امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جاستین؟عروسک اسرائیل؟محبوب؟شیطان پرست؟

#1
این که یهود و صهیونیست از هر وسیله ای برای رسیدن به اهدافش استفاده میکند چیز جدیدی نیست. اما یکی ازفتنه های جدید بنی اسرائیلی که دردهه ی اخیر رایج شده ساخت الگوهای کاذب و غیر واقعی و خوراندن این قهرمان دروغین به دیگر کشورهاست.
این الگوها نمونه های مختلفی دارند و در مجال دیگری به آنها به طور کامل پرداخته خواهد شد نکته ای که در این نوشته سعی در شفاف سازی آن دارم نشان دادن هدف گذاری یکی از این الگوهای موفق در جامعه ی جهانی و بخصوص ایرانیست.
بعد از اجرای موفق تهاجم فرهنگی توسط غرب و هدف گرفتن اعتقاد جوانان این بارغرب سیبل هدف را از جوانان به نوجوانان و بخصوص دختر بچه های ایرانی تغییر داده است.
جاستین بیبر عروسک جدیدیست که توسط صهیونیسم برای بازی با افکار و احساسات دختران ایرانی طراحی شده. امروز دختری که تازه پا به سن بلوغ و شناخت جنس مخالف میگذارد و احساسات جنسی و عاطفی اش در حال شکل گیریست با جاستین بیبر روبرو می شود. آیا می دانیدجاستین را به چه اسمی صدا میزنند؟ دوست پسر!
[تصویر: 8mnlr7z0sa2fsebtn4t.jpg]

کاور آلبوم جدید جاستین بیبر به نام "دوست پسر" که همانند آلبومهای قبلی او با هدف اشاعه روابط نامشروع و فساد اخلاقی میان نوجوانان منتشر شده است.
در اکثر عکس های این پسر 18 ساله کلمه ی( بوی فرند) یا دوست پسر نقش بسته، پسری تقریبا خوش چهره و خوش لباس و البته مورد حمایت رسانه های غربی که به راحتی در دل دختران جا باز میکند و میفهماند که باید دوست پسر داشته باشی.
بحث جاستین بیبر بحث طولانی و عجیبیست که سعی میکنم در یک قسمت آن را تمام کنم. ابتدا نحوه ی معرفی جاستین برای ایرانی جماعت توسط ویکی پدیا و نشان دادن دروغ پردازی و نقشه های شیطانی آن برای جذب دختران ایرانی :

[تصویر: d2jlembff0yoz24hvglw.jpg]

وقتی در مورد جاستین تحقیق میکردم طبق معمول ویکی پدیا اولین سایتی بود که ظاهر شدو بعد از خواندن اطلاعات ویکی پدیا متوجه تناقض های بسیاری شدم که انسان را حیرت زده می کند. دوستانی که شک دارند خودشان امتحان کنند اول اینکه جاستین برای فارسی زبانان(ایرانی)که حداکثر در دنیا نودمیلیون نفر هستند در ویکی پدیا بدون احتساب منابع با سه هزار و سیصد و هشتاد و چهار کاراکتر(کلمه) معرفی شده! یعنی ویکی پدیا تا جایی که توان داشته سعی کرده او را به فارسی زبانان معرفی کند. برای روشن شدن دسیسه ی آشکار غرب علیه ایران به آمار کاراکترهای دیگر زبانها توجه کنید: برای نمونه چند زبان آورده شده است


فارسی : 3384 کارکتر

برای جمعیت حداکثر

90 میلیون نفر


آفریقایی : 216 کارکاتر

عربی : 60 کاراکتر آمار دقیقی در دست نیست اما 250 میلیون تخمین زده میشود

آذربایجانی : 270 کاراکتر

انگلیسی : 3370کاراکتر

بلاروسی : 170کارکتر

ژاپنی : 2916کاراکتر جمعیت 125.77 میلیون نفر

روسی : 158 کاراکتر جمعیت142 میلیون نفر

چینی : 236 کاراکتر جمعیت یک میلیارد و 370 میلیون و 536 هزارو 875 نفر


[تصویر: 989876ghhj.jpg]
جیمی وِلز بنیانگذار ویکیپدیا در کنار شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی
با یک مقایسه سر انگشتی بین جمعیتها و تلاش ویکی پدیا در جلب نظر مخاطبان این حقیقت روشن می شود که این سایت سرمایه گذاری زیادی برای معرفی این شخص به کابران ایرانی داشته و تا جایی که توانسته همه ی ابعاد زندگی او را توضیح داده در حالی که برای دیگر زبانها به ذکر این نکته که او خواننده ای کانادایی است اکتفا کرده.


دروغ های ویکی پدیا
سابقه و سیاست سایت ویکی پدیا بر هیچ کس پوشیده نیست، اما نکته ی قابل توجه در معرفی بیبر به مخاطبان ایرانی مظلوم نمایی وارائه ی یک چهره ی مثبت و دیندار از اوست چرا که ایرانی ها و بخصوص کودکان ذاتا دنبال انسان های پاک هستند و نه انسانهای کثیف و بد ذات .
اولین دروغ ویکی پدیا مربوط است به اسکوتر براون که ویکی پدیا او را استعداد یاب و مشهور کننده ی جاستین معرفی کرده ، متن ویکی را بخوانید :
"او(جاستین) در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتوب، در بین کاربران آن وب‌گاه محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون، (کسی که بعدأ مدیر برنامه‌هایش شد) به صنعت موسیقی وارد شد..."
حال شناسنامه ی این شخص به نوشته ی خود ویکی پدیا :
اسکات شموئیل براون معروف به اسکوتر براون زادهٔ ۱۸ ژوئن۱۹۸۱ (‎۲۸ خرداد ۱۳۶۰) یک مدیر برنامه و استعداد یاب آمریکایی-یهودی‌تبار است. بیشتر معروفیت او به خاطر کشف استعداد جاستین بیبر است.
وی در خانواده‌ای یهودی-مجارستانی به دنیا آمد. پدر بزرگش در مجارستان سرباز بود و اجدادش تا سال ۱۹۵۶ در مجارستان زندگی می‌کردند. مادربزرگش از بازماندگان هولوکاست است. اجداد اسکات در ماجرای انقلاب ۱۹۵۶ مجارستان به آمریکا می‌گریزند. پدر اسکات در آمریکا یک دندانپزشک است.
[تصویر: 03lV25a2YK0IJ_5542.jpg]

و بخوانید مصاحبه ی اسکوتر را با روزنامه ی اسرائیلی "تابلِت" :
جاستین بیبر، تقریبا یهودی است، این را مدیر برنامه ی "کاملاً یهودی" این خواننده میگوید :"جاستین دعای شیما(نیایش سنتی یهود) را قبل از همه ی اجراهایش می خواند، او اول یک نیایش مسیحی میخواند و سپس شیما را زمزمه میکند." این را اسکات "اسکوتر" براون میگوید که نام واقعی او شموئیل بن إلیزر است، جوان 28 ساله ای که عامل معرفی این سوپر استار 16 ساله به جهانیان بوده است : او ویدئوهایی که مادر جاستین در یوتیوب قرار داده بود کشف کرد و حالا مدیر جاستین است. او همچنین به دلیل دعای شیما که به جاستین یاد داده است حال دیگر برادر خونی او هم محسوب میشود. براون همچنین یک وعده هم میدهد: "ما برای اجرا سال آینده به اسرائیل خواهیم آمد، من میخواهم که اسرائیل را حمایت کنم، تل آویو آماده باش!".
اینها در حالیست که در سراسر مقاله ی ویکی پدیا این مطلب القا شده که جاستین با اسرائیل هیچ رابطه ای ندارد؛ که در جای دیگری به این مطلب پرداخته خواهد شد.

تلاش ویکی پدیا برای پاک نشان دادن جاستین
سایت ویکی پدیا با سیاستی موزیانه سعی کرده جاستین بیبر را یک پسر پاک و بی گناه نشان دهد؛ این کار حداقل این حسن را دارد که کودکان راحت تر فریب او را میخورند. به نمونه های این دروغ پردازی توجه کنید :
مصاحبه ی منتشر شده از بیبر در سایت ویکیپدیا :
"من هرگز نمی‌خواهم چیزی شوم که مردم می‌خواهند. اینکه در پارتی‌های شبانه شرکت کنم و گرفتار الکل شوم. من هرگز نمی‌خواهم طوری رفتار کنم که احترام بچه‌ها و والدین‌شان را از دست بدهم. من می‌خواهم توانایی انجام کاری که مایکل جکسون کرد را داشته باشم. او همواره ترانه‌های پرهیزکارانه و پاک می‌خواند. و همیشه بچه‌ها، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌هایشان او را دوست می‌داشتند. من نمی‌خواهم در مورد رابطه‌های جنسی و مواد مخدر بخوانم و ناسزا بگویم. می‌خواهم در مورد عشق بخوانم و شاید وقتی بزرگ‌تر شدم بیشتر عاشق شوم. اما می‌خواهم مورد احترام همه باشم. "
عکس زیر احتمالا یک پارتی شبانه نیست چون بیبر گفته در پارتی های شبانه شرکت نمی کند،پس احتمالا یک پارتی روزانه است(!) از نظر بیبر پارتی فقط شبانه اش بد است ولی تا میتوانید به پارتی های روزانه بروید!!! درباره موزیک ویدئوهای "Baby" و "One Time" هم دیگر قضاوت را به دوستان واگذار میکنیم که این پارتی ها روزانه بوده اند یا شبانه!
[تصویر: justinbieberjasminevillegas.png]
اما بی قیدی و رابطه ی جنسی آزاد میان نوجوانان لازمه و جاذبه ی عکس های بیبر است؛ با عرض معذرت او حتی نیازی به بالا کشیدن شلوار خود هم نمیبیند و در اکثر عکس ها و شوها در حال بوسیدن دختران عریان است، البته خرده نگیرید که فرهنگ آنها با ما متفاوت است چون با دیدن عکس ها ثابت میشود که بوسه ها به بوسه ختم نمیشود ...باز بودن و یا شل بودن همیشگی شلوار بیبر حتی صدای وبلاگ نویسان طرفدارش را هم درآورده! عکسهای زیر از وبلاگ طرفداران بیبر :
[تصویر: nnxbwwbj3v2o25l6ipos.jpg][تصویر: c2r0qxmek0mb2mnianh.jpg]
[b]
[b]مذهب دروغین بیبر
گفته ی جاستین را بخوانید : من یک فرد مذهبی نیستم. من یک روحانی‌ام ... من باور دارم که یک قدرت بالاتر از هدایت در زندگی همه وجود دارد! من برای تایید کردن دعاهایم به کلیسا نمی‌رم و به جای این کار تمرکز بر دعا کردن به صورت خصوصی با خدا میکنم ... ما آدم‌های مذهبی زیادی داریم. من سعی ندارم به اون‌ها توهین کنم ولی فکر کنم اون‌ها گم شدند و فقط به کلیسا میرن ... ولی برای من اینطور نیست. من به کلیسا نمیرم ولی به جاش تمرکز بر دعا کردن می‌کنم. مردم می‌تونن بگن که «اگر تو به کلیسا نمی‌ری پس مسیحی نیستی!» اما هستم. من با او حرف می‌زنم !
و باز هم تناقض در نوشته های سایت و گفته های بیبر...

ویکی پدیا : اسکوتر براون مدیر برنامه یهودی جاستین بیبر و کسی که اولین بار استعداد وی را در اینترنت کشف و او را به دنیای حرفه‌ای موسیقی وارد کرد در مصاحبه با روزنامهٔ هاآرتص، نخستین بار پرده از گرایش‌های یهودی جاستین برداشت.[۲۸] همچنین اسکوتر براون در فیلم مستند «جاستین بیبر: هرگز نگو هرگز» بیان کرد که جاستین قبل از شروع همه کنسرت‌هایش ابتدا دعای «شیما» (نیایش یهودیان) را با گروه موسیقی‌اش زمزمه می‌کند و پس از آن دعای مسیحیان را می‌خواند، اسکوتر براون در بخش دیگری از این فیلم می‌گوید: «کودکانی وجود دارند که قربانی یهودی ستیزی هستند، آن‌ها با دیدن این فیلم با کسی که هم فرهنگ خودشان است آشنا می‌شوند و من هم به همین دلیل احساس خیلی خوبی دارم.

و حقیقت ماجرا و خدای واقعی جاستین در عکس زیر:
[تصویر: Justin_Bieber_Satanic_El_Diablo_Sign.jpg][تصویر: imagesCAWRFEUR.jpg]


تاسف بار ترین قسمت این نوشته گرایش بچه ها و دختران نوجوان ایرانی به دوست پسر غربی است, نخست متن آهنگدوست پسر را بخوانید:
اگه من دوست پسرت بودم ، هرگز نمیذاشتم بری
به جاهایی میبردمت که تاحالا نرفتی
من یه عالمه پول تو پروبالم دارم که میخوام خرجشون کنم
بهت تکیه دادم
هی دختر بزار باهات حرف بزنم
اگه من دوست پسرت بودم هیچوقت نمیزاشتم بری
تورو و آغوش میگرفتم و نمیزاشتم هرگز تنها باشی
پس بهم یه فرصت بده ، بهت نیاز دارم دختر
یه هفته رو باهام بگذرون و من دوست دختر صدات میکنم
تو میتونی دوست دخترم باشی
تو میتونی تا ابد دوست دخترم باشی
کاری میکنم برقصی و بچرخی و قر بدی
میدونی که من نمیخوام بهات دعوا کنم
میخوام کاری کنم بدرخشی مثه وقتی که تو برفا دراز میکشی

در این قسمت در کمال شرمندگی پروفایلها و نظرات بعضی وبلاگهای دختران کشور شهید پرور ایران را بخوانید, اما نکته ی مهم در بعضی از این وبلاگ و سایت ها اینکه به نظر میرسه این سایت ها در ایران نوشته نمیشه, یعنی به محض انجام هر عملی توسط بیبر عکس ها فیلم ها و متن ترجمه شده ی کار روی سایت قرار میگیره! بد نیست دوستان عزیز در وزارت خانه های فخیمه ی ضد تهاجم فرهنگی این سایت ها را زیر نظر داشته باشند و این سایت ها را هم با واژه ی فی*ل*تریگ آشنا کنند :

سلام من سمانه ام. من کشته مرده ی جاستین بیبرم. عکسا و خبرای جاستینو تو این وبلاگم می ذارم امید وارم لذت ببرید.اگه خواستید منو لینک کنید با (فقط جاستین بیبر)و اگه خواستید لینکتون کنم بهم بگید.بای

سلام من ی بلیبرم
به خاطر عشقم به جاس اینجا رو درست کردم
کمکم کنید موفق بشم وبمو موفق کنم
ممنون از همه
بای
سلام.من شبنم هستم و از طرفدارای جاستین بیبر و سلنا گومزم
لطفاتو هر پستی که میخونید،نظر بذارید

به وبلاگ من خوش آمدید من حامدم چند تا خواهش دارم :نظر بدید عضو وبلاگ بشید هر مطلبی ادامه مطلب داشت حتما بهش سر بزنید اگر منو لینکیدیدسعی کنید از سیستم تبادل لینک استفاده نکنید و منو اد کنید ایمیل من:

سلام وبتو خیلی دوست دارم من روز تولد جاستین یک وب زدم و به روز ترین وب بعد از وب تیم بیبر و وبلاگ طرفداران جاستین بیبر است ینی خبر های قبل از اینکه حتی در بهترین وب های بیبر باشه در وب من است و من یک منبع قوی در ایران میشوم اگر منبع خوبی نداری میتونی ار وب من خبر برداری
!
سایت جدید طرفداران جاستین بیبر افتتاح شد
بزرگترین و اولین مرجع رسمی جاستین بیبر در ایران . . .
به امید گرداوری تمام بلیبر ها در یک مکان ...
لطفا اطلاع رسانی کنید.
متن زیر نوشته های چند سایت فارسی برای فروش محصولات مربوط به بیبر را نشون میده :

فروش کفش های جاستین بیبر!
بچه ها خیلیاتون توی یاهو یا با همین نظرهای خصوصیتون به من میگید کفش های جاستینو از کجا خریدی یا اگه میشه واسه من بفرستو از اینجور حرفا ! واسه 4/5 نفر هم فرستادم ! لطف کنید دیگه راجع به کفش ها نظر خصوصی یا نظر دیگه ای ندید و اگر مثل کفش های جاستین بیبر میخواید با این آی دی هماهنگ کنید قیمت کفش ها 110هزارتومن هست ! میبینید گرون هستند به خاطر اصل و اورجینال بودنشونه ! جاستین که نمیاد کفش 30 هزار تومنی بپوشه !!!

همون طور که می بینید متاسفانه تلاش زیادی صورت میگیره که ذهن و وقت فرزندان این مرز و بوم به سمت پوچ گرایی و هرزه گرایی سوق داده بشه, در ادامه عکس های محصولات فروشی بیبر را ببینید محصولاتی که بدون شک سرمایه ی کلانی از مملکت شیعی به جیب یهود سرازیر میکنه...

[تصویر: 427jetft14yju94ohles.jpg]
فروش کاملترین آرشیو ( پکیج ) جاستین بیبر در ایران :

این پکیج شامل :
1- فول آلبوم جاستین بیبر با بالاترین کیفیت 320kbps
2- فول موزیک ویدیو جاستین بیبر با بالاترین کیفیت Full HD 1080P & HD 720P ( به همراه زیرنویس فارسی تمام موزیک ویدیو ها )
[تصویر: iec30i0rs0tsatbxrfas.jpg]
فروش شماره ی 1
همه ی سایز ها ( 38 تا 45 )قیمت : 110 هزارتومان !!!
- فروش کفش های سوپر ای جاستین بیبر که همه کاملا اصل و ساخته شده ی ویتنام هستند .
- فروش هدست هایی که جاستین بیبر ازشون استفاده میکنه در رنگ بندی های مختلف ( کاملا اصل و اورجینال )
قیمت هدست های اصل : هرکدام 280 هزار تومان!!!


[تصویر: dr3h45vmwjlyt1k9tqwi.png]

- مدل Pro رنگ های مشکی و نقره ای
قیمت : 540 هزارتومان!!!

[تصویر: 9ijasfcog3sz2268mrhd.jpg]


و اضافه کنید به این مقدار لباس و تی شرت و شلوار و ویدئو ها و ترانه ها و فیلم های بیبر را که در آینده ای نه چندان دور بازار ما را پر خواهد کرد...

بلیبر ها
ظاهرا طرفداران بیبر در سراسر دنیا به بلیبر معروف هستند و متاسفانه در ایران هم کم نیستند و جالب اینکه در بعضی سایت های طرفدار بیبر دائما در حال آمار گیری از بلیبر های ایران هستند, بدون شک این آمارها هم در اختیار عروسک گردانان یهودی بیبر قرار می گیرند.
مطلب آخر اینکه :

[b]دوست عزیز؛ جوان ایرانی! Undecided
آقا مرتضی یه دونست...اونم واسه نمونست! Big Grin

[img]جاستین؟عروسک اسرائیل؟محبوب؟شیطان پرست؟ 1[/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط Elpadrino ، aCrimoniouSs ، FrOzen あHeArt ، MINA JOON ، فرشته ي كوچولو ، pink lady ، amir aa ، ps3000 ، Shawty Girl ، Senator✘Strong ، بهاره 1377 ، arbab1376 ، ჩяσOσкєη ժяєαм ، لامیا ، parisa16 ، W O L F ، سایه2 ، Ƒαкє ѕмιƖє ، leba3ekhaki ، bmw x6 ، هیوا1 ، setayeshs2 ، ♥♥♥♥♥♥میترا♥♥♥♥♥♥♥ ، ㄎムÐ Ǥノ尺レ ، ♥♥AMIR♥♥ ، Danger.A ، zahra1377 ، 14.anita ، MAHTA .S ، nina joon ، hosein(●̮̮̃•̃) ، AMIR FORES ، gh@z@le♥ ، dokhmal khoshkele ، ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀ ، 7 مقدس ، ッツ محمـב هـاבے ツッ ، deadpool.ps ، مارال 2 ، mina GAGA ، Mιѕѕ UηυѕυαL ، بیتا55 ، noosha joon ، ~HiSssh~ ، ارتان ، hanieyh ، پرهام 15
آگهی
#2
همش دروغه و چرندی بیش نیستAngry
الهی بمیرم چه قدر دشمن داره.اینارو دشمناش براششایعه سازی کردن انقدر دشمن داره که میخواستن جدیدا همون طور تو کانال ای ای ای گفت بکشنش.crying
پاسخ
 سپاس شده توسط ƒяσzєη ℓσνє ، مایلی
#3
از اول ازین ادم بدم می امد.خواننده نیست. به نظر من خواننده هایه ایرانی خیلی بهتر از اینان..رپرهایه ایرانیو نمیگما.خواننده های ایران مثل ابی. عبدلمالکی داریوش.وغیره...اینا خوانندن.
پاسخ
 سپاس شده توسط hosein(●̮̮̃•̃) ، ッツ محمـב هـاבے ツッ
#4
لا اقل عکس میزاشتی
سپاس کو ها کجاس نمیبینمش
پاسخ
#5
باز سخن جاستین دختر معروف جهان شد
?Isn't it lovely, all alone
...Heart made of glass, my mind of stone
پاسخ
 سپاس شده توسط hosein(●̮̮̃•̃) ، ッツ محمـב هـاבے ツッ
#6
چی بگم واالله من که صداشو دوس دارم دیگه در مورد زندگیش چیز زیادی نمیدونستم علاقه ایی هم نداشتم که بدونم فقط صداش برام مهمه
کاش یکی باشه...
که فقط مال یکی باشه...
پاسخ
 سپاس شده توسط "SoLmAz RaD" ، *elijoon* ، ElaHe_0098
آگهی
#7
دست بردارید از سنه خرتون خجالت بکشید این بچه بازی ها چیه دارین خودتونو به هردری میزنین جاستین رو بده کنین چندتا احمقم حرفاتون رو باور میکنن متاسفم برای همه ی ضد جاستینا حرفم در حده لیاقتتون بود نه کمتر نه بیشتر...

پاسخ
#8
بازم از اين بحثا كه چندنفر ....مغز رفتن چندتا چيز رو سره هم كردن و اومدن نوشتن اينجا هرچند كه با جاستين مخالفم اما حيله و مكر بسيجي ها بر هيچ كس پوشيده نيست
پاسخ
#9
حالم روز به روز ازش بدتر میشه به ماچه هر غلتی میکنه بکنه ولی ممنون زحمت کشیدی عزیزمBig Grin
اون که از من گذشت، واسه من درگذشت... پس روحش شاد و یادش فراموش!
پاسخ
 سپاس شده توسط hosein(●̮̮̃•̃)
#10
برو بابا تومار نوشتی

شما فقط بلدین بگین اسراییل چیکار میکنه خب اسراییل و شما هردو به ...به من چه؟بابا دوروغ نگو فردا باید جواب پس بدی ها.....
شما اگه بیل زنید یه بیل به باغچه یخویش بزنید نگران ماهم نباشیدDodgy

جاستین شیطون پرسته خب باشه به من چه جاسی عروسک اسراییله خب باشه به درک

ولی مطمئنم همگی دوروغن و شما باید یه روزبه خاطر دروغی که گفتین مجازات بشین
جاستین؟عروسک اسرائیل؟محبوب؟شیطان پرست؟ 1

پاسخ
 سپاس شده توسط T A R A ، king.ali


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تاریخچه برند محبوب جردن
  باب اسفنجی(شیطان پرستی)
  چهره یک شیطان پرست در راهپیمایی امروز-عکس
  به نظرتون این بچه واقعا بچس یا یک شیطان روانی
  عروسک لولیتا
Heart ازدواج زن 18ساله هندی با یک سگ برای شکستن طلسم شیطان+عکس
  این دختر جوان مثل عروسک ها زندگی می کند (عکس)
  مطالب خواندنی درمورد شیطان
  دختری که عاشق جاستین هست(عکس)+ترول جاس
  کار تون های شیطان پرستی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان