امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار کوتاه فوتبالی ( لیگ های اروپایی ) 4 شنبه 30 بهمن 1392

#1
اخبار کوتاه فوتبالی ( لیگ های اروپایی ) 4 شنبه 30 بهمن 1392 1

دل پیرو در برابر یوونتوس


الساندرو دل پیرو قرار است در دیدار تیم منتخب لیگ استرالیا با یوونتوس برابر تیمی بازی کند که 19 سال برایش به میدان رفت. دل پیرو در سال 1993 به یوونتوس رفت و تا سال 2012 برای این تیم تورینی بازی کرد. او 11 سال کاپیتان بیانکونری بود و 705 دیدار برای این تیم انجام داد که با 290 گل همراه بود. این بازیکن 39 ساله که برای تیم سیدنی اف سی در A-League بازی می‌کند در تیم منتخب بازی مرداد سال آینده جای گرفته و این برای برگزارکنندگان این دیدار موفقیت بزرگی محسوب می‌شود. بر اساس توافق، یوونتوس با تمام بازیکنان اصلی خود در این دیدار حاضر می‌شود که احتمالا 16 نفر آنها در جام جهانی بازی کنند.




تمدید قرارداد رائول گارسیا با اتلتیکومادرید تا 2018


رائول گارسیا هافبک اتلتیکومادرید قرارداد خود با این تیم را تا سال 2018 تمدید کرد. این بازیکن 27 ساله 7 سال پیش از اوساسونا به ویسنته کالدرون آمد و به این تیم در قهرمانی لیگ اروپا، جام حذفی اسپانیا و دو قهرمانی سوپرجام اروپا کمک کرد. این فصل گارسیا که یکی از سه کاپیتان تیم است با زدن 14 گل در رقابت‌های مختلف پشت سر دیگو کاستا، بهترین گلزن تیم پایتخت است و نقش موثری در نتایج فوق‌العاده تیمش داشته. اتلتیکو این فصل نتایج بسیار خوبی گرفته و هم امتیاز با بارسلونا و رئال مادرید در رده سوم لالیگا قرار گرفته. این تیم امشب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف میلان می‌رود هرچند نتوانست به فینال جام حذفی اسپانیا برسد.




کاردیف میزبان سوپرجام اروپا



استادیوم اختصاصی کاردیف سیتی به‌عنوان میزبان سوپرجام اروپا در سال 2014 انتخاب شد. این بازی سه‌شنبه 21 مرداد سال آینده بین قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا برگزار می‌شود. این نخستین مسابقه اروپایی است که قرار است در پایتخت ولز به انجام برسد.




ناتوانی پلیس در دستگیری پرتاب کننده گاز اشک آور



پلیس اسپانیا همچنان به دنبال کسی است که در دیدار ویارئال با سلتاویگو در ال مادریگال اقدام به پرتاب گاز اشک آور کرد. در بیانیه پلیس آمده: «یک هولیگان را نباید به حساب بقیه هواداران ویارئال گذاشت. ما به دنبال کسی هستیم که این عمل جنون آمیز را انجام داده.» پلیس در توییتر خود فیلم این حادثه را گذاشته و با دادن شماره تلفن از مردم خواسته به آنها در پیداکردن مجرم کمک کنند. سلتا با یک گل در زمین حریف پیش بود که سه دقیقه مانده به پایان بازی این اتفاق افتاد. بازی تقریبا یک ساعت بعد از سر گرفته شد و تیم میهمان به گل دوم هم رسید.




مارادونا : ایگواین جای من را
در ناپولی می‌ گیرد


دیگو مارادونا به حمایت از گونسالو ایگواین پرداخت و گفت او کسی است که می‌تواند افتخار 30 سال پیش او در ناپولی را تکرار کند. او به کوریره دلا اسپورت گفت: «ناپولی می‌تواند موفق باشد چون ایگواین بهترین بازیکن حال حاضر این تیم است. امیدوارم شرایط فراهم شود تا بتوانم برای تماشای فینال جام حذفی ایتالیا به این کشور بروم و بازی ناپولی با فیورنتینا را از نزدیک ببینم.»
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اخبار کوتاه ورزشی!
  یاران محمدی در پلی آف اروپایی ژوپیر لیگ
  جهانبخش و فرصت کوتاه؛ شکست برایتون
  رونمایی از عجیب ترین تتوی فوتبالی ایران! (عکس)
  پرسپولیس و بایرن‌مونیخ، بهمن‌ماه در قطر؟
Heart نامه تند یک فوتبالی به جهانگیری؛ پاسخگوی عملکرد فدراسیون تاج باشید!
Exclamation کل کل داغ فوتبالی نسخه2(به همراه نظر سنجی)
  لالیگا در ایستگاه آخر؛ زیدان پنج‌شنبه قهرمان می‌شود؟
  بیرانوند شنبه شب به بروکسل می‌رود
  اسپانسر قبلی استقلال کوتاه آمد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان