امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقد بازی Call Of Duty : Modern Warfare 3

#1
شرکت Activision با عرضه کردن سري بازي هاي (Call Of Duty(COD نامي براي خود در بين سازندگان بازي هاي تيراندازي اول شخص پيدا کرد اين شرکت با روند رو به رشدي که پيدا کرده بود به طور تقريبا” منظم هر سال يک عنوان از سري بازي هاي COD را روانه بازي مي کند . اين شرکت بيشترين آوازه خود را به خاطر همين بازي پيدا کرده است چندين سال قبل فکر کنم سال 2006 يا 2007 بود که با اولين عنوان از سري بازي هاي Modern Warfare(جنگ پيشرفته) منتشر شد . زماني که بازي عرضه نشده بود همه فکر مي کردند که با يک عنوان کاملا” معمولي رو به رو خواهند شد ولي زماني که بازي را در اختيار داشتند تازه به ارزش اين بازي و اينکه شرکت سازنده به قولي که داده بود مبني بر اينکه عنواني بزرگ را خواهند ديد عمل کرده است کاملا” متحير شده و پاي کنسول هاي خود نشسته و اين بازي را چندين بار با حالت هاي مختلف و درجه بندي هاي ساده متوسط و سخت امتحان مي کردند ، اين بازي تحول بزرگي را در سبک بازي هاي اول شخص به وجود آورد. هوز که هنوزه بيشتر گيمر ها بازي MW در دنياي آنلاين اين بازي در حال کشت و کشتار هستند، اما در همين زمان اوج آنلاين بازي کردن ,MW شرکت سازنده بازي, خبر فوق العاده اي را منتشر کرد مبني بر اين که نسخه دوم اين بازي با پسوند MW2 منتشر خواهد شد عموم مردم متعجب زده بودند و در اينکه آيا اين بازي مي تواند همانند نسخه قبلي موفقيت خود را تکرار کند ، شايعات مختلفي منتشر شده بود که بازي با موتور قدرتمند تر از نسخه قبلي ساخته مي شود ولي چيزي از سوي سازنده بازي تاييد و يا رد نشد تا اينکه بازي منتشر شد دوباره همان داستان قبلي CODMW2 موفقيت بزرگتري نسبت به نسخه ابتدايي خود به دست آورده است و توانسته است به خوبي fan هاي سري بازي COD را راضي کند با اين وجود دوباره COD;MW2 جاي نسخه ابتدايي را در بحث مولتي پلير انلاين گرفت و بازهم افراد زيادي را به خود جذب کرد. و حالا خبر از ساخته شدن قسمت سوم بازي جنگ پيشرفته منتشر شده است اين بازي را با نام Modern Warfare 3 خواهيم شناخت. اين بازي طبق معمول از سري بازي هاي COD و از نسخه MW است .اين بار شرکت هاي مختلفي براي ساخت اين بازي به دور هم جمع شده اند اين شرکت که عبارتند از: Infinity raven Software..Sledgehammer Games که هر کدام در ساخت بازي هاي مختلفي نقش داشته اند. البته قسمت مولتي پلير بازي توسط شرکت Raven ساخته مي شود و قسمت تک بازي کن يا همان Single Player را شرکت Sledgehammer games بر عهده گرفته است.

ساخت بازي در تاريخ 13 مي 2011 تاييد شد . خيلي زود تريلر هايي از اين بازي در سايت You Tube قرار داده شد در مورد اين بازي 4 تيزر مختلف تاييد شده است. اين چهار تيزر به امريکا.. انگلستان.. فرانسه و آلمان اشاره دارد در اين باره کلمه رمزي با عنوان E نيز ذکر شده است که هنوز مشخص نشده است که مربوط به چه چيزي يا چه منطقه اي است. بعد از اين اتفاق سايت Kotaku اعلام کرد که به زودي نسخه ديگري از سري بازي هاي Modern Warfare منتشر خواهد شد طبق گفته ها عناصر اصلي بازي همانند نسخه دوم خواهد بود البته با کمي تغييرات که حتما” بر روي بازي اعمال خواهد شد. اگر بازي بخواهد همانند نسخه دوم عمل کند بايد با چند شخصيت به بازي بپردازيم که در اين صورت شخصيت هاي مختلفي براي بازي تاييد خواهند شد. روز 15 مي سال 2011 سايت Kotaku خبر از ليک شدن بازي داد وتاريخ عرضه بازي است که 18 نوامبر 2011 را نشان مي دهد( جمعه 17 ابان ماه). اين بازي براي PC..PS3..X360 عرضه مي شود و تا به امروز خبري از نسخه Wii اين بازي نشده است .

بله بازهم جنگ بين دو قدرت روسيه و امريکا بازهم درگير جنگي بزرگ هستند، در اين بازي شما به قسمت هاي مختلف جهان سفر خواهيد کرد و دنياي پر از گلوله و آتش را تجربه مي کنيد، ديگر حتي فرصت اينکه غذايي بخوريد نداريد سريع بايد اين بازي را انجام دهيد ، دوباره Activision بازي جديدي از سري بازي هاي MW عرضه مي کند منتظر باشيد. اين اولين همکاري دو شرکت Acticision , Sledgehammer games است. اين بازي بر اساس عناصر و المان هاي قسمت هاي قبلي طراحي شده است و همان حال و هواي قسمت قبلي را دارد البته حتما” تغييراتي در بازي به وجود امده است که شما را به خريد بازي و انجام آن تشويق خواهد کرد . داستان بازي از جايي شروع مي شود که شما در US Delta Force و British SAS Force ايفاي نقش مي کنيد. بازي هم بر اين اساس طراحي شده است که شما به مبارزه بر عليه روسي ها مي پردازيد. بيشتر قسمت هايي که بازي در ان جريان دارد New York و London خواهد بود و کمي هم در مناطق ديگر از بازي ، شما براي مبارزه با روسي هاي شعار خاصي داريد شعار بازي :Any Gun Can get Your hands On . در دمو هايي که قرار است منتشر شود بيشتر بازي در لندن و نيويورک اتفاق خواهد افتاد و شما در اين مناطق براي بقا خود مبارزه مي کنيد.. Activision تصميم دارد که دمو بازي را در E3 منتشرکند.

اولين ماموريتي که شما در دمو بازي داريد اين است که جنگ در مناطق پاييني شهر manhattan است و همچنين ساختمان خاصي را بايد پيدا کنيد. در اين مرحله شهر manhattan بر اثر جنگي که رخ داده است تخريب شده است و بيشتر به خرابه هاي بعد از زلزله شباهت دارد در خيابان هاي اين شهر اتوموبيل ها واژگون شده اند و حس اينکه واقعا” در اين ناحيه جنگي رخ داده است به شما مي دهد محيط در اين منطقه کاملا” تخريب شده است و اين است fashion بازي Call OF Duty در اين بازي همه چيز را نابود کرده اند و شما هم مي توانيد نابودي را بيشتر کنيد. معابر بازي چنان شلوغ است که شما ديگر نمي توانيد به راحتي در خيابان ها حرکت کنيد محيط بازي پر از سرباز است که همگي بر عليه شما هستند و شما بايد خيلي سريع پناهگاهي براي خود پيدا کنيد. در دمو بازي گيمپلي تغييرات خوبي کرده است و ويژگي هاي خاصي دارد به طوري که در بازي کاراکتر مي تواند از سلاح هاي مختلف استفاده کند به همراه ان مي تواند از تعلقات جديدي که به بازي اضافه شده است استفاده کند. مي تواند از منور ها استفاده کند و در لحظات حساس از هواپيما و يا هليکوپتر استفاده کند ( کمک بگيرد). انعطاف پذيري سلاح ها خوب کار شده است .شما زماني که به دشمني شليک مي کنيد او بر اساس جايي که گلوله مي خورد عکس العمل نشان مي دهد و ديگر اين نيست که يک خشاب گلوله روي يکي از دشمنان خالي کنيد تا او را نابود کنيد. برد سلاح ها بهتر از قبل شده است و مي توان دشمنان را از فاصله هاي دورتر نابود کرد. مي توانيد از تک تير ها به خوبي استفاده کنيد تخريب نارنجک ها بسيار بالا رفته است و مي تواند محيط کوچکي را نابود کند. قابليت Zoom سلاح ها شباهت هايي به نسخه هاي قبلي دارد و تقريبا” مي تواند گفت همان است ولي با کمي تغييرات . اگر خوب به دمو نگاه کنيم مي فهميم که ماموريت هايي که در MW3 انجام مي دهيم خيلي گنگ است و روشني که در نسخه هاي قبلي وجود داشت در اين بازي وجود ندارد با کمي اغراق مي تواند گفت اين بازي بر اساس رمز و راز طراحي شده است!! هيچ صدايي و هيچ آهنگي در بازي که نشان از اين باشد که روزي در مناطق مختلف بازي انسان زندگي مي کرده است وجود ندارد در اين بازي تجارت مخوفي اتفاق مي افتد . شايد دو شرکت سازنده که باهم همکاري مي کنند مي خواهد حقايقي را افشا کنند اگر اين حقايق فاش شود بازي در کشور ها مختلف ممنوع مي شود(شوخي شايد نويسنده پيشنما خواسته مطلب رو کمي هيجاني تر کنه )!! اما احتمال اينکه اين اتفاقي که در بازي مي افتد به گونه اي بيان کننده کار هاي گروه هايي از جمله Delta Force باشد تنها چيزي که مي تواند گفت اگر حقايق بازي افشا شود اين است WOWWWWW!

در دمو مخصوص به لندن شما با استفاده از وسايل مختلف سعي در رسيدن به هدف داريد ولي در بين راه با سربازان بسياري رو به رو مي شوند که تصميم به نابودي شما دارند و جنگ شروع مي شود از سلاح هايي که در محيط وجود دارد بايد به خوبي استفاده کنيد شما بازي را در انگلستان با گروه SAS شروع مي کنيد آنها داراي سلاح ها و وسايل مختلفي هستند که مي تواند به شما در پيش برد بازي کمک شاياني بکند ماموريت هاي مختلفي در بازي وجود دارد شما در اين دمو در شب ماموريت خود را انجام مي دهيد محيط تاريک شب به خوبي طراحي شده است. در محيط ديگري از اين بازي که در لندن هستيد بايد به تونل هاي شهر لندن برويد تا از دست دشمنان نجات پيدا کنيد، در پايان روز اول دمو از بازي منتشر شده است که هر کدام جذابيت خاص خود را دارند ولي دمو مربوط به انگلستان خيلي جالب تر طراحي شده است. بازي در تاريخ 8 نوامبر عرضه مي شود.

جديد ترين مدي که براي اين بازي تاييد شده است Spec Ops است که قابليت هاي مختلفي به گيمر ها خواهد داد. همچنين يکي ديگر از مد هاي بازيSurvival نام دارد . در مد Spce Ops شما بايد به جمع اوري اشيا خاصي بپردازيد. اين سيستم بيشتر براي Rankin بندي در قسمت مولتي پلير کار برد دارد. البته اين مد سختي هاي خاص خود را خواهد داشت . همين مد در بازي MW2 نيز وجود داشت که با تکميل کردن ان نقشه هايي براي قسمت تک بازي کنه به دست مي آورديد. مد Spce ops Survival به شما نقشه هايي براي قسمت مولتي پلير بازي مي دهد اگر بتوانيد بازي را در اين مد تکميل کنيد. اين مد بيشتر شبيه به مد Horde است . اين مدي است که در آن دشمنان زيادي به شما حمله مي کنند و شما بايد مدت زمان خاصي در مقابل آنها استقامت کنيد، نقشه هاي اين بازي شاملallegedly, are Carbon, Dome, Radar, Seatown, and Village. است . بله در مد هاي بازي دشمنان زيادي رو به رو شما قرار دارند و شما بايد انها را نابود کنيد پس کار سختي پيش رو داريد.. همان طور که گفتم بازي در مناطق مختلفي جريان دارد اين مناطق New York, London, Paris, and Berlin خواهند بود البته قسمت هايي از بازي نيز در دبي انجام مي شود!! سيستم Co op بازي هم تاييد شده است و براي آماده سازي اين سيستم شرکت سازنده زمان زيادي را صرف کرده است و قول داده است که در E3 آن را به نمايش مي گذارد.

برخي از ويژگي هاي بازي که منتشر شده است:
همانند سري‌هاي قبل COD بازي MW3 بر روي فريم 60FPS اجرا خواهد شد و هر کسي‌ برنده خواهد بود. احتمال اينکه بازي در انگلستان ممنوع شود وجود دارد اما بعيد است .حال به خبري که باعث اين موضوع شده است: در تريلر بازي Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاريخ 23 مي، صحنه اي هست که يک قطار رو در حال خارج شدن از ريل و انفجار در متروي لندن نشون ميده. روزنامه انگليسي Daily Mail گزارش داده که بسياري از خانواده هاي قربانيان حادثه متروي لندن در تاريخ 7 جولاي 2005 (معروف به بمب گذاري هاي 7/7 که باعث کشته شدن 52 نفر انگليسي در متروي لندن شد) اين تريلر رو ديدند و محتواي اون براشون ناخوشايند و آزاردهنده بوده.

خانم Vivienne Pattison، سخنگوي گروه Mediawatch UK [يکي از اين گروه هايي که به محتواي نامناسب در رسانه ها اعتراض مي کنند] گفته:
“من نگرانم که اين جور گيم ها بيش از حد واقعي هستند و در زمينه اي دارند رخ ميدن که براي ما آشنا هست. با توجه به اين که از حوادث 7/7 مدت زيادي نمي گذره، اين بسيار نامطبوع هستش”.

وب سايت Spong جوابيه اي از طرف Activision در پاسخ به تلاش هايي که براي ممنوع کردن بازي در انگلستان شده ارائه کرده:
“بازي Call of Duty: Modern Warfare 3 يک بازي اکشن تخيلي با گروه هدف بالغين است که در جنگ جهاني سوم رخ مي دهد. صحنه هاي بازي صرفا تخيلي هستند و قصد بازسازي کردن هيچ رخداد تاريخي در اونها نبوده”

بخش تک نفره ي بازي شما را به جاي جاي دنيا مي برد که در نقش شخصيت هاي مختلفي بازي مانند مامور سرويس فدرال روسيه اي ، مامور SAS بازي خواهيد کرد و همچنين ازTank Gunner و AC-130 استفاده خواهيد کرد. همچنين بازي داراي شخصيت هاي جديد و همچنين قديمي از نسخه هاي پيشين نيز هست.
بازي داراي 15 مرحله مي باشد که در مکان هاي بسيار متعدد و متنوعي صورت مي پذيرد. از تهاجم به منتهن (Manhatan) توسط نيروهاي روسيه گرفته تا تصادفات درگيري هاي پاياني در دبي ( Dubai )
وسايل هيجان انگيز و متنوعي در اين نسخه از بازي گنجانده شده و همچنين ميتوانيد از وسايل نقليه ي جنگي مانند AC-130و يا تانک هاي آمريکايي استفاده کنيد.

بخش تک نفره ي بازي به هر سوال بي پاسخي که گيمرها در نسخه هاي 1 و 2 سري MW داشتند جواب خواهد داد و همچنين شخصيت هاي جديدي را به بهترين نحو معرفي خواهد کرد. نام اين سرباز ها که در Delta Force هستند “Frost ” و “Sandman ” ميباشدMW3 بعد از پايان درگيري هاي هيجان انگيز MW2 آغاز ميشود… جايي که نيروهاي آمريکايي و روسيه اي در جنگ با يکديگر در خاک آمريکا هستند. Valdimir Makarov نيز برگشته است و کاپتان John Price و کاپتان John Soap Mac Tavish نيز به شدت زخمي شده اند که در پي فرار به وسيله ي جاسوس روسيه ايشان يعني Nikolai هستند.اين سه نفر به يک خانه ي امن در Dharmasla
در هند فرار کرده اند و به وسيله ي مردان ماکاروف مورد حمله قرار گرفته اند که البته شما در اينجا در نقش شخصي به نام Yuri بازي خواهيد کرد. يک شخص وفادار که براي نيکولاي کار مي کند. در زماني که خانه ي امن در خطر کامل است، اين مرد ها به وسيله ي يک هليکوپتر فرار ميکنند.

بعد از اين، بازي شما را به منهتن ميبرد… جايي که کشتي هاي روسيه اي در کنار رودخانه ي هادسون مستقر شده اند. در مرکز اين ماجرا ما در نقش شخصيت Frost هستيم که در قالب گروه Delta مي باشد و به آنجا حمله ميکنندگيمر ها همچنين در نقش يک سرباز روسيه اي که از رييس جمهور روسيه حفاظت ميکند تا يک قرار داد صلح با آمريکا امضا کند نيز بازي مي کند. رييس جمهور روسيه به دست نيروهاي ماکاروف مورد حمله قرار گرفته است. رييس جمهور خوش شانس نبوده و به همراه دخترش به دست ماکاروف مي افتد. کسي که دوست ندارد قرارداد صلح امضا شود و با اين کارش حملات را به آمريکا از سر ميگيرد
شهر هاي اروپايي نظير هامبورگ نيز مورد حمله ي نيروهاي روسيه اي قرار گرفته است که شما بايد با استفاده از تانک ها و وسايل مختلف آن ها را بيرون کنيد. بازي دوباره به پيش پرايس، سپ ، نيکولاي و يوري بر ميگردد که حالا در آفريقا به دنبال ردي از ماکارو هستند. يک دلال اسلحه در افريقاي جنوبي آن ها را مطلع مي کند که ماکارو به دنبال خريد محموله اي از سلاح هاي شيميايي است . گروه به Sierra Leone ( محلي در آفريقاي جنوبي ) مي روند تا اين سلاح ها را از چنگ نيروهاي شبه نظامي آفريقايي در بياورند . در ديگر نقاط اروپا هم عمليات هاي مرگبار ديگري که همگي توسط روسيه پشتيباني ميشوند، رخ مي دهد که باعث ميشود ميزان تلفات به ده ها هزار نفر برسد . اين حملات دريچه اي براي حمله به سراسر قاره را به سوي روسيه، باز مي کند .

از طرف ديگر، پرايس متوجه ميشود دلال سلاحي که او را از مکان سلاحهاي شيميايي مطلع کرده بود، او را فريب داده است و در پي اين مرد راهي سومالي مي شود تا او را پيدا کرده و اطلاعات موردنياز را از او به دست بياورد. او موفق به اين کار مي شود و در مي يابد که دست راست ماکارو که فردي به نام وُلک است در پاريس پنهان شده.

پس از اين توجه بازي به برلين، پايتخت آلمان معطوف مي شود. شما در نقش يک توپچي تانک آمريکايي بايد نيروهاي روس را عقب برانيد، اما موفق به اين کار نمي شويد و برلين سقوط مي کند . در ادامه ماموردر فرانسه است و نيروهاي ويژه ارتش فرانسه حمله اي را به مخفي گاه ولک که در دخمه هاي زير پاريس واقع شده، ترتيب مي دهند و بعد از آن هم به آسمان رفته و از آنجا در نقش يک افسر هواپيماي AC-130 با آتش جهنمي خود به فراست پوشش مي دهيد . ولک دستگير مي شود و فراست از ميان اعترافات او متوجه مي شود، ماکارو در هتلي واقع در پراگ، پايتخت چک قرار ملاقاتي دارد . سپ به همراه يوري به شهر که توسط نيروهاي روس کنترل مي شود نفوذ مي کند و در برج کليسايي براي ماکارو کمين مي کند. اما ماکارو به نحوي از اين ماجرا بو مي برد و فرار مي کند و حالا سپ، يوري و پرايس بايد از شهر فرار کنند . يوري به همراه تيمي تحت رهبري خودش ، در جستجوي سر نخي به يکي از پايگاه هاي اصلي ماکارو نفوذ مي کند . او متوجه مي شود رئيس جمهور روسيه در چنگ ماکارو است و او سعي دارد کدهاي پرتاب موشک را به نحوي از او بگيرد. ماکارو همچنين متوجه مکان دختر رئيس جمهور هم شده. گروه به برلين رفته تا جلوي دزديده شدن دختر رئيس جمهور را بگيرند.شما در نقش فراست بايد از مکان احتمالي وي سر در آورده و از او محافظت کرده و در آخر از شهر در حال فروپاشي برلين فرار کنيد. اما شرايط خوب پيش نمي رود و روس ها موفق به اسير کردن دختر مي شوند .

حرکت بعدي فراست، نجات يک تيم دلتا است که از سوي ماکارو مورد حمله قرار گرفته اند. او موفق مي شود گروگان ها را آزاد کند ولي ماکارو باز هم از چنگ آن ها فرار مي کند .
مرحله پاياني بازي در دبي جريان دارد.يوري، پرايس و سندمن به هتل ماکارو که به شدت محافظت مي شود حمله کرده و در پايان، بالاخره ماکارو را پيدا کرده، و بله، او را مي کشند.

برخي از اسلحه هاي مورد استفاده و عکس در اين بازي فوق العاده:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی Call Of Duty : Modern Warfare 3 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی Call Of Duty : Modern Warfare 3 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی Call Of Duty : Modern Warfare 3 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی Call Of Duty : Modern Warfare 3 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی Call Of Duty : Modern Warfare 3 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی Call Of Duty : Modern Warfare 3 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی Call Of Duty : Modern Warfare 3 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی Call Of Duty : Modern Warfare 3 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی Call Of Duty : Modern Warfare 3 1

• نقشه کامل قسمت مولتي پلير بازي را مي توانيد مشاهده کنيد:
• Alps
• Bootleg
• Bravo
• Brooklyn
• Carbon
• Coast
• Dome
• Exchange
• Hardhat
• Interchange
• Lambeth
• Meteora
• Mogadishu
• Paris
• Plaza 2
• Radar
• Seatown
• Underground
• Village
ماموريت هاي Spce ops mode:
Survival
• Carbon
• Dome
• Radar
• Seatown
• Village
Mission
• Civilian Rescue
• Flood the Market
• Invisible Threat
• Little Bro’s
• Out of Africa
• No Fly Zone
• Wing Man

حداقل سيستم مورد نياز :

OS: Windows XP SP1 , Windows Vista or Windows 7
CPU: Intel® Core™ ? Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
RAM: 2 GB
GFX: Shader 3.0 or better 256 MB NVIDIA® GeForce™ ????GT / ATI® Radeon™ X1950 or better
DX: 9.0c or later
HDD: 16 GB free hard drive space
سپاس فراوان ...
منبع : مجله بازی نما


پاسخ
 سپاس شده توسط deymon 20 ، SABER ، FARID.SHOMPET ، Mahdi m.g ، EMINEM2 ، poya ، AmItiSe ، # αпGεʟ
آگهی
#2
درگیری رسیده به دوبی!
فکر کنم دیگه یه شماره برن جلو میرسن به خونه فرید اینا


راستی یه جایی نوشته بودی ولک دستگیر می شه ببینم این یارو آبادانی یه؟!!!
ولک
عضو گروه تاریخ انجمن
پاسخ
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET ، Son of anarchy
#3
من اين بازي رو يك ماه پيش رو ايكس باكس تموم كردم واقعا زيبا بود و كمي غم انگيز چون اكثر كاركتر ها ميميرندSad
همیشه با خودم فکر میکنم برای سکوت هم معنی مثبت هست هم معنی منفی!

یه بار می گیم سکوت علامت رضاست ..

یه بارم میگیم جواب ابلهان خاموشی است ..
پاسخ
 سپاس شده توسط ~SoLTaN~ ، # αпGεʟ
#4
(01-12-2011، 10:30)در جستجوی حقیقت نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
درگیری رسیده به دوبی!
فکر کنم دیگه یه شماره برن جلو میرسن به خونه فرید اینا


راستی یه جایی نوشته بودی ولک دستگیر می شه ببینم این یارو آبادانی یه؟!!!
ولک

نرسن بهتره!!!!ConfusedConfused
اگر اینجا قدیمی هستی و دوست داری یک گفتگو عجیب 
درباره گذشته و حال داشته باشی، راه‌های ارتباطی رو گذاشتم پروفایل!











پاسخ
 سپاس شده توسط در جستجوی حقیقت ، ~SoLTaN~
#5
Dodgy من 3 ساعت داشتم کل داستان call of duty modern warfar3 رو براتون مینوشتم که یه eror داد و نظرم ثبت نشد. اهAngryAngryAngryAngryAngry خیلی عصباننننننننننننننییییییممم
آره خیلی بازیش قشنگه من وقتی تمومش کردم قسمت آخرش خیلی توپ بود . خیلی هم ناراحت شدم سپ مرد.ولک هم دستگیر میشه. ماکارو هم خیلی باحال دار خورد و مرد
صداقت نخستین فصل دفتر دانایی است . ((تامس جفرسن))
پاسخ
 سپاس شده توسط ~SoLTaN~
#6
دوست عزیز تایپکی که شما گذاشته بودی تکراری بود به همین دلیل حذف شد ...
پاسخ
آگهی
#7
chiiiii????? تو اول این تاپیک رو داشتی ؟؟؟؟SadSad
حداقل یه خبری میدادی من دیشب تا ساعت 3 نصف شب داشتم کل داستان کال آف دیوتی مدرن وارفار 3 رو می نوشتم.Dodgy
اه
وقتی همه ی داستان رو نوشتم یه دفعه که همه چیز پرید و گفت همچین تاپیکی وجود نداره!!!Angry
خواهشا از این به بعد هر تاپیکی رو که خواستی ببندی اطلاع بدهSadDodgy
صداقت نخستین فصل دفتر دانایی است . ((تامس جفرسن))
پاسخ
#8
دوست عزیز شما قبل از گذاشتن موضوع باید جستجو کنی که موضوع تکراری نباشه ! من نمیتونم بیام به تک تک بچه ها اعلام کنم که Undecided
پاسخ
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET ، EMINEM2
#9
اقای علی شما باید دقت می کردی ایشون که وظیفه نداره به همه بګه این تاپیک رو ګذاشته!
اگر اینجا قدیمی هستی و دوست داری یک گفتگو عجیب 
درباره گذشته و حال داشته باشی، راه‌های ارتباطی رو گذاشتم پروفایل!











پاسخ
 سپاس شده توسط ~SoLTaN~ ، EMINEM2
#10
(22-12-2011، 9:59)ali63 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
chiiiii????? تو اول این تاپیک رو داشتی ؟؟؟؟SadSad
حداقل یه خبری میدادی من دیشب تا ساعت 3 نصف شب داشتم کل داستان کال آف دیوتی مدرن وارفار 3 رو می نوشتم.Dodgy
اه
وقتی همه ی داستان رو نوشتم یه دفعه که همه چیز پرید و گفت همچین تاپیکی وجود نداره!!!Angry
خواهشا از این به بعد هر تاپیکی رو که خواستی ببندی اطلاع بدهSadDodgy
سلام.
ممنون از زحمات شما.
خوب شما اگه همون اول با ایجاد موضوع مطلب خود را ارسال می کردید به هیچ عنوان پاک نمی شد و با این موضوع اقدام می شد.



برای "تشکر کردن" و یا گفتن"خوب و  جالب بود" از دکمه سپاس استفاده کنید

سوالات و مشکلات خود مربوط به انجمن را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا مطرح کنید، به پیغام خصوصی در این مورد جواب داده نمی شود.
آپلود سنتر عکس اختصاصی فلش خور! عکس خور!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط ~SoLTaN~ ، FARID.SHOMPET ، EMINEM2


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  نقد و بررسی بازی Call of Duty: Warzone
  10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند
  دانلود بازی theHunter: Call of the Wild برای پلتفرم PC
  دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای پلتفرم PS4
  تاریخچه مجموعه بازی‌ های Call of Duty نسخه Modern warfare
  اولین تصاویر COD:Modern Warfare Remastered و COD:Infinite Warfare

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان