امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیش نمایش اجرای بازی ۳۶۰ در Xbox One

#1
پیش نمایش اجرای بازی ۳۶۰ در Xbox One 1

همانطور که در جریان هستید، مایکروسافت در طول رویداد سالانه اش در E3 2015 امکانی را معرفی نمود که بوسیله ی آن می توانیم بازی های Xbox 360 را بر روی Xbox One بازی کنیم. این قابلیت Backward Compatibility نام دارد.

در این پست قصد داریم برای افرادی که زیاد با Backward Compatibility آشنایی ندارند و مفاهیم آن برایشان کمی مبهم است، یک پیش نمایش ارائه دهیم. پس، با ما همراه باشید.
زمانی که من در حال جمع آوری اخبار E3 مایکروسافت در سایت های خبری و در حال دیدن خلاصه برنامه های آنها در یوتیوب بودم، دو قسمت از این کنفرانس باعث تعجب من شد: یکی Hololens که واقعا و انصافا سورپرایز بزرگی برای دنیای فناوری بود و دیگری سازگاری کنسول Xbox 360 با Xbox one. زمانی که Phil Spencer به استیج پا گذاشت و این موضوع را اعلام کرد، شاهد ریختن اشک شوق خیلی از مخاطبین بودیم! این کمپانی با اعلام این موضوع، حمایت خود را از کنسول های جدید و قدیمی اعلام نمود.
اگر بگوئیم که PS4 یک کنسول درخشان است، غیر منطقی صحبت نکردیم. او در خیلی از موارد از Xbox One موفق تر و جلوتر است. به نظر من اگر امکانی وجود داشت که بازی های PS3 بر روی PS4هم اجرا شوند، ما بیشتر خوشحال می شدیم  

اگر بگوئیم که PS4 یک کنسول درخشان است، غیر منطقی صحبت نکردیم. او در خیلی از موارد از Xbox One موفق تر و جلوتر است. به نظر من اگر امکانی وجود داشت که بازی های PS3 بر روی PS4هم اجرا شوند، ما بیشتر خوشحال می شدیم  پیش نمایش اجرای بازی ۳۶۰ در Xbox One 1

با اشاعه ی این خبر، طرفداران Red Dead Redemption خیلی خوشحال شدند که می توانند این بازی را در Xbox One خود قرار داده و با آن سرگرم شوند!
نکته ی مهمی که درباره ی این امکان مطرح می شود، این است که BC در حال حاضر برای همه در دسترس نیست. شما باید حتما از اعضای  Xbox Preview Program باشید تا بتوانید از آن استفاده نمائید. الته افرادی هم که جزء این افراد نیستند، می توانند به دعوت یکی از اعضای Preview آن را تست کنند.
در ادامه باید به شما بگوئیم که تمامی بازی های ۳۶۰ در این سیستم قابل استفاده نیستند. مایکروسافت تصمیم دارد تا طی چند فاز بازی های مختلفی را ارائه دهد. بازی های ارائه شده در فاز اول:
A Kingdom for Keflings
A World of Keflings
Alien Hominid HD
Banjo-Kazooie
Banjo-Tooie
BattleBlock Theater
Defense Grid
Geometry Wars Evolved
Hexic HD
Jetpac Refuelled
Kameo
Mass Effect
N+
Perfect Dark
Perfect Dark Zero
Small Arms
Super Meat Boy
Toy Soldiers
Toy Soldiers: Cold War
Viva Piñata
Viva Piñata: TIP
Zuma
در ادامه برای شما نحوه ی عملکرد این امکان را توضیح می دهیم.
بر طبق گفته های مایکروسافت، هر بازی نیازمند یک پرو فایل شبیه سازی شده برای اجرا می باشد. این پروفایل می تواند از Xbox Live یا از Xbox One.com دانلود شود. بعد از دانلود آن را بر روی یک CD یا DVD بریزید. این پروفایل به صورت یک بسته نرم افزاری تکی ارائه می شود، از این رو نیاز به یک بار آپدیت دارد(البته اگر آفلاین باشید.) و آن می تواند بازی مورد نظر را به صورت اتوماتیک دانلود کند. در ادامه به توضیح آن می پردازیم.
اگر شما صاحب یک دستگاه Xbox 360 هستید، باید با مشخصات مشابه پروفایل ۳۶۰ خود در Xbox One رجیستر کنید، بدین وسیله شما می توانید بازی های خریداری شده در قبل را ملاحظه کنید و مجددا دانلود نمائید.
اما شاید برای شما سوال باشد که ، اگر من یک دیسک فیزیکی بازی ۳۶۰ داشته باشم ، چطور می توانم آن را در Xbox One اجرا کنم؟!
در این صورت شما آن را در دستگاه خود قرار داده و Xbox One ان را به عنوان یک دیسک قانونی ۳۶۰ خواهد شناخت و اگر بازی در لیست فاز اول باشد، بر روی هارد Xbox One شما کپی خواهد شد.
علاوه بر صحبت های بالا، تمامی امکانات ۳۶۰ نظیر : چت، پیام ها، Achievement ها و … می توانند بر روی Xbox One هم کار کنند . همچنین شما می توانید از امکانات Xbox One نظیر Screenshot هم در این بازی ها استفاده کنید!

منبع : بازی تاک
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عناوین انحصاری اکس‌باکس سری اکس در ماه جولای نمایش داده خواهند شد
  به‌روز‌رسان بازی Call of Duty: Warzone با انتقاد بازی‌بازان مواجه شده است
  تعداد مشترکان سرویس Xbox Game Pass به ۱۰ میلیون نفر رسید
  آپدیت جدید Xbox One گزینه Surprise Me را به کنسول اضافه کرده است
  تاریخ اولین نمایش نسل بعدی Xbox مشخص شد
  ماکروسافت لوگوی جدیدی را برای Xbox Series X ثبت کرده است
  مقایسه XBOX ONE و PS4
  نحوه آپدیت کنسول بازی Xbox 360
  آموزش گام به گام و تصویری تعمیر ماشه دسته ایکس باکس 360 Xbox
  مقایسه کنسول های Xbox One و PS4

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان