نظرسنجی: طرفدار کدام تیم هستید؟
بارسلونا
رئال مادرید
[نمایش نتایج]
 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

همه چیز درباره ی بازی شنبه شب!

#1
همه چیز درباره ی بازی شنبه شب! 1

بزرگترین دیدار باشگاهی جهان فردا از ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار می شود. بارسلونا در برنابئو به مصاف رئال مادرید می رود.
باز هم تب اسپانیا به 40 درجه رسید، باز هم یک ال کلاسیکوی دیگر فرا رسید. ال کلاسیکویی که فقط یک مسابقه نیست، حتی فقط یک ال کلاسیکو هم نیست! فراتر از یک داربی، فراتر از یک نبرد و چیزی در حد یک جنگ کلاسیک ! جنگی که از ژنرال فرانکو و سربازانش به نسل ما رسیده، جنگی که از جدایی طلبان کاتالان به ما هدیه داده شده است. شاید ال کلاسیکو، ال دربی ، ال سوپر کلاسیکو و یا هر نام دیگری که داشته باشد، به جرات بتوان گفت که تنها جنگی است که مردم برای فرا رسیدن آن لحظه شماری می کنند. شاید ارثیه جنگ ژنرال فرانکو با جدایی طلبان کاتالان همین داربی و یا بهتر بگوییم جنگ ال کلاسیکو باشد. فیلم اکشن ما حکایت از نبرد یک مکتب بزرگ با یک امپراتوری بزرگ دارد. مکتب آسولگرانای کبیر در مقابل امپراتوری کهکشانی های کاستیا ! مکتب لاماسیا در مقابل سفیدهای والدبباس و کرکس های سابق ...

همه چیز درباره ی بازی شنبه شب! 1

هر چند که اولین ال کلاسیکو در سال 1929 و در یک زمین باتلاقی شکل گرفت ولی این داستان از دهه 50 میلادی به قسمت شیرین خود رسید چرا که آلفردو دی استفانو پس از جدال جنجالی دو باشگاه برای خرید وی سرانجام با رای عجیب فدراسیون فوتبال اسپانیا شد سهمی از رئال مادرید و این سهمیه رئال تبدیل شد به اسطوره رئال ...
پرگل‌ترین ال‌کلاسیکو در تاریخ 13 ژوئن سال 1943 روی داد که در آن دیدار رئال مادرید با نتیجه‌ی 1-11 بارسلونا را شکست داد. البته این دیدار به پیشنهاد رئال مادرید (به علت خبر ارسال پیغام تهدیدآمیز وزیر کشور ژنرال فرانکو به بازیکنان تیم بارسلونا) از آمار و ارقام نتایج تاریخ ال‌کلاسیکو حذف شد. پس از این دیدار؛ پرگل‌ترین ال‌کلاسیکو در تاریخ سوم فوریه 1935 بر می‌گردد که در آن دیدار باز هم رئال مادرید با نتیجه‌ی تحقیرآمیز 2-8 بارسلونا را در هم کوبید. بهترین برد بارسلونا نیز تفاوت چندانی با این نتیجه نداشت و آبی‌واناری‌ها در تاریخ 23 سپتامبر 1950 با نتیجه‌ی 2-7 موفق به شکست قوهای سپید مادرید شدند. این دو تیم تاکنون 228 بار بصورت رسمی در مقابل هم صف‌آرایی کردند که از این بین سهم رئال مادرید 91 برد، و سهم بارسلونا 88 پیروزی بوده و 48 بار نیز دو تیم به تساوی رضایت داده‌اند. در این 228 دیدار رئال 385 گل و بارسلونا 371 گل وارد دروازه‌ی حریف خود کرده‌اند که نشان از جذابیت این دیدار دارد.

حضور سوارز
نکته قابل توجه این دیدار حضور لوییز سوارز است. سوارز بعد سپری کردن محرومیت 4 ماهه خود، اولین بازی رسمیش را با پیراهن بارسلونا برابر رئال انجام می دهد و سوارز در فصل نقل انتقالات به ارزش 88 میلیون پوند از لیورپول راهی بارسلونا شد و حالا باید در 229 امین دیدار به میدان برود.

همه چیز درباره ی بازی شنبه شب! 1

این در حالی است که سوارز فصل گذشته در لیورپول، در 33 بازی 31 گل به ثمر رسانده است و این شانس را دارد که با گلزنی در ال کلاسیکو، خیلی سریع به یک قهرمان تبدیل شود

رکورد شکنی رکورد شکن
امام نکته دیگری که در این دیدار به چشم می خورد. رکورد شکنی لیونل مسی در ال کلاسیکو است. لئو می تواند در این دیدار به بهترین گلزن تاریخ رقابت های لالیگا تبدیل شود. مسی در هفته گذشته مقابل ایبار یکی از 3 گل بارسا مقابل این تیم را به ثمر رساند تا تعداد گل هایش را در لالیگا به عدد 250 برساند و فقط یک گل با تعداد گل های تلمو زارا فاصله دارد و اگر مسی در دیدار با رئال موفق شود دو گل به ثمر برساند بعد از 6 دهه این رکورد تاریخی را جابجا می کند.


همه چیز درباره ی بازی شنبه شب! 1

تدام شکست ناپذیری
لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا توانسته است در این فصل تیم بسیار قوی در خط دفاعی ارائه دهد. بارسا در این فصل نه شکست خورده است نه گلی دریافت کرده. و این نقطه قوت تیم انریکه در این فصل است و البته که او دوست دارد که روند را هم در دیدار با ال کلاسیکو حفظ کند.

کریس گل زن و رکورد شکنی
کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 16 گل در هشت بازی اخیر به الکلاسیکو می رود تا آماده ثبت یک رکورد بی نظیر باشد.
در حقیقت رونالدو در بهترین روزهای دوران فوتبالش به الکلاسیکو می رود و می خواهد که باعث شود که فاصله رئال مادرید با صدر جدول به یک امتیاز برسد.
شاید حالا حرف از رکوردشکنی توسط رونالدو باشد اما حقیقت این که این رونالدوی بی نظیر است که می درخشد. رئال در سه بازی اخیر کلین شیت کرده است و از بازی با دپور تا کنون فقط 5 گل خورده است.


همه چیز درباره ی بازی شنبه شب! 1

غیبت ستاره ولزی
گرت بیل به علت مصدومیت از ناحیه کمر، بازی حساس مقابل بارسلونا را از دست داد تا اردوی کهکشانی ها یک شوک بزرگ را تجربه کند.
بیل در بازگشت از بازیهای ملی دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی رئال مقابل لوانته نیز شرکت نکرده بود. این بازیکن در هر دوازده بازی ابتدایی فصل رئال در ترکیب اصلی قرار گرفته بود اما در این دو بازی حساس و سرنوشت ساز حضور پیدا نمی کند.

آنچلوتی در نظر دارد که از ایسکو، هافبک جوان مالاگایی در دو بازی پیش رو از او استفاده کند و ترکیب تیمش را به ۲-۴-۴ تغییر بدهد.

کاهش فاصله با رقیب
رئال مادرید شروع بدی در این فصل داشت و امتیازات زیادی را از دست داد و این موجب شده، تا اختلاف 4 امتیازی بین بارسلونا و رئال مادرید ایجاد شود. حال آنجلوتی و شاگردان به دنبال پیروزی در این دیدار هستند تا این اختلاف را به حداقل برسانند. البته نباید سویا را نادیده گرفت.

انتقام، انتقام، انتقام
فصل گذشته رئال مادرید در هر دو بازی ال کلاسیکو در لالیگا مقابل بارسلونا تن به شکست داد، دیدار رفت را با نتیجه 2 بر یک شکست خود و بازی برگشت را نیز با نتیجه 4 بر 3. در پایان دیدار برگشت برخی از هواداران متعصب رئال خطاب به آنجلوتی این شعار را سر دادند "انتقام، انتقام، انتقام" و به کارلتو گوشزد کردند که در فصل آینده باید حمتا پیروز شوی. این دیدار برای آنجلوتی مهم است چون برای هوادارن بارسا و رئال این دیدار بسیار بسیار مهم است و اگر مربیان دو تیم می خواهند تداوم داشته باشند باید از این دیدار با پیروزی بیرون بیایند.

تاریخ برگزاری: شنبه 3 آبان 1393 / ساعت برگزاری: 19:30 به وقت تهران
شهر: مادرید / ورزشگاه: سانتیاگو برنابئو

همه چیز درباره ی بازی شنبه شب! 1

داور: خسس گیل

همه چیز درباره ی بازی شنبه شب! 1

برجسته ترین بازیکنان:

همه چیز درباره ی بازی شنبه شب! 1

نتایج 5 دیدار گذشته دو تیم:

همه چیز درباره ی بازی شنبه شب! 1

نتایج 5 دیدار دو تیم مقابل یکدیگر:

همه چیز درباره ی بازی شنبه شب! 1
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
همه چیز درباره ی بازی شنبه شب! 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط Key Armin
آگهی
#2
عالی بود هم عکس های با کیفیتی گذاشته بودی هم اماری که نوشتی خیلی جالب و عالی بود مرسیHeartHeart
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi
#3
(24-10-2014، 16:25)Key Armin نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
عالی بود هم عکس های با کیفیتی گذاشته بودی هم اماری که نوشتی خیلی جالب و عالی بود مرسیHeartHeart

مرسی
قابل نداشBlush
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
همه چیز درباره ی بازی شنبه شب! 1 [/img]
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  ابهام درباره وضعیت شجاعیان برای بازی با الشرطه
  تئوری عجیب درباره تصمیم جنجالی داور اسپانیایی
  طارمی: بازی با ریوآوه برای من بازی خاصی بود.
  ورکوترن: درباره بیرانوند حرف نزنید!
  مسی: بهتر بود درباره سوارز سکوت می‌کردم
  همه چیز درباره ی تکواندو
  لالیگا در ایستگاه آخر؛ زیدان پنج‌شنبه قهرمان می‌شود؟
  بیرانوند شنبه شب به بروکسل می‌رود
  صادقی: درباره شروع لیگ تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان