امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رافخایی: اخراج؟ قلعه‌نویی با من شوخی هم کرد

#1
به گزارش "ورزش سه"، نگاه رسانه ها و کل فوتبال ایران، این روزها به ملوان بیشتر شده و همه دوست دارند بدانند که تیم ما چه شرایطی دارد. قلعه نویی هم ثابت کرده که بهترین مربی لیگ است. او آنقدر جام و عنوان بدست آورده که نیازی به تعریف من ندارد.


جلال رافخایی عدات ندارد مصاحبه کند. بیشتر سکوت می کند و در زمین حاضر می شود تا رسانه ها. به همین دلیل هم هست که درباره اش شایعه می سازند و او را جلوی سرمربی قرار می دهند. نمونه اش همین امروز که خبر اخراجش از ملوان توسط امیر قلعه نویی، منتشر شده است. جلال رافخایی در گفتگو با خبرنگار " ورزش سه " این موضوع را از بیخ و بن تکذیب می کند:« دیروز از فیزیوتراپی به تمرین رفتم و اتفاقا امیرخان را دیدم. با هم خوش و بش کردیم و حتی با من شوخی هم کرد. بعد هم به رختکن رفت و با پژمان و مازیار هم دقایقی صحبت کرد. شرایط کاملا ایده ال بود اما نمی دانم چرا و با چه هدفی این شایعه را برای من ساخته اند. این عده از سال قبل شیطنت علیه من را آغاز کرده اند و همچنان کارشان را ادامه می دهند.فصل قبل روی من خیلی فشار آوردند. نمی دانم هدفشان چیست اما من بازیکن بی تجربه ای نیستم که تمرکزم را از دست بدهم. انتشار این اخبار نه برای من مهم است و نه کادر فنی. چون همگی یک هدف مشخص را دنبال می کنیم.هدفمان هم موفقیت ملوان است.»

رافخایی در ادامه می گوید:« به این شایعه سازها توصیه می کنم دست از کارشان بردارند. چون با این کارها نه بازیکن خراب می شود و نه می توانند تمرکز مربی را به هم بزنند. فقط خودشان خسته می شوند و البته به هدفشان نمی رسند. قلعه نویی مربی بزرگی است که هر تاکتیکی از ما بازیکنان بخواهد اجرا خواهیم کرد. اتفاقا از روزی که امیرخان به انزلی آمده، اینقدر با بچه های تیم صمیمی و خوب رفتار کرده که همگی لحظه شماری می کنیم تا تمرین شروع شود و با او کار کنیم. این فقط حرف من نیست بلکه پژمان و مازیار و سایر بازیکنان هم چنین نظری دارند. همه ما بازیکنان دوست داریم سرمان را هم برای قلعه نویی بدهیم و بهترین بازی مان را انجام بدهیم تا او در ملوان موفق شود.»

از نظر رافخایی، با آمدن قلعه نویی به ملوان حتی چهره شهر نیز تغییر کرده است:« چهره انزلی با آمدن قلعه نویی تغییر کرده و نگاهها به ملوان دوخته شده است. نگاه رسانه ها و کل فوتبال ایران، این روزها به ملوان بیشتر شده و همه دوست دارند بدانند که تیم ما چه شرایطی دارد. قلعه نویی هم ثابت کرده که بهترین مربی لیگ است. او آنقدر جام و عنوان بدست آورده که نیازی به تعریف من ندارد. امیدوارم که این فصل، هم تماشاگران پشت او باشند و هم ما بازیکنان خواسته های او را در زمین اجرا کنیم تا یک اتفاق بزرگ برای ملوان رخ دهد. قلعه نویی در هر تیمی که بوده عملکرد موفقی ارائه داده و تیمهایش همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده اند. امیدوارم تجربه سالهای قبل او این فصل در ملوان تکرار شود.»

آقای گل سابق فوتبال ایران در مورد آسیب دیدگی اش می گوید:« تا سه روز قبل تمرین می کردم. قبل از اینکه قلعه نویی بیاید در تمرینات حضوری فعال داشتم و شرایطم کاملا آرمانی بود اما بدشانسی دوباره سراغ من آمد. امسال با اینکه دیر شروع کردیم اما خودم تمرین اختصاصی داشتم تا به آمادگی کامل برسم. متاسفانه روی چهار سر پایم کشیدگی خفیف بوجود آمده که در حال رفع آن هستم تا در خدمت ملوان باشم. تلاش می کنم هر چه زودتر به تمرینات برگردم و به ملوان کمک کنم.»

رافخایی در پایان از انگیزه هایش می گوید:« با تیم خوبی که داریم و البته کادر فنی قوی ، این فصل خیلی انگیزه دارم. انشالله که زودتر پایم بهبود یابد و بتوانم به ترکیب برگردم. می خواهم فصل موفقی را سپری کنم. متاسفانه فصل قبل یکسری مشکلات پیش آمد که نتوانستم بازیکن همیشگی باشم اما این فصل قصدم جبران است. امیدوارم خدا عزت بدهد تا بتوانم به هدفم برسم.»
.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
Clocket کومان: بله؛ حالا می دانم که ممکن است اخراج شوم
  فوری: ژوزه مورینیو از تاتنهام اخراج شد
  هزینه 40 میلیون یورویی برای اخراج مورینیو
Clocket قول طارمی به سرمربی پورتو بعداز اخراج مقابل یوونتوس
  علیزاده: تعهد قلعه‌نویی خیال بازیکنان را راحت می‌کند
  گتوزو یک گام دیگر به اخراج نزدیک تر شد (عکس)
  جوزپ بارتومئو در یک قدمی اخراج از بارسلونا
  پاسخ نهایی مسی به بارتومئو در مورد اخراج ستین

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان