امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ال جی تلفن هوشمند تاشوی خود به نام Wine Smart Jazz را معرفی کرد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ال جی تلفن هوشمند تاشوی خود به نام Wine Smart Jazz را معرفی کرد 1

در سال های  اخیر و با افزایش محبوبیت تلفن های هوشمند عظیم الجثه مجهز به نمایشگر تاچ، موبایل های تاشوی قدیمی رفته رفته طرفداران خود را از دست دادند و دیگر کمتر کسی را می توان دید که این دستگاه ها را داشته باشد.
با این همه، برخی از شرکت ها نظیر ال جی و سامسونگ باور دارند که این موبایل ها هنوز آنقدر جاذبه دارند که بتوانند جمعی از کاربران را برای خرید وسوسه نمایند هرچند که انتظار نمی رود این قبیل تلفن های همراه به محبوبیت گذشته خود باز گردند.

در حالی که سامسونگ هرآنچه در توان داشت را برای محبوب نمودن دوباره این دستگاه ها به کار گرفت و محصولی مانند گلکسی فولدر را معرفی کرد، رقیب هم وطن آن نیز بیکار نبود و سعی کرد اختلاف خود با این شرکت را در کمترین سطح ممکن نگه دارد.
براساس گزارش تازه ای که امروز از کره جنوبی به دست آمده، این شرکت یک تلفن هوشمند تاشوی جدید به نام LG Wine Smart Jazz را در خانه اش معرفی کرده است که در اصل نسخه دیگری از LG Wine Smart محسوب می شود و در ماه جولای رونمایی و از طریق LG U+ عرضه گردید.


دستگاه جدید آنطور که در گزارشات آمده قرار است از طریق دو اپراتور داخلی این کشور به نام های SKT و KT در اختیار کاربران قرار گیرد. اما آنچه این شرکت کره ای را بر آن داشته تا دستگاه مورد بحث را به صورت گسترده تری در اختیار کاربران قرار دهد، قطعا به فروش خوب آن ارتباط پیدا می کند.
این کمپانی امید دارد که LG Wine Smart Jazz همان محبوبیت نسخه قبلی اش در U+ را تجربه کند. اما در مورد خصوصیات دستگاه نیز باید بگوییم که در قالب رنگ های بژ و قهوه ای با قیمت ۲۰۵ دلار عرضه می گردد.

گفته می شود که این موبایل بیشتر با هدف جلب کاربران مسن ساخته شده که دستگاه های تاشوی آشنا را به موبایل های پیشرفته امروزی ترجیح میدهند. از جمله امکانات این محصول نیز می توان به کیپد T9 و نمایشگر تاچ ۳٫۲ اینچی با رزلوشن ۳۲۰ در ۴۸۰ پیکسل اشاره نمود.
توان پردازشی این تلفن هوشمند نیز از طریق یک چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۲۱۰ با سرعت کلاک ۱٫۱ گیگاهرتز تامین می گردد که برای پردازش گرافیکی اش هم به Adreno 304 وابسته است.

یک گیگابایت رم و چهار گیگابایت حافظه داخلی امکانات این دستگاه در بخش ذخیره سازی را تشکیل می دهند که به لطف درگاه کارت حافظه در نظر گرفته شده برای آن می توان این میزان را ارتقاء داد.
نسخه ۵٫۱٫۱ اندروید از قبل روی این موبایل بارگذاری شده و استانداردهای پشتیبانی شده توسط آن نیز به LTE، WiFi 802.11 b/g/n، بلوتوث ۴٫۰ و GPS خلاصه می شوند. در مورد امکانات تصویربرداری این موبایل هم باید بگوییم که یک دوربین اصلی ۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۰٫۳ مگاپیکسلی روی بدنه آن خودنمایی می کنند.
دستگاه روی هم رفته ابعادی معادل با ۱۱۷٫۷ در ۵۸٫۷ در ۱۶٫۶ میلیمتر دارد و وزنش نیز برابر با ۱۴۳ گرم عنوان شده است. این تلفن هوشمند همچنین دارای یک باتری قابل تعویض با ظرفیت ۱۷۰۰ میلی آمپر ساعت است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد
  ریلمی ۸ پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد
  معرفی Find X3 Neo به همراه نسخه Lite
  معرفی Realme C21 با پردازنده Helio G35 و باتری 5,000mAh
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  اطلاعات دروبین ۱۰۸ مگاپیکسلی ریلمی پیش از معرفی رسمی فاش شد
  معرفی Realme GT
  رویداد معرفی وان پلاس 9 هشتم مارچ برگزار می‌شود
  چگونه عکس‌برداری پردازشی به یاری دوربین گوشی‌های هوشمند آمده است؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان