امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اینیستا: این بازی بیش از 3 امتیاز دارد!

#1
رئال‌مادرید و بارسلونا فردا شنبه در هفته نهم لیگا برابر هم به میدان می روند تا اولین ال کلاسیکوی فصل جدید را برگزار کنند.بارسلونا در حالی پای به دیدار فردا شب می گذارد که با 4 امتیاز برتری نسبت به رقیب دیرینه خود در صدر جدول قرار دارد.

اینیستا: این بازی بیش از 3 امتیاز دارد! 1

آندرس اینیستا درباره بازی با رئال مادرید گفت: این بازی با تمام بازی ها فرق می کند. اگر برنده شوید تنها به 3 امتیاز ساده دست پیدا نخواهد کرد و ارزش خیلی بیشتری دارد. به نظر من این بازی برای هر دو تیم بیش از 3 امتیاز دارد. فصل بسیار سختی پیش‌رو داریم. نمی‌توان از همین الان هویت تیم قهرمان را مشخص کرد. رئال مادرید بازیکنان خوبی جذب کرده است. باید مواظب این تیم باشیم.رئال با این بازیکنان جدیدی که جذب کرده بسیار قوی خواهد شد.

در روزهای اخیر رسانه‌های اسپانیایی از عدم ادامه همکاری اینیستا با بارسلونا نوشتند و اعلام کردند که پیکاسوی فوتبال اسپانیا دوست ندارد قرارداد خود را با آبی اناری‌ها تمدید کند.

اینیستا در نشستی خبری به همه این شایعه‌ها پایان داد و اعلام کرد که می‌خواهد تا پایان دوران بازیگری‌اش در بارسلونا بماند. او گفت: همه آنچه می‌توانم بگویم این است که می‌خواهم در بارسلونا بازنشسته شوم. همه چیز طبق روال پیش می‌رود و هیچ گونه مشکل یا مانعی وجود ندارد. من در حال مذاکره با بارسلونا هستم و هیچ گونه جنگ و درگیری آنگونه که رسانه‌ها مدعی هستند وجود ندارد و در نهایت با باشگاه به توافق خواهیم رسید.

بارسلونا با هدایت لوئیس انریکه شروع بسیار خوبی داشته و در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. اینیستا درباره عملکرد تیمش در فصل جدید، گفت: انریکه الان هدایت بارسلونا را برعهده دارد و رابطه بسیار خوبی با هم داریم. فصل بسیار خوبی با انریکه خواهیم داشت چرا که او می‌داند در بارسلونا از او چه چیزی می‌خواهند. همه ما به انریکه ایمان داریم. او پیش از این بازیکن بارسلونا بوده است و به خوبی از شرایط این تیم آگاهی دارد. انریکه می‌تواند در بارسلونا موفق باشد و من به او ایمان دارم. با آمدن انریکه سبک و فلسفه بارسا تغییری نکرده است. الان با همان سبک همیشگی خود بازی می‌کنیم. گاهی اوقات روی ارسال های بلند یا ضد حملات دروازه حریفان را باز می‌کنیم. به هر حال تنوع در سبک بازی تیم خوب است. مهم این است که بتوانیم آمادگی بدنی خود را حفظ کنیم. فلسفه بارسا چه خوب باشد و چه بد، هیچ تغییری نکرده است. خوشحالیم که در این فصل هم تیم نتایج خوبی کسب کرده است.

اینیستا ادامه داد: ما با لوئیس انریکه وارد دوران جدیدی شدیم. قطعا وقتی مربی جدیدی به تیم می‌آید به همراه خود طرز تفکر جدیدی را نیز وارد باشگاه می‌کند. ما در حال عادت به سیستم‌ بازی لوئیس انریکه هستیم و مطمئنم که در چند هفته‌ آینده می‌توانیم با سیستم‌ جدید تیم هماهنگ شویم و بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم. باشگاه بازیکنانی را که نیاز داشت جذب کرد. اگر یک تیم نتواند در فصل جابجایی بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کند نمی‌تواند موفق باشد و به پیروزی برسد. حداقل می‌توانم بگویم که این کار سخت است. بعد از فصلی که بدون جام پشت سرگذاشتیم همه از بارسلونا انتظار پیروزی و بالا بردن جام دارند.

هافبک طراح بارسلونا در باره درخشش مسی و نیمار در این تیم گفت: خیلی خوشحالم که نیمار و مسی درخشیدند و بارسلونا توانسته است با درخشش این دو بازیکن امتیازات خوبی کسب کند. همه انتظار داریم که نیمار و مسی در همه بازی‌های بارسلونا به این شکل بدرخشند. آنها جزو بهترین بازیکنان جهان محسوب می‌شوند و از این که این دو بازیکن آماده را در ترکیب خود داریم، خوشحالم. امیدوارم که این دو بازیکن در بازی‌های آینده نیز بتوانند همکاری خوبی با هم داشته باشند تا بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. مسی همواره مسی باقی خواهد ماند. او به دنبال موفقیت‌های شخصی نیست. مسی به دنبال کار گروهی و موفقیت‌های جمعی است و همین مسئله او را از دیگران جدا می‌کند.

اینیستا درباره مانن ژاوی در بارسلونا ادامه داد:‌ از این که ژاوی تصمیم گرفت تا یک فصل دیگر در بارسلونا بماند خوشحالم. او بازیکن بزرگی است و قسمتی از تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود. اما باید بگویم که موقعیت من در بارسلونا تغییری نخواهد کرد. حضور او در بارسلونا اتفاق خوبی است اما تغییر در وضعیت من در این تیم ایجاد نمی‌کند. این که ژاوی در بارسلونا ماندنی شد خبر بسیار خوبی برای ما بود. ندیدن ژاوی در رختکن و زمین مسابقه برای همه ما عجیب است چرا که او مدتهاست با پیراهن بارسلونا بازی می‌کند. ماندن ژاوی در بارسلونا بهترین خبر برای ما در تابستان امسال بود.او برای بارسلونا زحمات زیادی کشیده است.

اینیستا در پایان با تمجید از لوئیس سوآرس گفت: سوآرس از بهترین مهاجمان جهان است. او می‌تواند در بارسلونا هم موفق باشد چرا که فرصت گلزنی او در بارسلونا بیشتر است. او می‌تواند در تیم جدیدش از فوتبال لذت ببرد و هواداران بارسلونا را با بازیهای خوبش خوشحال کند. از اینکه چنین مهاجم خوبی را جذب کرده‌ایم بسیار خوشحال هستیم. بارسلونا به بازیکنانی مثل سوآرس نیاز دارد.


[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینیستا: این بازی بیش از 3 امتیاز دارد! 1 [/img]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیگ یک / یک امتیاز ارزشمند برای استقلالی ها
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
Subarrow مطهری: پرسپولیس ژن قهرمانی دارد
  چاگو: فولاد کیفیت لازم برای صعود را دارد
  پنجعلی: پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا را دارد
  کارشنکی AFC علیه تیم‌های ایرانی ادامه دارد
  AFC: احتمال تغییر میزبان‌ها به یک شرط وجود دارد
  طارمی: بازی با ریوآوه برای من بازی خاصی بود.
  اینیستا احتمالا به پرسپولیس نمی رسد!
  ذوالفقارنسب: تیم فوتبال هفت نفره نیاز به جوان گرایی دارد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان