امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کارلو آنچلوتی: کریس و راموس به کسی بی‌احترامی نکردند

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کارلو آنچلوتی: کریس و راموس به کسی بی‌احترامی نکردند 1

کارلو آنچلوتی پیش از دیدار امشب تیمش مقابل سویا در نشست خبری اظهار داشت: باید ال‌کلاسیکو را فراموش کنیم. دیروز در جوی خوب عالی تمرین کردیم و من فکر می‌کنم روحیه خوبی داریم تا درست تمرین کنیم و امشب برنده شویم. همان طور که در پایان بازی گفتم، علاوه بر اخراج راموس، خوش‌شانس نبودیم. بنابراین درخواستی تنظیم کرده‌ایم تا بتوانیم محرومیت راموس را کاهش دهیم زیرا معتقدیم کارت قرمز وی ناعادلانه بود. منتظر تصمیم کمیته انضباطی هستیم.

وی ادامه داد: می‌توانیم ایارامندی یا ایسکو را به جای دی‌ماریا که محروم است، به بازی بفرستیم. در خصوص تعویض بنزما در ال‌کلاسیکو باید بگویم که با او صحبت کردم؛ بنزما بازی فوق‌العاده‌‌ای داشت و هیچ مشکلی نبود. او کاملا متوجه شد که چرا تعویضش کردم.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم شکست بارسلونا مسئله‌ای نیست که بخواهیم به دنبال مقصر بگردیم. این باخت پس از چندین بازی بدون شکست رقم خورد. فوتبال همین است و شما نمی‌توانید با مقصر کردن دیگران همه‌چیز را توضیح دهید. این تیم قبل از این شکست در شرایط خوبی بود و پس از این هم همین طور خواهد بود. در امتیاز با اتلتیکو مساوی هستیم و یک امتیاز بالاتر از بارسلونا داریم. بازی امشب مسابقه مهمی برای ما است تا امتیازات خود را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: من فکر می‌کنم کریستیانو و راموس به کسی بی‌احترامی نکردند. آنها عقیده خود را بیان کردند و من این را درک می‌کنم. متأسفانه داوران در تمام مسابقات اشتباه می‌کنند. روی تمام بازی‌ها تمرکز می‌کنیم. فکر می‌کنیم که همه بازی‌ها می‌توانند حیاتی باشند. لیگ بسیار هیجان‌انگیز است زیرا همه بازی‌ها مشکل هستند. در این فصل اتفاقات عجیب زیادی در لالیگا دیدیم.

آنچلوتی در خصوص کسب یک امتیاز از چهار بازی مقابل اصلی‌ترین رقیب رئال مادرید افزود: مسلما از این موضوع خوشحال نیستم زیرا تیم بسیار جنگنده‌ای داریم اما من فکر می‌کنم جدول دروغ نمی‌گوید و ما همچنان صدرنشین هستیم. توضیحش سخت است که چرا این اتفاق افتاده است؛ رئال یکی از بهترین تیم‌های دنیا است و می‌خواهیم تا پایان فصل این را نشان دهیم.

وی تأکید کرد: باید ال‌کلاسیکو را فراموش کنیم و به خاطر داشته باشیم که فرصت خوبی برای افزایش امتیازاتمان داریم. فکر کردن به بازی امشب از همه‌چیز مهم‌تر است. ما عالی بازی کردیم و اشتباهات کوچکی داشتیم که بهایش را پرداختیم. مشکلی با ماینکو و اینکه او بیشتر بازی‌های ما را قضاوت می‌کند، ندارم.

کارلو آنچلوتی در خصوص خطای بوسکتس بر روی پیکه خاطرنشان کرد: نمی‌دانم اگر پهt>‌په جای او بود، چه اتفاقی می‌ افتاد. نمی‌خواهیم درباره این مسئله اعتراض کنیم، فقط نظر شخصی‌ام را گفتم.
کارلو آنچلوتی: کریس و راموس به کسی بی‌احترامی نکردند 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مسابقات WWE | کریس جریکو vs دین امبروز - اکستریم رولز ۲۰۱۶
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید
  همه چیز در مورد مسی و راموس معلوم می شود
  سرخیو راموس: این بزرگ ترین درد و غصه زندگی من است!
  علی قربانی روبروی کریس رونالدو (عکس)
  راموس به زیدان: بذار 10 دقیقه دیگه بازی کنم! (عکس)
  کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید
  شبی که کریس رونالدو، لیونل مسی شد! (عکس)
  بن‌بست مذاکرات رئال با راموس و واسکز برای تمدید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان