امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتقاد تند کونته از کاپلو

#1
انتقاد تند کونته از کاپلو

سرمربي يوونتوس پس از پيروزي تيمش برابر کيه‌وو به انتقاد از فابيو کاپلو پرداخت و او را مربي "غيرمحترم" دانست.
انتقاد تند کونته از کاپلو 1


يوونتوس در سه سال اخير بدون شک بهترين تيم باشگاهي در ايتاليا بوده است.


آنتونيو کونته پس از آن که هدايت بيانکونري‌ها را دو سال پيش بر عهده گرفت، موفق شد اين تيم را قهرمان رقابت‌هاي سري A کند. او در سال‌هاي قبل هم از عنوان قهرماني خود دفاع کرد و توانست بار ديگر يوونتوس را قدرت نخست فوتبال ايتاليا کند.



شاگردان کونته در فصل جاري هم نتايج بسيار خوبي را کسب کردند و با 9 امتياز اختلاف نسبت به تيم دوم در جايگاه نخست قرار دارند. با اين حال فابيو کاپلو، از کونته انتقاد مي‌کند و سبک او را در يوونتوس درست نمي‌داند.



آنتونيو کونته، سرمربي موفق يوونتوس پس از پيروزي تيمش برابر کيه‌وو در هفته‌ بيست و چهارم رقابت‌هاي سري A به انتقادهاي کاپلو پاسخ داد. او گفت: وقتي چنين سخناني از شخصي مانند کاپلو که خود سابقه هدايت يوونتوس را دارد بر زبان آورده مي‌شود اين نشان مي‌دهد که او از رکوردهاي من در يوونتوس ناراحت است. در حقيقت بايد بگويم که من سبک خاصي از کاپلو در فوتبال را به ياد نمي‌آورم. من يوونتوس مارچلو ليپي و تراپاتوني را به ياد مي‌آورم، اما تنها چيزي که از يوونتوس کاپلو به ياد مي‌آورم تباني و لغو قهرماني‌هاي اين تيم است.



او افزود: يوونتوس در زمان کاپلو دو بار قهرمان شد که هر دو بار قهرماني آنها لغو شد. کاپلو هيچ سبک خاصي با يوونتوس نداشت. تنها چيزي که از زمان او به ياد مي‌آورم همين لغو قهرماني‌هاي تيمش بود، نمي‌دانم که چرا او چنين سخناني را بر زبان مي‌آورد.



سرمربي جوان يوونتوس درباره شرايط تيمش، گفت: يوونتوس در بهترين دوران خود به سر مي‌برد. ما براي سومين سال پياپي در حال قهرمان شدن هستيم. دو سال است که با اقتدار قهرمان مي‌شويم. در سال سوم هم در صدر قرار داريم و شانس اصلي قهرماني هستيم. بازيکنان يوونتوس از نظر بدني، تکنيکي و رواني در شرايط بسيار خوبي هستند. کاپلو سخنان عجيبي را بر زبان آورده است. او مي‌گويد که ما در ليگ تفريحي بازي مي‌کنيم. من از رييس يوونتوس مي‌خواهم که اين تيم را به ليگ انگليس ببرد تا شايد کاپلو خوشحال شود!



سرمربي يوونتوس پس از تساوي هفته‌ گذشته تيمش برابر ورونا بازيکنانش را تنبيه کرد و استراحت بعد از بازي آنها را لغو کرد. اين اقدام کونته باعث شد تا کاپلو از او انتقاد کند. کونته در اين باره گفت: من بازيکنانم را جريمه کردم چرا که نمي خواستم اين سناريو بار ديگر تکرار شود. آنها را تنبيه کردم چون مي خواستم تاکيد کنم که بايد مواظب باشند و هنوز چيزي تمام نشده است. کسي که خود را همچون معلمي در نظر مي‌گيرد و بيرون از گود سخن مي‌گويد دوست ندارم. کاپلو چيزي از شرايط تيم نمي‌داند. نمي‌دانم چرا او از زماني که من به يوونتوس آمده‌ام همواره درباره شرايط تيم صحبت مي‌کند. چه بسا رکوردهاي من او را نگران کرده باشد. در کل کاپلو انساني غير محترم است. بايد بگويم که مربيان تاثيرگذار و خوب يوونتوس از نظر من تنها دو نفر به شمار مي‌آيند و آن ليپي و تراپاتوني هستند.



يوونتوس با بردي که برابر کيه‌وو به دست آورد، 63 امتيازي شد و به صدرنشيني خود در جدول رده‌بندي ادامه داد.
انتقاد تند کونته از کاپلو 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  انتقاد تند بیرانوند: تیم ملی تنهاست
  کونته: بازیکنانم قهرمان اصلی میدان بودند
  دوست ندارم جای دختر یا همسر آنتونیو کونته باشم
  حرکت جنجالی کونته بعد از حذف از کوپا ایتالیا
  عصبانیت کونته؛ یوونتوس باید مودب تر باشد!
  کنسیسائو جانشین کونته در اینتر می‌شود!
  انتقاد فدراسیون از ویلموتس/ کمی دیر نیست؟
  انتقاد پیکه از تاریخ بازگشت لالیگا
  انتقاد رقیب سردار از آزمون!
  انتقاد از رونالدو به خاطر ترک ایتالیا و سفر به پرتغال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان