امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بخش تک نفره در سری Titanfall جایی ندارد

#1
به تازگی آقای Dusty Welch از Respawn Entertainment در طی مصاحبه ای اعلام کرده است که هیچ گونه برنامه ای مبتنی بر قرار دادن بخض تک نفره در نسخه های آینده سری Titanfall وجود ندارد و سازنده این عنوان بخش تک نفره را در بازی های آینده خود قرار نخواهد داد. آقای Dusty Welch در مصاحبه ای که با Game Informer داشته است اذعان داشته که تیم سازنده معتقد است همچنان “بخش چند نفره زنده و با طراوت تر است!”:
نقل قول:
آیا برای بازی آینده خود بخش تک نفره قرار می دهیم؟ در جواب این سوال باید با قاطعیت بگویم خیر! اما به نظر من کاری که Titanfall انجام داد و روشی که ارائه داد بسیار قابل توجه و زیبا بود؛ این که همه چیز همیشه آنلاین است؛ همه دوستان در یک جا به رقابت می پردازند؛ همه چیز زنده است! همه این ها به زیبایی بازی چند نفره می افزاید و من عقیده دارم این بخش بسیار برتر از بخش بی روح و تک نفره بازی می باشد.
ما اطلاعات بسیاری از این بازی کسب کردیم و بر تجربه خود افزودیم و در بازی آینده این مسئولیت را داریم که این مطالب و اطلاعاتی که از بازی قبل به دست آوردیم، اعمال کنیم  و این کار را خواهیم کرد.
پیش از این نیز Zampella گفته بود که بازی به دو دلیل بخش تک نفره ندارد: دلیل اول این که تعداد سازندگان بازی بسیار کم و چیزی در حدود ۶۰ نفر بود؛ دلیل دوم این که بیشتر بازیبازان بخش تک نفره را به اتمام نخواهند رساند.
نقل قول:
این کار بسیار زمان بر است. تقریبا شش ماه برای تیم سازنده ما وقت نیاز است تا بتوان مراحل بخش تک نفره را طراحی کنیم و این چیزی است که بازیباز تنها در هشت دقیقه از آن می گذرد در حالی که زمان زیادی برای ساخت آن صرف شده است.
و چه تعداد از بازیبازان این بخش را به پایان خواهند رساند؟ تنها درصد کمی از آن ها! به نظر همه مرحله اول بازی را به پایان می رساند اما تنها ۵ درصد از این افراد بازی را به اتمام خواهند رساند.
همچنین در ماه پیش شایعاتی مبنی بر ساخت قسمت بعدی بازی برای هر دو کنسول نسل هشتم PS4 و Xbox One پراکنده شد که به گفته منبع از “منبع خبری نزدیک به سازندگان” منتشر شده بود.
نظر شما در رابطه با بخش چند نفره چیست؟ آیا شما بخش تک نفره بازی‌ها را به پایان می رسانید؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.
بخش تک نفره در سری Titanfall جایی ندارد 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بخش چند‌نفره‌ی بازی Star Wars: Battlefront به استیم باز می‌گردد
  Assassin’s Creed Valhalla قصد تلف کردن زمان شما را ندارد
  حالت دو نفره بخش بتل رویال ‌Battlefield 5 مجددا غیر فعال شد
  بهترین بازی های رومیزی دو نفره 2
  بهترین بازی های رومیزی دو نفره
  بخش تک‌نفره Tekken 7 تجربه شایسته‌ای خواهد داشت
  تیم توسعه‌دهنده Titanfall 2 حدود ۳۰ درصد بزرگ‌تر از نسخه قبلی است
  تعداد بازیکنان Titanfall از مرز 10 میلیون گذشت
  Until Dawn دارای بخش چند نفره نمی باشد!
  Bethesda پاسخ میدهد: چرا عنوان Fallout 4 بخش MultiPlayer ندارد؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان