امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تغییر استراتژی مرموز هدف اول نقل و انتقالات بارسا

#1
مارکو وراتی، این روزها تیتر یک رسانه های بارسلوناست و بازی جدیدی برای انتقال او به بارسا شروع شده است.

به گزارش "ورزش سه"، جزیره ایبیزا در این زمان از سال، میزبان ستاره های فوتبال است و پاپاراتزی ها نیز بهترین روزهای خود را پشت سر می گذارند. حضور ستاره هایی که تیتر یک نقل و انتقالات هستند نیز بر جذابیت رسانه ای ایبیزا در این روزها افزوده است.

یکی از این بازیکنان وراتی است که به گزینه اول بارسا در نقل و انتقالات تابستانی بدل شده است. بارسا برای تقویت خط میانی خود و یافتن یک ژاوی جدید، هیچکس را بهتر از وراتی نمی بیند و تقریبا روزی نیست که خبر و شایعه ای در مورد این ستاره ایتالیایی باشگاه پاری سن ژرمن شنیده نشود.

هفته گذشته وراتی خود بی میل به دامن زدن به شایعات نبود و تقریبا از حضور در مقابل دوربین عکاسان و حتی صحبت با خبرنگاران حوزه بارسلونا ابایی نداشت ولی در دو روز اخیر شاهد سکوت و غیب شدن او بوده ایم. یک تغییر استراتژی مرموز از سوی این ستاره ایتالیایی.

همه چیز از وقتی شروع شد که وراتی در ملاقات با مدیر ورزشی جدید پی اس جی، خبر از جدایی خود داد. چند روز بعد در مذاکره بین ایجنت او و مدیر ورزشی پی اس جی، بر این قضیه تاکید شد و سپس عکسی از وراتی با نسخه ای از نشریه موندودپورتیوو منتشر شد که بر شایعات قوت بخشید. او همراه دوستان خود در رستوران معروف لیو شام می خورد؛ همان رستورانی که میزبان ستاره های بارسا چون مسی و سوارز بود اما حالا در چرخشی 180 درجه ای، او از نگاه ها محو شده است.

وراتی دیگر در مکان های همیشگی حضور ندارد و با وجود اینکه هنوز در ایبیزا اقامت دارد، کسی نمی داند کجا و چگونه باید او را پیدا کرد. این تغییر استراتژی می تواند به دو دلیل باشد. یا وراتی از سوی مدیران پی اس جی اخطاری جدی دریافت کرده که با مطبوعات و رسانه ها صحبت نکند یا اینکه او ترجیح می دهد این روزها سکوت کند و مابقی کار را به مسئولان بارسلونا بسپارد. وراتی احتمالا معتقد است که کارهایی که لازم بوده را انجام داده و حالا دیگر این بر عهده مدیران بارسلونا است که ادامه کار را پی بگیرند.

او در استوری اینستاگرامش در دو روز اخیر عکس هایی منتشر کرده که او را در دو ویلای متفاوت نشان می داده است. روز جمعه وراتی در جشن تولد فابیو کوالیارلا(بازیکن سابق یووه و فعلی سامپدوریا) حضور داشت و دیروز را نیز با بوریه لو(ستاره سابق میلان و رم) سپری کرد. مدیر برنامه های او نیز ایبیزا را ترک کرده و احتمالا باید منتظر ملاقات او با مدیر پی اس جی باشیم.

دو هفته دیگر وراتی باید به پاریس برگردد تا در اردوی پیش فصل پی اس جی شرکت کند و امری هشدار داده که تمام بازیکنان باید به موقع خود را به اردو برسانند.

وراتی سپس همراه با پی اس جی به ایالات متحده خواهد رفت تا سه بازی دوستانه برگزار کند و در ادامه، سوپرکاپ فرانسه با موناکو در پیش است. شواهد حاکی از آن هستند که مذاکرات بین بارسلونا و پاری سن ژرمن بر سر وراتی هفته ها به طول خواهد انجامید و به زودی نمی توان انتظار داشت که ستاره ایتالیایی به بارسلونا بپیوندد.

شاید همه چیز در ملاقات رودرو بین بارتومئو(رئیس بارسا) و ناصر الخلیفه روشن شود؛ ملاقاتی که زمانش هنوز در هاله از ابهام قرار دارد.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بارسا 3-3 سیتی: 6 گل به افتخار اونسوئه
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
  سرمربی رم: صعود آینده من را تغییر نمی‌دهد
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس
Clocket فسخ و تغییر رنگ کیت قرمز محمد انصاری
  AFC: احتمال تغییر میزبان‌ها به یک شرط وجود دارد
  چه خبر از نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر؟
  فکری برای نیم فصل دوم تغییر چهره داد(عکس)
  در انتظار معاوضه جذاب در نقل و انتقالات لیگ
  واکنش جرارد پیکه به توقف تلخ و لحظه آخری بارسا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان