امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رومنیگه: ۲۰ سال پیش به دنبال ونگر بودیم اما حالا بهترین مربی دنیا را داریم

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رومنیگه: ۲۰ سال پیش به دنبال ونگر بودیم اما حالا بهترین مربی دنیا را داریم 1

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ گفت: در انگلیس مربیان خوبی مشغول به فعالیت هستند و من علاقه خاصی به آرسن ونگر دارم. ما در دهه 90 حتی تا آستانه عقد قرارداد با این مربی فرانسوی زمانی‌که هدایت موناکو را بر عهده داشت، پیش رفتیم. ما برای آوردن ونگر به مونیخ با او مذاکراتی داشتیم ولی آرسن در نهایت راهی توکیو شد.

سرمربی 64 ساله توپچی‌های لندن پس از اینکه در سال 1994 موناکو را تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند با وجود پیشنهادی که از بایرن داشت از این تیم فرانسوی جدا شد و هدایت ناگویا گرامپوس ژاپن را بر عهده گرفت.

ونگر زمانی‌که در سال 1987 هدایت موناکو را به عهده داشت.

وی افزود: ما در گذشته فصول خوبی داشته‌ایم و در برخی موارد در یک فصل حتی 2 عنوان قهرمانی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کرده بودیم ولی معمولاً فصل بعد از قهرمانی‌ کار برای‌مان دشوار بود، چون بازیکنان‌ ما از انگیزه لازم برخوردار نبودند. ما هرگز سال پس از قهرمانی به عنوان مهمی دست نیافتیم به غیر از عناوینی که در دهه هفتاد کسب کردیم. وقتی در سال 1974 به بایرن آمدم تیم تنها برای انجام بازی‌های بزرگ انگیزه داشت. بایرن هیچ وقت برای بازی‌های بوندس‌لیگا و رقابت‌های داخلی انگیزه لازم را نداشت.

مدیر اجرایی باواریایی‌ها تصریح کرد: گاهی اوقات بوده که بایرن در مکان دهم یا یازدهم رقابت‌های لیگ را به پایان برده که سالیان بدی بوده‌اند. البته ما در عرصه بین‌المللی هم سال‌های خوبی داشته‌ایم چون بازیکنان‌مان انگیزه و تمرکز لازم را داشته‌اند ولی حالا پپ را داریم که همواره غرق در فوتبال است. او همیشه در این فکر است که حالا باید چه کرد تا حریف را سوپرایز کنیم؟

رومنیگه در ادامه تصریح کرد: من 40 سال در سطح اول فوتبال حرفه‌ای بوده‌ام ولی هرگز مربی همچون پپ گواردیولا ندیده بودم. او مربی کاملاً متفاوت است. البته ما در گذشته مربیانی خوب و موفقی داشته‌ایم ولی پپ داستان متفاوت و حسی مثبت دارد. باشگاه بایرن در خارج از میدان هم ثبات دارد و ما نمی‌خواهیم که دچار فرازونشیب شویم، درست همان کاری که در 10 تا 15 سال گذشته انجام داده‌ایم. ما می‌خواهیم در مسیر بارسلونا گام برداریم، آنها هر سال به مرحله نیمه‌نهایی و حتی لیگ قهرمانان اروپا می‌رسند و در موارد بسیاری هم به قهرمانی رسیده‌اند. من پیش از این هم گفته‌ام که هدف ما هم این است.

مدیر اجرایی باواریایی‌ها تصریح کرد: به پپ گفتم که ما نمی‌توانیم 12 سال صبر کنیم تا یکبار دیگر به قهرمانی در اروپا برسیم. مطمئنم که گواردیولا گزینه مناسبی برای هدایت بایرن و تکرار موفقیت‌های ما است. باید به شما بگویم که از داشتن او در بایرن خوشحالیم. پیش از این هم اشاره کرده‌ایم که در اختیار داشتن بهترین و محبوب‌ترین مربی در آلیانتس آره‌نا فرصت خارق‌العاده‌ای بود و ما نمی‌خواستیم که این شانس را از دست بدهیم.

وی خاطر نشان کرد: جنبه مالی دلیل حضور پپ در بایرن مونیخ نبود و او می‌توانست تیم‌های دیگری را که پول خوبی هم پرداخت می‌کردند را انتخاب کنند. گواردیولا هرگز از تیم‌هایی که خواهان جذب وی بودند نامی به میان نیاورد ولی می‌دانیم چند باشگاه انگلیسی به دنبال به خدمت گرفتن او بودند. گواردیولا هرگز در مورد پول صحبت نکرد. البته او در حال حاضر هم درآمد خوبی در بایرن دارد اما من معتقدم که پپ می‌توانست در انگلیس درآمد بهتری نسبت به آلمان داشته باشد.

رومنیگه: ۲۰ سال پیش به دنبال ونگر بودیم اما حالا بهترین مربی دنیا را داریم 1
رومنیگه: ۲۰ سال پیش به دنبال ونگر بودیم اما حالا بهترین مربی دنیا را داریم 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ادعای خبرنگار عراقی: کی روش مربی عراق می شود
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  اسدی در آخرین بازی فصل بهترین شد
  یحیی به دنبال انتقام تنها شکست لیگ نوزدهم
  آلکنو: مربی که قول نتیجه دهد، شارلاتان است!
Clocket کومان: بله؛ حالا می دانم که ممکن است اخراج شوم
  الهلال باز هم به دنبال سرمربی جدید
  پاس گل قایدی، بهترین پاس گل هفته
  نکونام مربی العین را از کار بیکار کرد
  قایدی، بهترین بازیکن دیدار استقلال - الاهلی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان