امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

به خاطر دندان هایتان شکلات مصرف کنید !

#1
به خاطر دندان هایتان شکلات مصرف کنید ! 1

اگر می خواهید به سلامت دهان و دندانتان برسید توصیه می کنیم از شکلات تلخ استفاده کنید این نوع شکلات می تواند برای سلامت بیشتر دهان و دندانتان بسیار مفید و تاثیرگذار باشد
بسیاری از شکلات‌هایی که اخیراً فروخته می‌شود به هیچ وجه شکلات واقعی نیست. در واقع بیشتر شکلات‌هایی که اخیراً فروخته و مصرف می‌شوند چیزی به جزء شکر، فرآورده‌های لبنی و کاکائوی فرآوری‌شده نیست. علاوه بار این، فواید مهم شکلات تلخ در شکلات‌های شیری وجود ندارد و شاید به این دلیل است که استفاده از شکلات‌ها ممکن است برای سلامت دندان و دهان مفید نباشد.
اگر به دنبال شکلاتی هستید که تاثیرات بسیار مثبتی بر سلامتی داشته باشد، شکلات تلخ بهترین نوع شکلات است که شما می‌توانید استفاده کنید. تحقیقات اخیر نشان داده است که شکلات تلخ که از کاکائوی غیرفرآوری‌شده درست شده است مزایایی همچون حفاظتاز سلول‌ها و حمایت از بهداشت دهان و دندان دارد.
تحقیقات حاکی ازآن است که کاکائو حاوی عصاره فلاونوئید است که برای سلامت عمومی دهان بسیار مناسب است. از طرف دیگر ماده تئوبرومین که یک نوع آلکالوئید است و در کاکائو و چای یافت می‌شود می‌تواند اثرات آنتی‌اکسیدانی فراوانی بر بیماری‌های لثه و سایش دندان‌ها داشته باشد. برخی از تحقیقات نشان داده است که این عصاره‌هایی که در شکلات واقعی وجود دارد ممکن است مانند فلوراید برای دندان‌ها مفید باشد.
دلایل زیادی وجود دارد که برتری تئوبرمین، عصاره طبیعی کاکائو را بر فلوراید نشان می‌دهد. استفاده طولانی از فلوراید ممکن است باعث افزایش اثر مخدر اعصاب شود. مصرف بیش از حد فلوراید ممکن است منجر به زردی دندان شود. علاوه بر این،شکلات نمی‌تواند امن‌ترین ماده برای سلامت دهان و دندان باشد.
این‌ها به این معنا نیست که شما باید با سسی از شکلات یا شکلات آب‌شده دندان‌هایتان را مسواک بزنید. بلکه خوردن کاکائو غیرفرآوری‌شده و ارگانیک می‌توانید تا حدی سلامتی دندان و لثه‌تان را تضمین کند.
برای اینکه بتوانید بدون استفاده از فلوراید سلامت دندان و دهان خود را تضمین کنید، مطمئن شوید شوید که خمیر دندانتلن حاوی فلوراید نباشد، آب زیاد بنوشید، از نخ دندان استفاده کنید، ویتامین E مصرف کنید و از شکر پرهیز کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط esiesi ، # αпGεʟ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قیمت کامپوزیت دندان در کرج
  ایمپلنت دندان دیجیتال، جدیدترین تکنولوژی کاشت دندان
  ۷ فاکتور تاثیرگذار بر میزان موفقیت ایمپلنت دندان
  تغییر رنگ دندان ها و 11علت اصلی آن
  عملکرد اسپریدر دندانپزشکی در عصب کشی و ترمیم دندان
  خوشبو کننده هارا "حذف"کنید!
Minioni لمینت سرامیکی دندان
  ارتباط مصرف سیگار الکترونیکی با تنگی نفس در افراد جوان
  شرایط مصرف داروهای آسم در دوران شیوع کرونا
  علل و درمان لق شدن دندان در بزرگسالی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان