امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار کوتاه فوتبالی ( لیگ های اروپایی ) شنبه 19 بهمن 1392

#1
تصویری :
اخبار کوتاه فوتبالی ( لیگ های اروپایی ) شنبه 19 بهمن 1392 1


متن کامل :
مدافع آرژانتین در والنسیا
نیکلاس اوتامندی بازیکن تیم ملی آرژانتین با 12 میلیون یورو از پورتو به والنسیا رفت. خریدن این مدافع وسط 25 ساله که 16 بازی ملی در کارنامه دارد با احتساب پاداش‌ها 15 میلیون یورو برای تیم والنسیایی‌ها هزینه خواهد داشت. او از سال 2010 که ولزسارزفیلد را به مقصد پورتو ترک کرد، برای این تیم پرتغالی بازی می‌کرد. والنسیا با کسب 28 امتیاز و 29 امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین اتلتیکومادرید در رده هشتم قرار دارد و شانس زیادی برای کسب سهمیه اروپایی ندارد. پورتو هم که از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده 4 امتیاز از تیم صدرنشین بنفیکا کمتر دارد و در رده سوم است.

هوملز تا دو هفته دیگر بازی نمی‌کند

متز هوملز مدافع بوروسیادورتموند به دلیل مصدومیت پای راست در دیدار دوستانه با فورتونادوسلدورف دو هفته دیگر هم نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. بازیکن 25 ساله تیم ملی آلمان از ماه نوامبر به دلیل آسیب دیدن قوزک پایش در دیدار دوستانه با انگلیس که به برد صفر- یک آلمان انجامید، بازی نکرده. او بازی امروز با وردربرمن، دیدار با آینتراخت فرانکفورت در جام حذفی آلمان و بازی لیگ با همین حریف را از دست می‌دهد اما به مسابقه با زنیت سنت پترزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد.


انتقال پاتو از کورینتیانس به سائوپائولو

الکساندر پاتو مهاجم سابق میلان از کورینتیانس به سائوپائولو رفت، این انتقال در ازای آمدن ژادسون به کورینتیانس انجام شده. پاتو از جمله بازیکنانی بود که در حمله هفته گذشته هواداران خشمگین کورینتیانس به زمین تمرین تیم مورد انتقاد شدید آنها قرار گرفت و به گفته مدیر برنامه‌هایش در این تیم احساس امنیت نمی‌کرده. گفته می‌شد کورینتیانس برای خرید این بازیکن از میلان در ژانویه 2013 حدود 15 میلیون یورو پرداخت کرده اما او که در 27 بازی ملی‌اش 10 گل زده هیچ وقت نتوانست برای این تیم بدرخشد. ژادسون 30 ساله هم اگر چه در جام کنفدراسیون‌های تابستان گذشته در تیم برزیل بود و در مجموع 8 بازی برای سلسائو انجام داده، روند نزولی را طی می‌کند.

فرناندینیو به بازی بارسلونا می‌رسد

فرناندینیو هافبک منچسترسیتی احتمالا ظرف 15 روز به ترکیب تیمش بر می‌گردد اما شاید نتواند در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا در روز 29 بهمن به میدان برود. گزارش‌های اولیه حکایت از دوری یکماهه او داشت. این بازیکن 28 ساله که با 30 میلیون پوند از شاختار دونتسک به سیتی آمده همواره در خط میانی تیم مانوئل پیگرینی حاضر بوده و مربی شیلیایی در غیاب او در دیدار با چلسی که با باخت خانگی صفر-یک سیتی خاتمه یافت، مجبور به استفاده از مارتین دمیچلیس شد. فرناندینیو بازی امروز با نوریچ، بازی وسط هفته با ساندرلند و دیدار جام حذفی با چلسی در هفته آینده را از دست می‌دهد.

بازبینی پرونده متهمان حادثه پورت سعید

منابع قضایی مصر اعلام کردند دادگاهی در این کشور خواهان محاکمه مجدد 21 نفری شد که در ماجرای خشونت مرگبار دو سال پیش در استادیوم فوتبال به مرگ محکوم شدند. در اول فوریه 2012 در این درگیری در پورت سعید 74 نفر کشته شدند. هواداران المصری در پایان دیدار با الاهلی به درون زمین ریختند و بسیاری از کسانی که جان باختند تلاش می‌کردند که از استادیوم فرار کنند اما به گفته شهود، دیگر کسانی که جان خود را از دست دادند، از طبقات بالای جایگاه تماشاگران پایین افتادند یا انداخته شدند. محکومیت مرگ در زمان حکومت محمد مرسی صادر شده اما وضعیت سیاسی و در پی آن قضایی مصر عوض شده و این قضیه با نگاهی دیگر بررسی می‌شود. هواداران تیم میهمان، الاهلی، وزارت کشور را به این متهم کردند که برای انتقام از نقش آنها در سرنگونی حسنی مبارک در سال 2011 عمدا باعث این درگیری شده‌اند اما جایگاه وزارت کشور از وقتی ارتش، مرسی را برکنار کرد تغییر کرده و نیروهای نظامی در دولت و شبکه‌های تلویزیونی خصوصی مورد تکریم قرار می‌گیرند.

عکس ها :

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=18282683043321462332.png

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=41066759502252842318.jpg
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط امــــــیـــــــر راد ، مارادونا در زمان حال
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اخبار کوتاه ورزشی!
  یاران محمدی در پلی آف اروپایی ژوپیر لیگ
  جهانبخش و فرصت کوتاه؛ شکست برایتون
  رونمایی از عجیب ترین تتوی فوتبالی ایران! (عکس)
  پرسپولیس و بایرن‌مونیخ، بهمن‌ماه در قطر؟
Heart نامه تند یک فوتبالی به جهانگیری؛ پاسخگوی عملکرد فدراسیون تاج باشید!
Exclamation کل کل داغ فوتبالی نسخه2(به همراه نظر سنجی)
  لالیگا در ایستگاه آخر؛ زیدان پنج‌شنبه قهرمان می‌شود؟
  بیرانوند شنبه شب به بروکسل می‌رود
  اسپانسر قبلی استقلال کوتاه آمد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان