امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

MWC 2015: معرفی وان ام 9 - پرچمدار‌ اچ‌تی‌سی در سال 2015

#1
 MWC 2015: معرفی وان ام 9 - پرچمدار‌ اچ‌تی‌سی در سال 2015 1

واحد خبر mobile.ir : کمپانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اچ‌تی‌سی محصول جدیدی را به بازار گوشی‌های هوشمند معرفی کرد.
در حالی که تنها دو ماه از معرفی گوشی هوشمند دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
HTC Desire 826 در نمایشگاه وسایل الکترونیکی مصرفی CES 2015 می‌گذرد، اچ‌تی‌سی در روز 1 مارس 2015 (10 اسفند) گوشی جدید خود موسوم به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
HTC One M9 را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کنگره جهانی موبایل 2015 به جهان تکنولوژی معرفی نمود. مدل جدیدی که به باور رئیس هیأت مدیره این کمپانی -- خانم شر وانگ -- « با ظرافت خیره‌کننده و قابلیت‌های هوشمندانه کمک می‌کند تا به دنیای شخصی خود حیات بخشید ... این گوشی چیزی بیش از یک تلفن همراه است؛ HTC One M9 بخشی از وجود شماست.»
این محصول جدید که در سایت اچ‌تی‌سی به عنوان زیباترین و قدرتمندترین اسمارت‌‌فون این کمپانی تاکنون دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی شده است ، در ادامه سری گوشی‌هایی است که آخرین نمونه آن در ماه مارس سال گذشته میلادی توسط کمپانی اچ‌تی‌سی و تحت عنوان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
One M8 به کاربران ارائه شده بود.
MWC 2015: معرفی وان ام 9 - پرچمدار‌ اچ‌تی‌سی در سال 2015 1
مدل جدید اچ‌تی‌سی همانند مدل M8 دارای صفحه نمایش 5 اینچی با زرولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. اچ‌تی‌سی بر خلاف دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سامسونگ و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ال‌جی که رزولوشن 1440 در 2560 را برای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گلکسی اس 6 و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جی 3 در نظر گرفتند، M9 را با رزولوشن مشابه مدل قبلی ارائه کرده که نه تنها می‌تواند مصرف باتری کمتری را برای این گوشی به ارمغان بیاورد، بلکه از نظر بینایی انسان هم تفاوت دانسیته 441 پیکسل در اینچی آن با دانسیته‌های 577 و 534 پیکسل در اینچی پرچمداران رقبا قابل تشخیص به نظر نمی‌رسد.
MWC 2015: معرفی وان ام 9 - پرچمدار‌ اچ‌تی‌سی در سال 2015 1
این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده 64 بیتی هشت هسته‌ای Snapdragon 615 مشتمل بر 4 هسته پردازشی Cortex-A57 2 گیگا هرتزی و 4 هسته Cortex-A53 1.5 گیگاهرتزی و واحد پردازش گرافیکی Aderno 430 است؛ این گوشی دارای 3 گیگابایت RAM، دارای 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و قابلیت افزودن کارت حافظه تا 128 گیگابایت است. علاوه بر نسخه 32 گیگابایتی که در بارسلون معرفی شد، نسخه 64 گیگابایتی One M9 نیز در برخی از بازارها (حداقل در بازار تایوان) عرضه خواهد شد.
یکی از تفاوت‌های عمده دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
One M9 با مدل پیشین، دوربین آن است. مدل M8 مجهز به دو دوربین اصلی 4 مگا پیکسلیِ اولترا پیکسل در پشت گوشی بود در حالی که مدل M9، مجهز به یک دوربین 20 مگاپیکسلی با دو فلش LED در پشت گوشی است. دوربین جلوی این گوشی نیز مجهز به فناوری قدرتمند اولترا پیکسل است که برای ثبت عکس‌هایی با کیفیت بالا در نور کم و نیز عکس‌های سلفی در مکان‌های تاریک به کار می‌رود. علاوه بر این، نرم‌افزارهای متنوعی مانند HTC EYE Experience برای ثبت عکس‌های خلاقانه و امکاناتی مانند Shapes ،Prismatic ،Elements و Bokeh برای جلوه‌بخشی به عکس‌ها و نیز اپِ Zoe برای ویرایش عکس‌ها از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند است.
MWC 2015: معرفی وان ام 9 - پرچمدار‌ اچ‌تی‌سی در سال 2015 1
با این که از نظر بصری تفاوت چشمگیری میان مدل M8 و M9 وجود ندارد اما یکی دیگر از تفاوت‌های ظاهری این دو مدل این است که لبه‌های مدل جدید برخلاف M8 زاویه‌دار و رنگ این لبه‌ها با رنگ بدنه گوشی متفاوت است که دو طیف رنگی ایجاد می‌کند. به طور مثال، بدنه نقره‌ای در کنار لبه‌های طلایی رنگ و بدنه خاکستری تیره در کنار لبه نقره‌ای براق قرار دارد. این گوشی در چند رنگ‌بندی متنوع از جمله خاکستری، طلایی، نقره‌ای-طلایی و طلایی-صورتی عرضه می‌شود. اچ‌تی‌سی در طراحی این گوشی از سبک و سیاق قدیمی خود برای طراحی خارج نشده است و مشابه نمونه‌های پیشین بدنه این گوشی را به صورت تمام‌فلزی ارائه کرده است که اسپیکرها در پایین و بالای صفحه نمایش قرار دارند؛ به‌علاوه پشت گوشی همانند مدل‌های دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
M7 و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
M8 انحنای ملایمی دارد.
MWC 2015: معرفی وان ام 9 - پرچمدار‌ اچ‌تی‌سی در سال 2015 1
این مدل مجهز به اسپیکرهای HTC BoomSound است که در کنار فناوری Dolby Audio صدای قوی و تجربه شنیداری قابل توجهی را ایجاد می‌کند.
این گوشی هوشمند به یک باتری 2840 میلی‌آمپر ساعتی نیز مجهز است که نسبت به باتری مدل M8 پیشرفت اندکی داشته است. مطابق اعلام اچ‌تی‌سی این باتری برای یک روز کار کامل قابل استفاده است؛ هر چند این امر به میزان کاربرد گوشی بستگی دارد.
این محصول دومین گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی مجهز به سیستم ‌عامل اندروید نسخه 5.0 ( Lollipop) – بعد از مدل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Desire 826 -- است که امکان بهره‌مندی از امکانات پردازنده 64 بیتی را فراهم می‌کند. این گوشی مجهز به رابط کاربری Sense 7 است که کاربردی‌ترین اپ‌ها را براساس موقعیت مکانی کاربر در صفحه اصلی نمایش می‌دهد. به گفته اچ‌تی‌سی، این گوشی اپ‌هایی را که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد شناسایی می‌کند و آنها را در زمان نیاز در محل خاص در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به طور مثال هنگام حضور کاربر در منزل، اپ‌هایی مانند BBC iPlayer و یا اپِ کنترل از راه دور تلویزیون نمایش داده می‌شود.
در این گوشی 157 گرمی قابلیت قرار دادن نانو سیم کارت و پشتیبانی از خدمات LTE وجود دارد.
MWC 2015: معرفی وان ام 9 - پرچمدار‌ اچ‌تی‌سی در سال 2015 1
در کنار همه این موارد، اچ‌تی‌سی نسل دوم قاب‌های Dot View -- فلیپ کاور هوشمند اچ‌تی‌سی -- را با قابلیت‌های جدید و تنوع رنگی برای این گوشی در نظر گرفته است.
MWC 2015: معرفی وان ام 9 - پرچمدار‌ اچ‌تی‌سی در سال 2015 1
با وجود تغییرات یاد شده و بهبود برخی از قسمت‌های گوشی جدید، این مدل-- آن طور که برخی انتظار داشتند -- انقلابی در صنعت گوشی به شمار نمی‌رود؛ بلکه صرفا براساس ایده‌های قبلی کمپانی اچ‌تی‌سی و یکی از محصولاتِ خوب آن ساخته شده است.
MWC 2015: معرفی وان ام 9 - پرچمدار‌ اچ‌تی‌سی در سال 2015 1
طبق گفته Dong Junliang -- مدیر شمال آسیای اچ‌تی‌سی -- دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
HTC One M9 از روز 16 مارس (25 اسفند) در تایوان عرضه خواهد شد و قیمت این دو گوشی در تایوان به ترتیب 21,900 و 23,900 دلار تایوان (تقریباً معادل 691 و 754 دلار آمریکا) خواهد بود. عرضه نسخه 32 گیگابایتی این گوشی در بازارهای دیگر احتمالاً در اواخر ماه مارس آغاز می‌شود و اطلاع رسمی در مورد عرضه نسخه 64 گیگابایتی در خارج از تایوان این گوشی هنوز منتشر نشده است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد
  ریلمی ۸ پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد
  معرفی Find X3 Neo به همراه نسخه Lite
  معرفی Realme C21 با پردازنده Helio G35 و باتری 5,000mAh
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  اطلاعات دروبین ۱۰۸ مگاپیکسلی ریلمی پیش از معرفی رسمی فاش شد
  معرفی Realme GT
  رویداد معرفی وان پلاس 9 هشتم مارچ برگزار می‌شود
Shocked معرفی کامل سامسونگ گلکسی M31s

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان