کسی سوالی نداره
رانا
در طراحی ظاهری " رانا" با ارائه سیمایی متفاوت جهت معرفی برند ایران خودرو, مدرنیته و پویایی به بیننده القا می شود بی آنکه اهداف قیمتی را تحت تاثیر قراردهد. چهره ای کاملا نو در جلو و عقب شامل در صندوق عقب و موتور, سپرها, چراغها و گلگیرها و همچنین طرحی قوی, ساده و کاربردی برای داشبورد و دیگر تزئینات داخلی را می توان مشاهده کرد.
ساختار بدنه "رانا" از نوع سه محفظه ای بوده و از ورق های فولادی فرم داده شده ساخته شده که با توجه به عملکرد آن دارای ضخامت 0.7 تا 2.5 میلی متر است. از ورق های فولادی با استحکام بالا برای اجزایی استفاده می شود که مقدار تنش آن ها بسیار زیاد است, مانند تکیه گاه های سازه ای جلو و یا رام موتور, این امر هم باعث استحکام بیشتر و هم کاهش وزن حدود 50 درصد برای دستیابی به ورق های معمول می شود که برای مقاومت در برابر تنش های مشابه و شدید می بایست ضخامتی دو برابر آنچه گفته شده داشته باشند.
یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در طراحی یک محصول جدید در شرکت ایران خودرو, ایمنی خودرو شامل ایمنی فعال و غیر فعال است. ایمنی فعال از اجزای مکانیکی و همچنین رفتار دینامیکی خودرو برای پرهیز از تصادف استفاده می کند, در حالی که ایمنی غیرفعال در حقیقت با استفاده از گزینه های مختلف سعی دارد خسارات و صدمات جانی ناشی از تصادف را کاهش دهد و بدون اغراق باید گفت " رانا" خودرویی است با سطح ایمنی خودروهای مدرن جهان, چه در بخش ایمنی فعال و چه در بخش غیر فعال
عکس:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پژو پارس - نخستين خودرو لوكس در بازار ايران – در سال 1379 در شركت ايران خودرو متولد شد. اين خودرو كه حاصل تلاش متخصصان مركز طراحي محصولات جديد ايران خودرو است، از امكانات و تجهيزات رفاهي قابل توجهي سود مي برد، به گونه اي كه پس از گذشت چند سال از نخستين عرضه آن به بازار و وجود رقباي مدعي، اين خودرو هنوز جزءمحبوب ترين خودروهاي سواري لوكس در كشور به شمار مي رود.
پارس علاوه بر بهره مندي از امكانات فراوان، از كيفيت بالايي – چه در بخش قطعات و چه در بخش ساخت و مونتاژ – برخوردار است. اين موارد همراه با قيمت رقابتي آن، پارس را به مقرون به صرفه ترين و پرفروش ترين خودرو لوكس ايران مبدل ساخته است.
پارس به موتور 8/1 ليتري با قدرت 97 اسب بخار مجهز است كه در عين آلايندگي كم و مصرف سوخت پايين، به راحتي مي تواند اين خودرو را به سرعت هاي بالا رسانده و در هنگام سبقت، شتاب گيري قابل توجهي را براي اين خودرو فراهم كند.
تجهيزات به کار گرفته شده در اين محصول نظير موتور با سيستم سوخت پاششي (Injection) ، فرمان تقويت شده ، آينه هاي خارجي با کنترل برقي ، کولر با خنک کنندگي مناسب و ... ضمن فراهم نمودن آسايش بيشتر براي راننده و سرنشينان با استانداردهاي کنترل آلودگي و مصرف روز دنيا مطابقت دارد.
عکس:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رانا
در طراحی ظاهری " رانا" با ارائه سیمایی متفاوت جهت معرفی برند ایران خودرو, مدرنیته و پویایی به بیننده القا می شود بی آنکه اهداف قیمتی را تحت تاثیر قراردهد. چهره ای کاملا نو در جلو و عقب شامل در صندوق عقب و موتور, سپرها, چراغها و گلگیرها و همچنین طرحی قوی, ساده و کاربردی برای داشبورد و دیگر تزئینات داخلی را می توان مشاهده کرد.
ساختار بدنه "رانا" از نوع سه محفظه ای بوده و از ورق های فولادی فرم داده شده ساخته شده که با توجه به عملکرد آن دارای ضخامت 0.7 تا 2.5 میلی متر است. از ورق های فولادی با استحکام بالا برای اجزایی استفاده می شود که مقدار تنش آن ها بسیار زیاد است, مانند تکیه گاه های سازه ای جلو و یا رام موتور, این امر هم باعث استحکام بیشتر و هم کاهش وزن حدود 50 درصد برای دستیابی به ورق های معمول می شود که برای مقاومت در برابر تنش های مشابه و شدید می بایست ضخامتی دو برابر آنچه گفته شده داشته باشند.
یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در طراحی یک محصول جدید در شرکت ایران خودرو, ایمنی خودرو شامل ایمنی فعال و غیر فعال است. ایمنی فعال از اجزای مکانیکی و همچنین رفتار دینامیکی خودرو برای پرهیز از تصادف استفاده می کند, در حالی که ایمنی غیرفعال در حقیقت با استفاده از گزینه های مختلف سعی دارد خسارات و صدمات جانی ناشی از تصادف را کاهش دهد و بدون اغراق باید گفت " رانا" خودرویی است با سطح ایمنی خودروهای مدرن جهان, چه در بخش ایمنی فعال و چه در بخش غیر فعال
عکس:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

پژو پارس - نخستين خودرو لوكس در بازار ايران – در سال 1379 در شركت ايران خودرو متولد شد. اين خودرو كه حاصل تلاش متخصصان مركز طراحي محصولات جديد ايران خودرو است، از امكانات و تجهيزات رفاهي قابل توجهي سود مي برد، به گونه اي كه پس از گذشت چند سال از نخستين عرضه آن به بازار و وجود رقباي مدعي، اين خودرو هنوز جزءمحبوب ترين خودروهاي سواري لوكس در كشور به شمار مي رود.
پارس علاوه بر بهره مندي از امكانات فراوان، از كيفيت بالايي – چه در بخش قطعات و چه در بخش ساخت و مونتاژ – برخوردار است. اين موارد همراه با قيمت رقابتي آن، پارس را به مقرون به صرفه ترين و پرفروش ترين خودرو لوكس ايران مبدل ساخته است.
پارس به موتور 8/1 ليتري با قدرت 97 اسب بخار مجهز است كه در عين آلايندگي كم و مصرف سوخت پايين، به راحتي مي تواند اين خودرو را به سرعت هاي بالا رسانده و در هنگام سبقت، شتاب گيري قابل توجهي را براي اين خودرو فراهم كند.
تجهيزات به کار گرفته شده در اين محصول نظير موتور با سيستم سوخت پاششي (Injection) ، فرمان تقويت شده ، آينه هاي خارجي با کنترل برقي ، کولر با خنک کنندگي مناسب و ... ضمن فراهم نمودن آسايش بيشتر براي راننده و سرنشينان با استانداردهاي کنترل آلودگي و مصرف روز دنيا مطابقت دارد.
عکس:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
