امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موتور سیکلت 3 چرخ عجیب و فوق لوکس

#1
طراحی ظریف و چشم نواز و در عین حال خشن و جنگنده و کاملا آیرودینامیکی که به مخاطبان خود می‌فهماند که با چیز ساده و ابتدایی با وجود نسل اولی بودن آن طرف نیستند.  طراحی ظریف و چشم نواز و در عین حال خشن و جنگنده و کاملا آیرودینامیکی که به مخاطبان خود می‌فهماند که با چیز ساده و ابتدایی با وجود نسل اولی بودن آن طرف نیستند.

اسلینگشات (Slingshot)، موتورسیکلتی سه چرخ همچون کن- ام با دو چرخ در جلو و یک چرخ در عقب، ولی با کابین ساخته شده به سبک اتومبیل‌های چهار‌چرخ است که در قالب یک برند جدید از سوی پولاریس (Polaris) آمریکا معرفی شده است.

 یکی از چندین شرکت سازنده وسایل نقلیه در جهان است که دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی آن در ایالت مینه سوتا آمریکا واقع شده است و محصولاتی در گروه موتورسیکلت‌های چهار چرخ خارج از جاده‌ای (آفرودی)، اتومبیل‌های چهار چرخ کوچک نظامی، اتومبیل‌های چهار چرخ کوچک باری، اتومبیل‌های کوچک الکتریکی شهری، جت اسکی برفی و جدیدا موتورسیکلت‌های اسلینگشات را تولید می‌کند و شرکت‌های مطرحی همچون شرکت‌های آمریکایی موتورسیکلت‌سازی ویکتوری و ایندین را هم در زیر مجموعه خود دارد.
این شرکت حدود 60 سال پیش یعنی در سال 1954 میلادی تاسیس شد و سال گذشته تا امسال برای شصتمین سالگرد خود، موتورسیکلت رودستر اسلینگشات را معرفی کرده است.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موتور سیکلت 3 چرخ عجیب و فوق لوکس 1




طراحی

طراحی ظریف و چشم نواز و در عین حال خشن و جنگنده و کاملا آیرودینامیکی که به مخاطبان خود می‌فهماند که با چیز ساده و ابتدایی با وجود نسل اولی بودن آن طرف نیستند.
پیش از شروع هر کاری، شرکت سازنده چهار چوبی را برای طراحی و توسعه این محصول در نظر گرفته که شامل طول کلی 3800 میلی‌متری، عرض 1960 میلی‌متری و ارتفاع 1318 میلی متری با فاصله بین دو محور 2667 میلی متری می‌شود.
اگر اتومبیل‌های چهار چرخ تقریبا هم اندازه این محصول از جمله KTM X-BOW، آریل اتم و... را جزو رقیبان این محصول فرض کنیم، قطعا در بحث طراحی ظاهری در مقابل اسلینگشات حرفی برای گفتن نخواهد گذاشت.
 در خصوص چهره آرایی، هر سه مدل اسلینگشات استاندارد، SL و SL LE شبیه به هم و با طراحی تقریبا یکسانی توسعه پیدا کرده‌اند.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موتور سیکلت 3 چرخ عجیب و فوق لوکس 1

مجموعه سپر این محصول نیز بیشتر از اینکه به عنوان یک ضربه‌گیر برای جلوگیری از آسیب رسیدن به قطعات اصلی از آن استفاده شود، به عنوان قطعه‌ای آیرودینامیکی از آن استفاده شده که سطح بالایی آن زاویه‌دار طراحی شده است.
مجموعه گلگیر چرخ‌ها هم به صورت زاویه‌دار طراحی شده و جریان هوای موجود در جلو و ابتدای کاپوت را جمع کرده و به اطراف شاسی پرتاب می‌کند.

برخلاف خودروهایی تقریبا همسان با اسلینگشات از جمله آریل اتم، این محصول در امتداد کاپوت موتور از شیشه نسبتا کوچکی بهره می‌برد که علاوه بر افزایش سطح رفاهی سرنشینن، باعث هدایت بهتر جریان هوای روی کاپوت هم شده و در دو طرف آن هم آینه‌های کشیده با پایه‌های باریک و قاب پشتی کاملا آیرودینامیکی نصب شده است.
تنها مدل SL از شیشه‌ای کاملا یک تکه، مدل LE از دو شیشه مجزا روبه‌ روی دو سرنشین اسلینگشات استفاده می‌کند و مدل استاندارد اسلینگشات بدون شیشه عرضه خواهد شد.
بخش عقبی این محصول برخلاف قسمت جلو به سبک و سیاق موتورسیکلت‌های دو چرخ، ولی در اندازه‌ای بزرگ‌تر طراحی شده است.

 در این بخش اولین چیزی که توجه‌مان را به خود جلب کرد، بدنه برآمده در مرکز شاسی است که همچون تیغه‌ای عمودی ساخته شده و با کاربردی مشابه با باله نصب شده بر روی دم هواپیماها، به تعادل و پایداری موتورسیکلت کمک می‌کند که برای زیباتر شدن آن، بر روی آن چراغ کاری شده است.
 چراغ‌های عقب هم به صورت LEDدر دو طرف بدنه به صورت کشیده تا اطراف بدنه طراحی شده است، ولی اطراف رینگ 18 اینچی چرخ عقب، خیلی خلوت و مثل قطعه‌ای بیرون از بدنه طراحی شده که چندان نمای دلچسبی ندارد.

فضای سرنشین و راننده و وسایل در نظر گرفته شده در آن هم مطابق با لوازم اتومبیل‌های چهار چرخ طراحی شده است، به این صورت که صندلی‌های سرنشینان مانند خودروها در کنار یکدیگر گذاشته شده و مجموعه داشبوردی مجهز به نمایشگری 4.3 اینچی با دوربین دید عقب و سیستم صوتی با شش بلندگوی مختلف و همچنین کنسول ابزار به همراه اهرم تعویض دنده در مقابل و میان سرنشینان پیاده شده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط .مانیا مانیا
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آیا موتور سیکلت برقی نیاز به گواهینامه دارد؟
  ﺍﺭﺍﺋﻪ خودرو کانسپت ریویان A16 با طراحی عجیب
  Moto Guzzi V85 TT,موتور جدید پیاجیو برای سال 2021
  تولید یک موتورسیکلت با پوشش عجیب! + عکس
  درخواست نویسندگی در بخش ماشین ها و موتور های روز دنیا و زیرشاخه ها
  ایده های ناب طراحی سازه سایبان در فضای معماری لوکس
  نحوه تشخیص ایرادات موتور خودرو از روی ظاهر شمع
  مقایسه دو خودروی لوکس جنسیس کوپه و سدان
  مقایسه دو خودروی (Off-Road) لوکس لندرور و رنجرور
  اتفاق عجیب در بازار پراید/ سبقت وانت از ۱۱۱

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان