امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مارک تراشتگن، ناجی انقلاب لوئیز انریکه

#1
مارک تراشتگن، ناجی انقلاب لوئیز انریکه 1

در وقت های تلف شده بازی بین دو تیم بارسلونا و آپوئل نیکوزیای قبرس، مارک تر استگن با واکنش خود ناجی بارسا شد و از پدید آمدن یک فاجعه جلوگیری نمود.

به نظر می رسد دوران سخت و رنج آور مارک تراشتگن در بارسلونا به پایان رسیده باشد چون در اولین بازی بارسلونا در لیگ قهرمانان این فصل مقابل تیم آپوئل نیکوزیای قبرس که با پیروزی خفبف 1:0 بارسا به پایان رسید، این سنگربان آلمانی خوش درخشید.

مارک تراشتگن در اولین بازی رسمی خود برای بارسا در وقت های اضافی ضربه گوستاوو ماندوکاى برزيلى را با واکنشی زیبا به خارج از زمين فرستاد و 63000 تماشاگر حاضر در نیوکمپ همانند لحظه به ثمر رسیدن تک گل پیروزی بخش جرارد پیکه را به شادمانی واداشت. روزنامه Mundo Deportivo بعد از این دیدار از تراشتگن به عنوان "ناجی" نام برد که "مانع از پدید آمدن فاجعه ای" شده است.

روزنامه اسپانیایی Sport اولین بازی تراشتگن برای تیم جدیدش را "تعیین کننده" دانست و ادعا نمود که وی با واکنش های فوق العاده خود، نیمار و لیونل مسی را تحت الشعاع قرار داده است. بعد از این دیدار بارسا برای اولین بار بعد از سال 1968 موفق شد که در چهار بازی متوالی اول فصل، دروازه خود را بسته نگه دارد.

روزنامه Marca نیز نوشت که مارک تراشتگن با درخشش خود سبب شد که که تیم قبرسی نتواند با زدن گل تیم بارسا را به خاطر بازی ضعیفش جریمه نماید. روزنامه El Mundo Deportivo نیز مدعی شد که تراشتگن آلمانی "انقلاب" لوئیز انریکه در نیوکمپ را نجات داده است، به جزء تراشتگن که برای اولین بار برای بارسا به میدان می رفت، لوئیز انریکه در این دیدار در کنار مسی، نیمار، پیکه و ژاوی به بسیاری از بازیکنان جوان خود نظیر سرخی سامپر، مونیر الحدادی، سرخی روبرتو بازی داده بود.

روزنامه Mundo Depotivo تصمیم لوئیز انریکه در خصوص بازی دادن به اکثر بازیکنان تیم دوم بارسا را اشتباه دانست، لوئیز انریکه اما ضمن دفاع از تصمیم خود گفت:"همه بازیکنان می بایست همیشه آماده بازی باشند، با 25 بازیکن ما بسیار قوی تر از 13 بازیکن هستیم."

عملکرد تراشتگن حتی مورد تمجید نیمار نیز قرار گرفت، کاپیتان جدید تیم ملی برزیل او را"دروازه بانی بزرگ و با انگیزه" دانست، زوبی زارتا مدیر ورزشی باشگاه که خود بین سال های 1986 تا 1994 سنگربان بارسلونا بوده است نیز در خصوص تراشتگن گفت:"او به ما آرامش می دهد و ما درون دروازه مشکلی نداریم."

در سه بازی اخیر بارسلونا در لالیگا، لوئیز انریکه برای پست دروازه بانی به کلودیو براووی 31 ساله اعتماد نموده است اما در بازی چهارشنبه شب تراشتگن تازه از بند آسیب دیدگی رها شده، موفق به اثبات توانایی های خود در ترکیب اصلی تیمش شد.

در مرحله آماده سازی پیش فصل بارسلونا مارک تراشتگن دچار مصدومیت شده بود و به همین دلیل رقابت بر سر قرار گرفتن در ترکیب اصلی را به کلودیو براووی 31 ساله واگذار نموده بود، حال باید دید که در ادامه رقابت های لالیگا لوئیز انریکه برای پست شماره یک تیم خود، بازهم براوو را به تراستگن ترجیح خواهد داد؟
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مارک تراشتگن، ناجی انقلاب لوئیز انریکه 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi ، ِ**@ًrُِّ@^ُ$**
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خط و نشان لوئیس انریکه برای تیم ملی ایتالیا(عکس
  تصمیم مهم لوئیس انریکه در مورد زمان بازگشت نیمار جونیور !
  رکوردی که انریکه پس از ۶۳ سال به آن رسید!
  انریکه از پنالتی هدر شده بارسا نگران نیست
  براوو ناجی بارسلونا در زمین مالاگا(عکس)
  لوییس انریکه به عنوان برترین مربی مرد سال 2015 انتخاب شد
  انریکه: نمی توانم در خصوص نیمار ریسک کنم
  لوئیس انریکه بهترین مربی فصل 2014/15 لالیگا اسپانیا شد
  اظهار نظر انریکه درباره مسی
  تراشتگن: در پیروزی های پرگل هم خوردن گل بد ناراحت کننده است!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان