امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خواص درمانی سرکه و عسل

#1
Heart 
سرکه و عسل از جمله موادی هستند که در آشپزی و تمیز کردن چیزهای مختلف کاربرد زیادی دارند و علاوه براین خواص درمانی بی شماری دارند. این دو ماده هر کدام به تنهایی برای درمان برخی بیماریها مفید هستند اما ترکیب آنها نیز بسیار مفید است و کاربردهای مختلفی دارد.



سرکه :



سرکه از رشد باکتریها جلوگیری می کند ، در نتیجه در درمان برخی بیماریها و مشکلات جسمی مثل قارچ ناخن و یا دیگر عفونت های قارچی بسیار موثر هستند. فقط کافی است ۲پیمانه سرکه را با یک پیمانه آب مخلوط کنید و منطقه عفونی شده را با این محلول خیس کنید. سرکه برای از بین بردن شپش نیز خیلی مفید است.



عسل:



عسل در واقع یک ضد سرفه طبیعی است تحقیقات نشان داده است که می توان از آن برای درمان سرفه های بزرگسالان و کودکان بالای دو سال استفاده کرد .برای این منظورز بهتر است هر چهار ساعت یکبار دو قاشق چایخوری عسل بخورید. از خوراندن عسل به کودکان زیر دو سال پرهیز کنید زیرا عسل ممکن است باعث مسمویت حاد در کودکان زیر دو سال شود. علاوه براین عسل یک ضدعفونی کننده طبیعی نیز محسوب می شود و می تواند با از بین بردن باکتریها ، به درمان زخم ها کمک کند و سرعت بهبود زخمها را افزایش دهد. علاوه بر زخم ها سوختگیها نیز وقتی با عسل درمان می شوند سریعتر التیام می یابند.



عسل و سرکه :



از آنجایی که عسل سرشار از آنتی اکسیدان است و سرکه هم خواص ضد باکتری بسیار زیادی دارد ، ترکیب این دو ماده مقوی می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند . این ترکیب معجزه آسا گاهی به عنوان یک سم زدا و یا ماده پاک کننده نیز استفاده می شود . برای تهیه این نوشیدنی مفید ، کافی است یک قاشق غذا خوری عسل و یک قاشق غذاخوری سرکه را با آب مخلوط کنید .به یاد داشته باشید که نوشیدن این ترکیب ممکن است باعث ترش کردن و ناراحتی معده شود.
خواص درمانی سرکه و عسل 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان