امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شب انتقام‌ مهندس از کاتالان‌ها

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شب انتقام‌ مهندس از کاتالان‌ها 1


سخت‌ترین تست اروپایی منچستر برای دفاع از جایگاهش به‌ عنوان یکی از بزرگان فوتبال قاره سبز و جبران ناکامی‌های 2 فصل گذشته‌اش در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لیگ قهرمانان اروپا امشب پیش روی بارسلونا قرار خواهد گرفت، زمانی که آبی‌پوشان شهر منچستر برای اولین بار در طول تاریخ در یک بازی رسمی برابر بارسلونا قرار خواهند گرفت و میزبان قهرمان فصل گذشته لالیگا در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

هر 2 تیم با امید و روحیه‌‌ای مضاعف از کسب 2 برد شیرین در جبهه داخلی پا به میدان می‌گذارند تا در دوئلی که پیش بینی می‌شود یکی از نبردهای به یاد ماندنی دنیای فوتبال شود، خیز پرش به سوی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بردارند. در یک سوی میدان منچسترسیتی وجود دارد که پیروزی 2 – صفر اخیرش برابر چلسی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس برای این تیم در نقش بمب
روحیه عمل کرده تا خودباوری شاگردان مانوئل پیگرینی برای مصاف با صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا افزایش پیدا کند.
سیتی با این پیروزی که یک انتقام‌گیری تلخ از مورینیو به خاطر پیروزی 2 هفته پیش‌اش در اتحاد در لیگ برتر و همچنین اظهارات طعنه‌آمیز و جنجالی اخیرش بود رویای کسب قهرمانی 4 گانه در رقابت‌های داخلی و اروپایی را زنده نگه داشت اما سخت‌ترین آزمون برای زنده ماندن این رویا امشب در بازی برابر بارسلونا خواهد بود در همین حال برخی از مهره‌های کلیدی منچستری‌ها نیز از بند مصدومیت رهایی یافته‌اند که از میان آنها می‌توان به سمیرنصری فرانسوی اشاره داشت که بعد از غیبت در 7 بازی تیمش در نیمه دوم بازی با چلسی به میدان رفت و گل دوم سیتی را در بازی شنبه‌ شب 2 تیم به ثمر رساند.
مانوئل پیگرینی، مربی سیتی به واسطه دوران مربیگری‌اش در ویارئال، رئال مادرید و مالاگا (3 تیم لالیگایی) به خوبی با توانایی‌ها و شیوه بازی بارسلونا آشنا است هرچند که در تمام مصاف‌هایش با بارسلونا در لالیگا در حسرت پیروزی ماند. آشنایی با بارسا همان امتیازی است که تعدادی از بازیکنان پیگرینی به خصوص یحیی توره دارند، هافبک دفاعی که 3 سال در نوکمپ بازی کرد و در سال 2009 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به همراه آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا تجربه کرد.
توره در گفت و گویی که با مجله لیگ قهرمانان اروپا انجام داد، گفت انتظار دارد تیمش مقابل بارسلونا نشان دهد که از زمان ورود سرمایه شیخ منصور به نیمه آبی شهر منچستر، سیتی چقدر متحول شده است: «هواداران ما لیاقت تماشای پیروزی تیم‌شان برابر یک تیم بزرگ را دارند تا ببینند که تیم‌شان چقدر پیشرفت کرده است. بارسلونا الگویی فوق‌العاده از یک باشگاه بزرگ است، باشگاهی با تاریخچه فوق‌العاده و استثنایی با بازیکنانی که مانند لیونل مسی، آندرس اینیستا، ژاوی، پیکه و بوسکتس که شاید در حال حاضر در دنیا در پست‌های خود بهترین باشند. این بازی، بازی فوق‌العاده‌ای خواهد بود و ما واقعا انگیزه داریم به همه نشان دهیم سیتی در مسیر درستی در حال حرکت است.»
بعد از 2 فصل ناکامی متوالی در صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سیتی این فصل برای اولین بار طعم حضور در مرحله حدفی را چشیده است اما یکی از سخت‌ترین موانع ممکن پیش روی مردان پیگرینی قرار گرفته است، هرچند آمار نشان می‌دهد سیتی در این فصل از رقابت‌های اروپایی تیم دست و پا بسته‌ای نبوده است و در واقع با 28 گلی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل زده، قوی‌ترین خط حمله تورنمنت را در اختیار دارد. توره ادامه داد: «تجربه‌ شکست 2 فصل گذشته ما را پخته‌تر کرده است. ما بازیکنان و مربی لازم را داریم اما باید قدرت خود را برابر تیم‌های بزرگ محک بزنیم.»
یکی از مواردی که قدرت سیتی در رقابت‌های اروپایی فصل جاری را به رخ رقبا کشید پیروزی 3-2 بود که مردان پیگرینی در آخرین دور مرحله گروهی در خانه بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها کسب کردند بازی که اگر در آن یک گل بیشتر می‌زدند می‌توانستند به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شوند. سیتی در این فصل در تمامی رقابت‌هایی که به میدان رفته است 117 گل به ثمر رسانده که این تیم را به دارنده قوی‌ترین خط حمله در تمام قاره اروپا طی فصل جاری تبدیل کرده است.  

سفر بعد از جشنواره گل

همانند سیتی، بارسلونا هم با اعتماد به نفسی مضاعف از کسب یک پیروزی روحیه بخش در رقابت‌های داخلی امشب پا به میدان می‌گذارد. شاگردان خراردو مارتینو در حالی به خانه نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس سفر کرده‌اند که شنبه شب در یکی از پرگل‌ترین و بهترین بازی‌های خود از ابتدای فصل تاکنون، رایووایکانو را در نوکمپ با 6 گل در هم کوبیدند و به لطف آن جایگاه‌شان در صدر جدول رده‌بندی را تثبیت کردند. در این بازی 2 اتفاق خوشایند برای هواداران بارسا رخ داد. یکی از آنها گلزنی دوباره لیونل مسی و روی فرم برگشتن او بود و دیگری بازگشت نیمار برزیلی به ترکیب تیم پس از غیبت در 4 بازی. او در نیمه دوم به میدان رفت و یک گل تماشایی را به ثمر رساند. اگرچه او احتمالا در بازی امشب در ترکیب اصلی قرار نخواهد داشت اما همین که توانسته با کاتالان‌ها به انگلیس سفر کند برای مارتینو مایه آرامش خاطر است. مسی در بازی برابر رایووایکانو بهترین نمایش خود را از زمان بازگشت‌اش از دوران ریکاوری به اجرا گذاشت و با 2 گلی که به ثمر رساند رکورد آلفردو دی‌استفانو، اسطوره باشگاه رئال مادرید را شکست تا در کنار رائول گونزالس، کاپیتان سابق کهکشانی‌ها در رده سوم برترین گلزنان تاریخ لالیگا قرار بگیرد.
شب انتقام‌ مهندس از کاتالان‌ها 1
پاسخ
 سپاس شده توسط hanieyh
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کینه شتری بالوتلی؛ انتقام پس از ده سال(عکس)
  یحیی به دنبال انتقام تنها شکست لیگ نوزدهم
  مجیدی روی ابرها با گرفتن انتقام از الاهلی(عکس)
  رئال مادرید2-1 بارسلونا انتقام مادریدی ها
  کورتوا: زلاتان قصد دارد از چلسی انتقام بگیرد
  استیماچ: از برانکو انتقام می‌گیرم
  شکست غیرمنتظره برزیل در کوپا آمه‌ریکا/ کلمبیا انتقام گرفت + تصاویر
  مهندس بارسایی ها قطری شد!
  انتقام سلسائو از خروس ها در پاریس
  نیمار: قصد انتقام گیری از فرانسه را نداشتیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان