم فکر کردن در این موضوع تا مدت های طورلانی صدایی را حس کنیم که دیگر رهایمان نمی کند و مدام تهدید می کند. این صدا ها همان صدای شیطان هستند که در قالب حرف ذهن احساس می کنید. کسانی که هنوز به گناهان کبیره ناشی از همین غفلت است که در قرآن به آن ها اشاره شده است گرفتار نشده اند از همین ثانیه با فکر کردن و تصمیم گرفتن می توانند خود را نجات دهند. فقط یک عزم راسخ می خواهد، عزمی که فرشتگان حضورش را حس کنند و خداوند آن را دوست داشته باشد. تصمیمی که بزرگترین تصمیم عمرتان می تواند باشد.


پیشنهاد:
درباره ی آزادگی فکر کنید و اسیر زنجیرهای پست شیطان نشوید. نفس اماره ای که دارید زنجیرها را به شما در غالب زیبایی هایی نشان می دهد. این زیبایی ها مانند این است که باتلاق را با برگ بپوشانند و به چشم یک جنگل نشان دهند و شما با پا نهادن در آن جنگل متوجه دروغین بودنش می شوید و به داخل آن می افتید. ممکن است یک طناب شما را نجات دهند. اما بستگی دارد. اگر هنوز به طور کامل داخل باتلاق نیافتاده باشید و قادر باشید که باپایتان را تکان بدهید بدون صدمه ی زیاد از آن باتلاق به سلامت بیرون می آیید. اگر پاهایتان در باتلاق باشد ریشه های خارداری دور پایتان می پیچند و با کمی سختی از آن بیرون می آیید اما پاهایتان زخمی می شود و ممکن است خوب شدنش طول بکشد. اگر دستهایتان هم به داخلش افتد بدنتان زخمی می شود و با سختی از باتلاق بیرون می آیید با این که بیرون آمدید اما تمام بدنتان زحمی شده است و آن زخم ها مدت زیادی در بدنتان خواهد ماند. اگر از رنگ باتلاق و فرو رفتن در آن خوشتان آمد و متوجه برگ هایی که روی آن برای زیبا جلوه دادن نشدید شیشه ی شفافتان می شکند و در صورتی که بیرون بیایید باید اول به کنار هم گذاشتن تکه های شیشه و درست کردنش بپردازید.

هنگام وسوسه شدن بهتر است سریع آن را رد کنید و فکرتان را به چیز های خوب بکشانید.

سعی کنید همیشه آزاده باشید که آزادگی بسیار شیرین است.


چند نکته:
ـ همیشه به خدا امید داشته باشید.

ـ اگر صدایی را در درون احساس کردید فکر نکنید وحی است و فقط با عقلتان تصمیم بگیرید

ـ زیاد به شیطان فکر نکنید

ـ سعی کنید فکرتان را به خوبی ها بکشانید و از افکار بد دوری کنید

ـ اگر صدایی را حس کردید که از اتفاقی می گوید بدانید شیطان از آن زودتر از شما با خبر شده است و می خواهد اعتماد شما را جلب کند، کافی است یکبار بگویید پناه بر خدا از شر شیطان رانده شده

ـ قرآن رو با معنی فارسی بخوانید و سعی کنید در هنگام قرائت قرآن به عربی معنی آن را بدانید

ـ گوشه نشینی نکنید و بعضی وقت ها آهنگ و موزیک گوش دهید، در ایران خوانندگان خوبی داریم

ـ به نتایج خوب و بهترین ها فکر کنید


نظر و سپاس فراموش نشهHeart
پاسخ
 سپاس شده توسط 120349200 ، لی مین هو3 ، teen555 ، jinora ، ✘v!☻lent girl✘ ، دیانا2 ، mamad doqi ، ~~SARA:HIVA~~ ، شکوفه2 ، shawkila
آگهی
#2
همه اینارو میخونیم ولی همینجوری که داریم میخونیم گناه میکنیم Big Grinمثلا اهنگ گوش میدیم


دقیقا مثل الان منp317
پاسخ
#3
(11-01-2014، 4:21)لی مین هو3 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
همه اینارو میخونیم ولی همینجوری که داریم میخونیم گناه میکنیم Big Grinمثلا اهنگ گوش میدیم


دقیقا مثل الان منp317

اهنگ گوش دادن که گناه نیست
منم دارم عباس قادری گوش میدمBig Grin
دیشب اومدم دره خونتون نبودی
راستشو بگو کجا رفته بودی
به خدا رفته بودم سقا خونه دها کنم
شمعی که نظر کرده بودم واسه تو ادا کنم Big GrinBig Grin
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘v!☻lent girl✘ ، دیانا2
#4
ازدست این شیطانConfused
Confused
Confused
Confused
Confused
من یه شوالیه ام:ozer:
:ozer:ماهی گیر ماهی گیرfishing
fishing
پاسخ
#5
عالی بود داداشی واقعا
دوس دارم ی گوشه بشینم های های گریه کنم
اونقدگریه کنم خداجون اونقدگریه کنم…
تاخودت ازاون بالابیای پایین
ی دونه سیلی بزنی!!!
بعد یه چشمک بزنی!!
بگی درستش
میکنم



    چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند
    گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی…

   کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون ، به جای اینکه بپرسه “چته ؟ چی شده ؟” ؛ بغلت کنه و بگه “گریه کن” …



    آنکه می رود فقط می رود ولی آنکه می ماند درد می کشد ، غصه می خورد ، بغض می کند ، اشک می ریزد و تمام اینها روحش را به آتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت آرام آرام خاکستر می شود …
    آری ، این است خاصیت عشق یک طرفه …

    درد اگر سینه شکافد ، نفسی بانگ مزن ! درد خود را به دل چاه مگو !
    استخوان تو اگر آب کند آتش غم ، آب شو ، آه مگو !


    من ماندم و حلقه طنابی در مشت
    با رفتن تو به زندگی کردم پشت
    بگذار فردا برسد می شنوی
    دیروز غروب ، عاشقی خود را کشت


بعضی مواقع
دنبال یک کلید”Shift” میگردم
برای دیدن اون روی آدمــــهــــا!.



دلم میخواست یکی رو داشتم بعضی وقتا که مردم خستم میکنن میومد
کنارمو دستاشو می گذاشت دوطرف صورتم زل میزد تو چشام
میگفت ؛ بیبین ..تو من و داری

وقتی زنی دیوانه وار باتو بحث میکنه خوشحال باش…!!
چون سکوت زن, نشانه پایان توست…!!
پاسخ
#6
مرسئ داداشئ Blush
پاسخ
آگهی
#7
مرسي ازت

پاسخ
#8
ممنونم
پاسخ
#9
داداش دینی سال دوم دبیرستان رو کپی کردی اینجا ای شلوغ ما گوشمون از این حرفا پره ولی گناه پشت گناه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
روش های شیطان برای وسوسه کردنه انسان (( بیا به دردت می خوره )) 1

ما که اخر پروانه خواهیم شد بگذاردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هرچه می خواهد روزگار پیله کند.

.
.
.
.
.
دلتنگــــی پـیــچـیـــــــــده نـیـســتــــــــ . . . !


یــــکـــــــدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دل . . . !

یــکـــــــ آســـــمـــــان . . . !

یــکـــ بــــــغـــــض . . . !

و آرزو هـای تـــرکـــــــ خـــــــورده . . . !

بــه هـمــیـــن ســـــــادگـــــــی
پاسخ
#10
زیاد بود حوصلم نگرفت بخونم حقیقتش وستش خوابم بردSleepySleepySleepySleepySleepy
روش های شیطان برای وسوسه کردنه انسان (( بیا به دردت می خوره )) 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  انسان ها هنگام مرگ چه کسانی را می بینند؟
  چرا خدا بعضی از انسان ها را بدبخت آفریده؟
  مراسم قربانی کردن در شیطان پرستی و کشتن دختران باکره+عکس
Rainbow حرکت بدن انسان هنگام نماز........فوق العاده حجیب و دیدنی.......
Brick شیطان به وسیلۀ زینت دادن متاع‌های دنیا در عقیدۀ انسان نفوذ می‌کند و..
  شیطان از چه موجوداتی بدش میاد
Tongue آیا انسان و شیطان خصلت مشترک دارند؟
  نام دو فرشته نگهبان انسان چیست؟
  وقتی شیطان گریه می کند!
  آیا حوری بهشتی فقط برای مردان است؟ پس نعمت های بهشتی برای زنان چیست؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان