امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اولین سری از اسمارت فون های اندروید وان در هفته آینده معرفی و در ماه اکتبر اندروید L

#1
هنگامی که بحث اندروید وان به میان می‌آید، اخبار مربوط به آن را سخت می‌توان در رسانه‌ها پیدا کرد، چون گوگل تمایلی به طرح جزئیات آن ندارد. این پروژه در ماه ژوئن و طی کنفرانس Google I/O معرفی شد و حالا خبر رسیده که زودتر از انتظار ما این پروژه به مرحله تجاری وارد خواهد شد.
اگر گزارش امروز اکونومیک تایمز صحیح باشد، باید در هفته آینده شاهد رونمایی و آغاز فروش نخستین محصول حاصل از پروژه اندروید وان باشیم. گفته شده این اسمارت فون که هفته آینده در هند آماده فروش می‌شود، دارای قابلیت دریافت دو سیم کارت، دوربین عقب ۵ مگاپیکسل و یک باتری ۱۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است. بقیه ویژگی‌ها نیز احتمالا شامل یک گیگابایت رم، پردازنده ای چهارهسته ای، اسلات کارت میکرو اس دی و اندروید ۴.۴ کیت کت می‌باشد.
Micomax ، Karbonn و Spice کارخانه‌های هندی شریک گوگل در پروژه تولید اسمارت فون های اندروید وان هستند و هنوز مشخص نیست که کدام یک از آن‌ها نخستین اسمارت فون وان را به فروش می‌رساند.
اکونومیک تایمز در ادامه گزارش خود به قیمت ۱۱۵ تا ۱۶۵ دلاری چنین اسمارت فون هایی اشاره داشته که به نوبه خود تجربیات محصولات میان رده تا بالارده را به کاربر فراهم می‌کنند.
یکی از جالب‌ترین جنبه‌های این گزارش به زمان معرفی اندروید L برای اندروید وان ها باز می‌گردد. زمان گفته شده برای این انتشار ماه اکتبر است؛ پس شاید بتوان با فاصله ای حداکثر یک ماهه انتظار ارائه آن برای دیگر اسمارت فون های بازار را نیز کشید. بدین ترتیب نگرانی‌ها برای انتشار دیرهنگام اندروید L برای اسمارت فون های غیر از پروژه نکسوس و وان (و سیلور؟) تا حد زیادی از بین می‌رود.
طبق اعلام قبلی، گوگل میلیون‌ها دلار را بر روی دستگاه‌های اندروید وان سرمایه گذاری خواهد کرد. نتایج چنین سرمایه گذاری تا همین پایان امسال مشخص خواهد شد.
اولین سری از اسمارت فون های اندروید وان در هفته آینده معرفی و در ماه اکتبر اندروید L 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد
  ریلمی ۸ پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد
  معرفی Find X3 Neo به همراه نسخه Lite
  معرفی Realme C21 با پردازنده Helio G35 و باتری 5,000mAh
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  اطلاعات دروبین ۱۰۸ مگاپیکسلی ریلمی پیش از معرفی رسمی فاش شد
  معرفی Vivo S9 5G اولین گوشی جهان با Dimensity 1100
  معرفی Realme GT
  انتشار لیست 10 اسمارت‌فون پرفروش 2020

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان