امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرتابگر دیسک‌ ایران: دو سال است منتظر پاداش ۱۰ میلیونی هستم

#1
پرتابگر دیسک‌ ایران: دو سال است منتظر پاداش ۱۰ میلیونی هستم 1

نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا در رده نوجوانان می‌گوید پاداش مدال آسیایی خود را هنوز دریافت نکرده است در حالی که از نظر مالی نیاز به حمایت دارد.

به گزارس ایسنا، صادق صمیمی، پرتابگر دیسک ایران در رده نوجوانان و جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ با ثبت رکورد ۵۹.۸۵ به مدال نقره رسید. او اکنون به بی‌توجهی‌ها و تعلل در پرداخت پاداش ۱۰ میلیونی مدال خود انتقاد دارد و عنوان کرد که به دلیل شرایط مالی، روند تمریناتش با مشکل مواجه شده است.

صمیمی در مورد شرایط مالی خود برای پیگیری تمریناتش به ایسنا گفت: هیچ حمایتی نمی‌شوم.‌ مکمل ۸ میلیون تومان است، از کجا این‌ هزینه را تامین کنم؟ از طرف دیگر دو سال پیش و بعد از مسابقات قهرمانی آسیا قرار بود پاداشی ۱۰ میلیون تومانی به من بدهند که این اتفاق نیفتاد. نمی‌دانم باید چکار کنم و اکنون هم بدون هیچ تمرینی در خانه نشسته‌ام.

او در ادامه افزود: دو ماه است که به خاطر شیوع کرونا تمرین‌ نمی‌کنم. وقتی ورزشگاه‌ها بسته شد یک زمین خاکی برای تمرین پیدا کردم اما بعد از مدتی دیگر آنجا هم نرفتم.

پرتابگر دیسک ایران در پاسخ به این سوال که جز ورزش، برای تامین هزینه‌های خود به کار دیگری هم‌ مشغول هستید؟ گفت: پدرم کشاورز و دامدار است، من و پسر عمویم که هر دو ورزشکار هستیم‌، به پدرم کمک می‌کنیم‌.

او در مورد پیگیری پاداش نایب قهرمانی خود در آسیا گفت: فدراسیون اگر مسئول داشت، پاداش‌هایمان را می‌داد. حقوق شاید بیشتر از ۱۰ ورزشکار دارای مدال را نداده‌اند و برخی از آنها چهار سال است که حقوق نمی‌گیرند. پیگیر دریافت پاداشم شدم و به فدراسیون نامه زدم اما هیچ جوابی نگرفتم. حتی اکنون هم مربی من چند بار در این مورد صحبت کرده است که جوابی نمی‌دهند. این در حالی است که از نظر مالی به کمک و حمایت نیاز دارم.

صمیمی با اشاره به بی‌توجهی فدراسیون پس از نایب قهرمانی در آسیا، گفت: برنامه‌ای برایم‌ در نظر گرفته نشد، حتی سال گذشته هم برنز بزرگسالان‌کشور را گرفتم و فقط از باشگاهم ۴ میلیون تومان دریافت کردم که با آن پروتئین خریدم اما الان دوباره تمام شده است و منتظر دریافت پاداشم هستم تا برای تمریناتم هزینه کنم. از مسئولان می‌خواهم که به ورزشکاران توجه کنند چون خیلی از آنها شرایط مالی خوبی ندارند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عباس‌زاده منتظر درخشش در یک جام جدید(عکس)
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  پیشنهاد ۸۰ میلیونی منچستر یونایتد به ستاره اتلتیکو مادرید
  احمد در نقش طارمی؛ من اینجا هستم
  نویر: تیاگو موتور بایرن مونیخ است؛ امیدوار هستم که آخرین بازی‌اش نباشد
  زلاتان: من در میلان، رئیس، مربی و بازیکن هستم!
  بهروزی‌راد: منتظر شروع تمریناتم در آزادی هستم
  مرز پررنگ راست و دروغ/ کی‌روش ۲۰ درصد پاداش جام جهانی را گرفت!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان