امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آخرین فینال «گواردیولا»

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آخرین فینال «گواردیولا» 1


فینال فردای جام حذفی اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو در واقع آخرین فینال مربی موفق کاتالونیایی ها بعد از چهارسال حضور دراین تیم بوده و گواردیولا که امسال نتوانست عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را برای بارسا به ارمغان بیاورد، نمی خواهد آخرین فصل حضور دراین تیم را بدون فتح جامی به پایان ببرد. از سوی دیگر بیلبائوی مارسلو بیلسا فینالیست لیگ قهرمانان اروپا که درکمال ناباوری با شکستی سنگین مغلوب اتلتیکو مادرید شد هم، انگیزه های زیادی برای کسب این جام دارد.
تقابل گواردیولا و بیلسا به عنوان دومربی برجسته لالیگا تکلیف تیم قهرمان جام حذفی را مشخص خواهد کرد. این دومربی برای سومین بار از وقتی که بیلسا سکان هدایت بیلبائو را دردست گرفته، برابر هم قرار می گیرند. دراولین رویارویی آنها در سن ممس، گل مسی دروقتهای اضافی یک تساوی با ارزش برای بارسلونا به ارمغان آورد.
در دومین نبرد آنها در نوکمپ، بارسلونا و بیلبائو به بازیکنان کلیدی خود به دلیل حضور دردیدارهای اروپایی استراحت داده و تیم کاتالونیایی با دوگل حریفش را درخانه مغلوب کرد. گواردیولا بعد ازپایان دوران فوتبالش درسال 2005، با بیلسا مربی سابق تیم ملی آرژانتین و شیلی ملاقاتی داشته و از تاکتیکها و فلسفه فوتبال و تجربیات او بهره مند شده بود.
گواردیولا در فصل 2008-2009 هدایت تیم بزرگسالان بارسلونا را برعهده گرفت و با پپ روی نیمکت 12 عنوان قهرمانی کسب کرده و از 200 بازی انجام شده زیر نظر این مربی، در144 مسابقه پیروز شد و تنها 17 باخت را تجربه کرد.
البته بارسلونا برای بازی امشب با مشکل مصدومیت تنی چند از بازیکنان کلیدی خود روبه رو خواهد بود. علاوه بر کارلس پویول که به دلیل آسیب دیدگی چند هفته قبل خود قادر به همراهی این تیم در فینال کوپادل ری نیست، دنی آلوس هم به دلیل مصدومیتی که چند روز پیش برای او پیش آمده، دراین دیدار حضور نخواهد داشت.
ولی بیلبائو تمامی بازیکنان خود را برای نبرد جمعه شب که دروالنسیا برگزار می شود، دراختیار خواهد داشت. بیلبائو که عموما با بازیکنانی که درایالت باسک پرورش یافته اند، تیمهای باشگاهی خود را شکل می دهد، علاوه بر بارسلونا و رئال مادرید یکی از سه تیمی است که هرگز از دسته اول لیگ باشگاهی اسپانیا سقوط نکرده است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آخرین اخبار کورونا
  امشب طلوع آخرین ابرماه سال را ببینید !
Heart آخرین وضعیت وام از صندوق بین المللی پول
Heart آخرین جزئیات از حمله هکر‌ها به سامانه مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی
  آخرین جلسه محاکمه فریبا عادلخواه برگزار شد
  آخرین آمار کرونا در ایران
  ویروس کرونا: آخرین اخبار، علائم و درمان ویروس جدید کرونا در چین و ایران
Shocked بلایی که پسر جوان سر بی ام و آخرین مدل آورد! + تصاویر
  آخرین اخبآر مذآکرآت هسته ای 1+5
  آخرین فیش حقوقی احمد متوسلیان + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان