امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار کوتاه فوتبالی ( لیگ های اروپایی ) 4 شنبه 16 بهمن 1392

#1
تصویری :
اخبار کوتاه فوتبالی ( لیگ های اروپایی ) 4 شنبه 16 بهمن 1392 1
متن کامل :

استعفای جو کینیر از مدیریت فوتبال نیوکاسل


جو کینیر مدیر فوتبال نیوکاسل هفت ماه بعد از امضای قرارداد سه ساله‌اش با این باشگاه از سمت خود کناره‌گیری کرد آن هم در حالی که هیچ بازیکنی برای تیم نخرید. کینیر 67 ساله بعد از باخت صفر-3 خانگی تیم در دربی مقابل ساندرلند، مورد انتقاد آلن پاردیو مربی نیوکاسل، هواداران و رسانه‌ها قرار گرفت چون در تمام ماه ژانویه هیچ بازیکنی به سنت جیمز پارک نیامد و ستاره بازیساز تیم، یوهان کابایه راهی پاری سن ژرمن شد تنها لوک دی یونگ و لویک رمی به صورت قرضی به ترتیب از بوروسیامونشن گلادباخ و کویینزپارک رنجرز به نیوکاسل آمدند. کینیر در سال 2009 چهار ماه مربی نیوکاسل بود اما به علت حمله قلبی این کار را رها کرد.




بازگشت گومز به ترکیب فیورنتینا



باشگاه فیورنتینا اعلام کرد ماریو گومز مهاجم آلمانی بنفش‌ها پنج ماه بعد از مصدومیت زانوی راستش در آستانه بازگشت به ترکیب تیم است و از امروز تمرین‌های خود را شروع می‌کند. این مهاجم 28 ساله که با 5/15 میلیون یورو و قراردادی 4 ساله از بایرن مونیخ به فلورانس آمد در ماه شهریور در حالی که سومین بازی‌اش را برای این تیم انجام می‌داد، مصدوم شد. او در 115 بازی برای بایرن مونیخ 75 گل زد اما بیشتر فصل 2013-2012 را روی نیمکت باواریایی‌ها سپری کرد.




ولا برای مکزیک بازی نمی‌کند



کارلوس ولا یک بار دیگر فرصت بازی برای تیم ملی مکزیک در جام جهانی را رد کرد. مهاجم 24 ساله رئال سوسیداد که از نظر بسیاری بهترین بازیکن مکزیک محسوب می‌شود روز دوشنبه با میگل اررا مربی تیم ملی این کشور و برخی مقامات فدراسیون دیدار کرد اما به نظر اررا او تعصب و اشتیاقی را که برای بازی در تیم ملی لازم است، ندارد و به همین دلیل دیگر از ولا دعوت نمی‌شود. او در 35 بازی ملی 9 گل زده اما درست از سه سال پیش برای «سه رنگ ها» بازی نکرده. او بعد از درگیری با مربی وقت مکزیک، خوسه مانوئل دلا توره در گلدکاپ 2011 بازی نکرد و اگرچه دلاتوره از شهریور در تیم ملی حضور ندارد او همچنان روی تصمیم خود مصر است.





نیمار پا به توپ شد


نیمار مهاجم برزیلی بارسلونا که به خاطر مصدومیت قوزک راست حاشیه نشین شده بود تمرین‌های خود را با این تیم شروع کرده. او سه هفته پیش در جریان دیدار جام حذفی با ختافه مصدوم شد و تا دوشنبه پایش به توپ نخورده بود. بارسلونا فاش نکرده این بازیکن چه زمانی می‌تواند بازی کند اما بر اساس برآوردهای اولیه احتمالا او برای بازی‌های هفته آینده به ترکیب تیم می‌رسد.




اخراج به خاطر نیاوردن بازیکن جدید از فرودگاه



رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند بولونیا که برای بقا در سری A دست و پا می‌زند چهار نفر از اعضای کادر فنی خود را به خاطر اینکه فراموش کردند، ایبسون خرید جدید باشگاه را از فرودگاه بیاورند، از کار برکنار کرده. آلبانو گوارالدی رییس باشگاه از اینکه بازیکن برزیلی در فرودگاه معطل شده و هیچ کس برای استقبال از او نرفته خیلی عصبانی شده. ایبسون، هافبک سابق پورتو و اسپارتاک مسکو از باشگاه برزیلی کورینتیانس به بولونیا آمده، او 30 ساله است.




کروس در آستانه جدایی از بایرن



توقعات بالای تونی کروس از بایرن مونیخ بر سر دستمزدش ممکن است کار دست او بدهد. او با دستمزد60 هزار پوند در هفته حالا دستمزد 150 هزار پوندی طلب کرده و بایرن که عادت به خرج کردن این نوع هزینه‌ها برای بازیکنان‌اش ندارد او را با نشاندن روی نیمکت در مضیقه گذاشته. با توجه به نیمکت نشین شدن او از دو ماه پیش به این سو باشگاه‌های لیگ برتری از جمله آرسنال، سیتی، چلسی و حتی لیورپول برای خریدن او ابراز علاقه‌مندی کرده‌اند. مهم‌ترین خریدارش شاید یونایتد باشد چرا که دیوید مویس برای تماشای دیدار بایرن و گلادباخ به آلمان رفته و در کنار مدیر برنامه‌های این بازیکن دیده شده است. این بازیکن جز آن دسته از اعضای بایرن است که دستمزدشان چیزی بین 50 تا 80 هزار پوند است و باشگاه تمایلی به افزایش آن ندارد. اینکه او بعد از تعویض شدن در بازی با اشتوتگارت دستکش‌هایش را با عصبانیت به کنار زمین پرت کرد هم نشان می‌دهد به قدری رابطه‌اش با باشگاه خراب شده که احتمال جدایی‌اش بیشتر از توافق کردن او با مونیخی‌ها است.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=88452039014734542395.jpg
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط امیرحسین خفن(قبلیم بابا)
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اخبار کوتاه ورزشی!
  یاران محمدی در پلی آف اروپایی ژوپیر لیگ
  جهانبخش و فرصت کوتاه؛ شکست برایتون
  رونمایی از عجیب ترین تتوی فوتبالی ایران! (عکس)
  پرسپولیس و بایرن‌مونیخ، بهمن‌ماه در قطر؟
Heart نامه تند یک فوتبالی به جهانگیری؛ پاسخگوی عملکرد فدراسیون تاج باشید!
Exclamation کل کل داغ فوتبالی نسخه2(به همراه نظر سنجی)
  لالیگا در ایستگاه آخر؛ زیدان پنج‌شنبه قهرمان می‌شود؟
  بیرانوند شنبه شب به بروکسل می‌رود
  اسپانسر قبلی استقلال کوتاه آمد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان