12-07-2015، 11:52
طی دو سال اخیر، کنسول Xbox One از لحاظ فنی تغییرات زیادی کرده و جدا از آشنایی بیشتر سازندگان با سخت افزار این کنسول، به لطف آپدیت های سخت افزاری در زمینه گرافیکی به شدت بهبود یافته است. یکی از کار هایی که مایکروسافت جهت بهبود کیفیت اجرایی بازی ها در Xbox One انجام داد، آزاد سازی یکی از هسته های پردازنده این کنسول برای توسعه دهندگان بود. اما سوال اینجاست که این کار چقدر تاثیر گذار بوده؟!
به تازگی آقای Jehanne Rousseau مدیر عامل کمپانی Spiders طی صحبت هایی با وبسایت GamingBolt در این باره گفت:
"ما هنوز از این [هسته اضافه] استفاده نکرده ایم ولی فقط به زمان بستگی دارد. دسترسی به این پردازنده برای ما بسیار جالب است. ما از آن برای بهبود فریم ریت استفاده خواهیم کرد. در واقع ما موتور جدیدمان را انعطاف پذیر نسبت به تعداد هسته پردازنده طراحی کرده ایم. هدف اصلی ما از ساخت این موتور PC بود ولی در کنسول ها هم تاثیر گذار است."
Technomancer در سال 2016 برای PC / PS4 / Xbox One عرضه می گردد.
منبع : پردیس گیم
به تازگی آقای Jehanne Rousseau مدیر عامل کمپانی Spiders طی صحبت هایی با وبسایت GamingBolt در این باره گفت:
"ما هنوز از این [هسته اضافه] استفاده نکرده ایم ولی فقط به زمان بستگی دارد. دسترسی به این پردازنده برای ما بسیار جالب است. ما از آن برای بهبود فریم ریت استفاده خواهیم کرد. در واقع ما موتور جدیدمان را انعطاف پذیر نسبت به تعداد هسته پردازنده طراحی کرده ایم. هدف اصلی ما از ساخت این موتور PC بود ولی در کنسول ها هم تاثیر گذار است."
Technomancer در سال 2016 برای PC / PS4 / Xbox One عرضه می گردد.
منبع : پردیس گیم