بخش چهارم:
سلنا دربارۀ آن دوران (سال 2015 و موقع تولید آلبوم Revival) میگوید: «آه، خدای من. اوه! عجیب نیست؟ من در یک چنین موقعیت بغرنج و پیچیدهای قرار داشتم. منظورم این است که این اقتضای دهۀ بیست سالگی آدم است. شما پیش خودتان فکر میکنید که "میخوام جستجو و کاوش بکنم تا بعدش الهام بگیرم. میرم زیر بارون میشینم!" بعد بهنوعی متوجه میشوید – لااقل برای من اینگونه بود – که این کار من نیست که خودم را از جایی دور کنم و بِکَنم. من هنوز هم گرفتاریهایم را با خود به همراه دارم.»
سلنا یک ژاکت گشاد مارک free People بر تن دارد. اینطوری ممکن است او را با یکی از کارگرهای یانگ اشتباه بگیرند (کارگری که یک بادیگارد هم اطراف او پرسه میزند). سلنا میگوید: «کِیت یانگ، استالیست من همیشه با خنده میگوید که "وقتی با من هستی لباس طرحهای مد رو میپوشی، و وقتی با دوستات هستی لباسهای Free People رو تنت میکنی." دوست دارم که احساس راحتی بکنم.» سلنا در سال 2014 با پوشیدن کت-شلوار سنت لورن و بعدا یک بلوز-شلوار والنتینو باعث شناخته شدن هر چه بیشتر یانگ شد. در سال 2016 هم در کمپین تبلیغاتی لویی ویتون شرکت کرد.
او در مجموعۀ تازه خود با شرکت Coach (که توسط مدیر خلاق استوارت ویور آن طراحی شده) میدرخشد، مجموعهای که شامل یک دامن ارغوانی ابریشمی – دامنی قدری پایینتر از زانو – با حاشیۀ توردار، و چاک جانبی؛ به علاوۀ یک کت چرمی همراه با خر مصنوعی لاجوردی، که خود او آن را «جمعوجور و شیک» میخواند و ادامه میدهد که: «دوست دارم لباس یک خرده وجهه شرارتآمیز هم داشته باشد.» سلنا الان نمایندۀ این شرکت شناختهشده و نامآشنا است و بابت مجموعه جالب اختصاصیاش با این شرکت به نام Selena Quote Belt Bag احتمالا بسیار هیجانزده است، مجموعهای به گفتۀ خودش میتواند بخشی از ساز و برگ هر زن مدرنی باشد.
او میگوید: «ما همیشه کفشهای پاشنهبلند نمیپوشیم. ما دلمان میخواهد که کفشهای پاشنهتخت همراه با لباس زنانهمان بپوشیم! هیچ کس دلش نمیخواهد که کیفپولیهای بزرگ را با خودش حمل کند. من به تفرجگاهها و پیادهروی میروم، به همین خاطر ایدههایی را که اینجا ارایه شده دوست دارم.» جیبهای اطراف بدنه و نزدیک شانهها آنقدر بزرگ هست که «یک گوشی، یا کارت اعتباری یا واکس لب در آن جا بگیرد. این آن مسالهای است که واقعا اهمیت دارد.»

سلنا دربارۀ آن دوران (سال 2015 و موقع تولید آلبوم Revival) میگوید: «آه، خدای من. اوه! عجیب نیست؟ من در یک چنین موقعیت بغرنج و پیچیدهای قرار داشتم. منظورم این است که این اقتضای دهۀ بیست سالگی آدم است. شما پیش خودتان فکر میکنید که "میخوام جستجو و کاوش بکنم تا بعدش الهام بگیرم. میرم زیر بارون میشینم!" بعد بهنوعی متوجه میشوید – لااقل برای من اینگونه بود – که این کار من نیست که خودم را از جایی دور کنم و بِکَنم. من هنوز هم گرفتاریهایم را با خود به همراه دارم.»
سلنا یک ژاکت گشاد مارک free People بر تن دارد. اینطوری ممکن است او را با یکی از کارگرهای یانگ اشتباه بگیرند (کارگری که یک بادیگارد هم اطراف او پرسه میزند). سلنا میگوید: «کِیت یانگ، استالیست من همیشه با خنده میگوید که "وقتی با من هستی لباس طرحهای مد رو میپوشی، و وقتی با دوستات هستی لباسهای Free People رو تنت میکنی." دوست دارم که احساس راحتی بکنم.» سلنا در سال 2014 با پوشیدن کت-شلوار سنت لورن و بعدا یک بلوز-شلوار والنتینو باعث شناخته شدن هر چه بیشتر یانگ شد. در سال 2016 هم در کمپین تبلیغاتی لویی ویتون شرکت کرد.
او در مجموعۀ تازه خود با شرکت Coach (که توسط مدیر خلاق استوارت ویور آن طراحی شده) میدرخشد، مجموعهای که شامل یک دامن ارغوانی ابریشمی – دامنی قدری پایینتر از زانو – با حاشیۀ توردار، و چاک جانبی؛ به علاوۀ یک کت چرمی همراه با خر مصنوعی لاجوردی، که خود او آن را «جمعوجور و شیک» میخواند و ادامه میدهد که: «دوست دارم لباس یک خرده وجهه شرارتآمیز هم داشته باشد.» سلنا الان نمایندۀ این شرکت شناختهشده و نامآشنا است و بابت مجموعه جالب اختصاصیاش با این شرکت به نام Selena Quote Belt Bag احتمالا بسیار هیجانزده است، مجموعهای به گفتۀ خودش میتواند بخشی از ساز و برگ هر زن مدرنی باشد.
او میگوید: «ما همیشه کفشهای پاشنهبلند نمیپوشیم. ما دلمان میخواهد که کفشهای پاشنهتخت همراه با لباس زنانهمان بپوشیم! هیچ کس دلش نمیخواهد که کیفپولیهای بزرگ را با خودش حمل کند. من به تفرجگاهها و پیادهروی میروم، به همین خاطر ایدههایی را که اینجا ارایه شده دوست دارم.» جیبهای اطراف بدنه و نزدیک شانهها آنقدر بزرگ هست که «یک گوشی، یا کارت اعتباری یا واکس لب در آن جا بگیرد. این آن مسالهای است که واقعا اهمیت دارد.»
