امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

HTC 10 رسما معرفی شد: بازگشت به دوران طلایی

#1
مطابق وعده داده‌شده، دقایقی پیش HTC از جدیدترین پرچمدار خود به نام HTC 10 رونمایی کرد. برخلاف همیشه، که عادت داریم پرچمداران جدید شرکت‌ها را در کنفرانس‌های خبری بزرگ ببینیم، اچ‌تی‌سی این بار تصمیم گرفت گوشی جدید خود را با یک ویدئوی 12 دقیقه‌ای از پیش ضبط شده معرفی نماید؛ گوشی هوشمندی که این بار نه تنها طرفداران اچ‌تی‌سی بلکه همه دوستداران گوشی‌های هوشمند را چشم انتظار گذاشت تا هیجان‌زده منتظر باشند و ببینند آیا شایعات در مورد این گوشی به حقیقت می‌پیوندد یا خیر. مشخصات سخت‌افزاری HTC 10 از یک محصول تمام عیار خبر می‌دهد؛ پرچمداری که اگر آن را ناجی احتمالی اچ‌تی‌سی بدانیم، اغراق نکرده‌ایم.

 

HTC 10 رسما معرفی شد: بازگشت به دوران طلایی 1

 
اکثر مشخصات این گوشی را در شایعات و عکس‌های لورفته دیده بودیم، همچنین تیزرهای تبلیغاتی اچ‌تی‌سی نیز تاییدکننده برخی از این مشخصات بود. به هر حال امروز اچ‌تی‌سی با رونمایی رسمی از این گوشی به همه شایعات پایان داد.

HTC 10، همان طور که انتظار می‌رفت، بدنه‌ای آلومینیومی اما زیباتر از  نسل قبلی پرچمداران HTC دارد. اچ‌تی‌سی مدعی است که برای طراحی این گوشی 12 ماه وقت گذاشته و از بازخورد مشتری‌هایش در این راه بهره گرفته است. درواقع طراحی این گوشی را باید شبیه به M9 و A9 بدانیم و اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم، باید بگوییم طراحی HTC 10 ترکیبی از طراحی هر دو آنهاست.

امضای اچ‌تی‌سی یعنی بدنه تمام آلومینیومی نیز در این گوشی دیده می‌شود. در پایین نمایشگر دکمه خانه با حسگر اثر انگشت قرار گرفته که دو دکمه لمسی خازنی نیز برای بازگشت و دسترسی به اپلیکیشن‌های اخیر  در دو طرف آن جای گرفته‌اند.

 
HTC 10 رسما معرفی شد: بازگشت به دوران طلایی 1

 
نمایشگر HTC 10 نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن QHD از نوع Super LCD 5 است. تعداد رنگ‌های نمایش داده شده این نمایشگر 30 درصد نسبت به پرچمدار قبلی افزایش یافته است. این نمایشگر با محافظ گوریلا گلس پوشانده شده؛ شیشه محافظی که گوشه‌های خمیده آن به درون فریم گوشی برگشته است.

HTC 10 از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 کوالکام در کنار 4 گیگابایت رم بهره می‌برد؛ تراشه‌ای که در گوشی‌های رده‌بالای اندرویدی 2016 شاهدش هستیم. این گوشی 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و قابلیت ارتقای حافظه از طریق کارت حافظه میکرو SD نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این شرکت در پرچمدار جدید خود هماهنگی بیشتری بین نرم‌افزار و سخت‌افزار ایجاد کرده است تا عملکردی روان‌تر را برای کاربر به همراه داشته باشد.

 
HTC 10 رسما معرفی شد: بازگشت به دوران طلایی 1

 
گوشی جدید اچ‌تی‌سی به باتری قدرتمند 3000 میلی آمپری مجهز است؛ درست همچون پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس 7. پرچمدار اچ‌تی‌سی از فناوری Quick Charge 3.0 و درگاه USB-C نیز پشتیبانی می‌کند.

اما دوربین این گوشی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دوربین اصلی 12 اولتراپیکسلی در پشت بدنه HTC 10 قرار گرفته؛ دوربینی که به لرزشگیر اپتیکی تصویر، فلاش دوگانه LED و نسل دوم سیستم فوکوس خودکار لیزری مجهز است. این دوربین با f/1.8 و پیکسل‌هایی بزرگ‌تر خیال کاربر را برای عکس گرفتن در شب راحت می‌کند. این دوربین قابلیت ضبط ویدئوی 4K نیز دارد.

 
HTC 10 رسما معرفی شد: بازگشت به دوران طلایی 1

 
اما اچ‌تی‌سی این بار تنها به تقویت دوربین اصلی محصول خود اکتفا نکرده و دوربین سلفی این گوشی نیز دست کمی از دوربین اصلی ندارد. دوربین جلو اچ‌تی‌سی 10 دوربینی 5 مگاپیکسلی با f/1.8 و لرزشگیر اپتیکی تصویر است و بدین ترتیب سلفی‌های بهتر در نور کم و هنگام شب را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و ممتاز این گوشی اسپیکرهای BoomSound به کار رفته در آن است؛ اسپیکرهایی متفاوت که این بار ترکیبی از دو اسپیکر، یکی Tweeter (فرکانس های بالا) و دیگری Woofer (فرکانس های پایین)، است و هر کدام تقویت‌کننده خود را دارد.

 
HTC 10 رسما معرفی شد: بازگشت به دوران طلایی 1

 
اچ‌تی‌سی این بار با پرچمدار خود، HTC 10، گامی محکم برداشته است: طراحی زیبا، دوربین باکیفیت اصلی و سلفی، اسپیکرهای بوم ساند، باتری قدرتمند، همه و همه مشخصاتی هستند که امید را در دل کاربران زنده می‌کند و می‌تواند این شرکت را به روزهای اوج برگرداند.


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد
  ریلمی ۸ پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد
  معرفی Find X3 Neo به همراه نسخه Lite
  معرفی Realme C21 با پردازنده Helio G35 و باتری 5,000mAh
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  اطلاعات دروبین ۱۰۸ مگاپیکسلی ریلمی پیش از معرفی رسمی فاش شد
  معرفی Realme GT
  رویداد معرفی وان پلاس 9 هشتم مارچ برگزار می‌شود
Shocked معرفی کامل سامسونگ گلکسی M31s

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان