امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کلارنس سیدورف: تنها با تانک می‌توان یوونتوس را متوقف کرد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلارنس سیدورف: تنها با تانک می‌توان یوونتوس را متوقف کرد 1

آث میلان در هفته‌ بیست و ششم رقابت‌های سری آ ایتالیا با دو گل برابر مهمانش یوونتوس تن به شکست داد. با این حال کلارنس سیدورف، سرمربی روسونری از عملکرد تیمش راضی است.

سیدورف که پس از نتایج ضعیف میلان در فصل جاری جانشین ماسیمیلیانو آلگری شد پس از پایان بازی در گفت‌وگو با شبکه "اسکای اسپورت" گفت: نتیجه‌ بازی بیانگر این است که میلان بازی را واگذار کرده اما من دوست دارم بگویم که بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. به خوبی می‌دانستیم که برابر تیم بزرگ و قوی و سرشناسی باید به میدان برویم، اما با این حال بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم سبک بازی خود را بر حریف تحمیل کنیم و مانع از خودنمایی آنها شویم.

او افزود: سطح کیفی بازی میلان در دیدار با یوونتوس بسیار خوب بود. من از رشد تیمم شگفت‌زده شدم. ثابت کردیم که در مسیر درستی گام بر می‌داریم. با وجود شکست در این دیدار خانگی از عملکرد شاگردانم راضی هستم. بازی امشب فرصت مناسبی بود تا ثابت کنیم در حال بهتر شدن هستیم. قبل از بازی به شاگردانم گفتم که تفاوت زیادی بین شما و بازیکنان یوونتوس وجود ندارد. در این دیدار می‌توانید ثابت کنید که در حال بهتر شدن هستید. در دیدار برابر آتلتیکو مادرید و سامپدوریا هم نشان دادیم در حال رشد هستیم. امروز هم در دیدار برابر یوونتوس همین موضوع را ثابت کردیم. این باعث می‌شود تا با اعتماد به نفس بیشتری در دیدارهای آینده حضور یابیم.

سرمربی هلندی میلان ادامه داد: چه تیمی می‌تواند یوونتوس را در این شرایط شکست دهد؟ تنها با تانک می‌توان این تیم را متوقف کرد. یوونتوس تیم بسیار قوی است و در چند سال اخیر نشان داده که در رقابت‌های سری A بی رقیب است. در این تیم بازیکنان بزرگی همچون توس بازی می‌کنند که در یک لحظه می‌تواند نتیجه‌ بازی را به راحتی تغییر دهد. یوونتوس با کلاس جهانی بازی می‌کند.

سیدورف در پایان سخنان خود گفت: در گل دوم یوونتوس ایمانوئلسون همه فضاها را بسته بود، اما توس با این حال توانست گل زیبایی را به ثمر رساند. گاهی اوقات باید به تیم حریف به خاطر عملکرد خوبش تبریک گفت. چاره‌ای جز تبریک گفتن به بازیکنان یوونتوس ندارم. میلان استعدادهای خوبی در اختیار دارد ومی‌تواند در آینده به تیمی خوب تبدیل شود. کاکا هم همچون توس می‌تواند برای میلان تاثیرگذار باشد، با این تفاوت که توس در یوونتوس از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار است و این به درخشش او کمک می‌کند. او به کسب جام‌ها عادت کرده است. یوونتوس تفاوت زیادی با میلان دارد. این تیم دو سال پیاپی است که کالچیو را فتح می‌کند و امسال هم شانس اصلی قهرمانی است. این در حالی است که میلان تیمی است که در مرحله رشد و نمو است. به تماشاگران قول می‌دهم که میلان در ادامه بهتر خواهد شد.
کلارنس سیدورف: تنها با تانک می‌توان یوونتوس را متوقف کرد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  یحیی به دنبال انتقام تنها شکست لیگ نوزدهم
  سوپر لیگ روسیه تنها جام باقی مانده برای آلکنو
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
  این رونالدو در یوونتوس ماندنی نیست (عکس)
Clocket قول طارمی به سرمربی پورتو بعداز اخراج مقابل یوونتوس
  آمار فاجعه بار و عجیب اینتر در خانه یوونتوس
  عصبانیت کونته؛ یوونتوس باید مودب تر باشد!
  تخریب بیرانوند تنها در ۴۸ ساعت! جای تاسف داره.

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان