امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتقاد ست روگن از کریستوفر نولان!

#1
انتقاد ست روگن از کریستوفر نولان|او با اکران « تنت » طرفدارانش را به کشتن خواهد داد!


انتقاد ست روگن از کریستوفر نولان! 1

اکران فیلم «تنت»  در سالن‌های سینما در روزهای اوج ویروس کرونا بحث‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته. مخالفین این اقدام معتقدند که اکران فیلم در این وضعیت خطرناک است و نولان باید «تنت» را به صورت آنلاین عرضه کند. برادران وارنر ابتدا قصد داشت این پروژه‌ی پرخرج را ۱۷ ژوئیه اکران کند، اما افتتاحیه‌ی آن به ۳۱ ژوئیه و سپس به ۱۲ آگست موکول شد. استودیو در حال حاضر قررا است «تنت» را ابتدا ۲۶ آگست (۶ شهریور ماه ۱۳۹۹) در بازارهای بین‌المللی و سپس از ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۹) در بازارهای آمریکا پخش کند.

هرچند وارنرها تأکید کرده‌اند «تنت» را تنها در مناطقی که امن باشد روی پرده می‌برد، اما این تصمیم استودیو باز هم بحث‌برانگیز بود. بسیاری از بخش‌های صنعت فیلمسازی چشم به نولان و «تنت» دوخته‌اند تا فرجام اکران یک فیلم در حین پاندمی را برای‌شان روشن شود و بر این اساس کارشان را پیش ببرند. «سث روگن» در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» به طعنه می‌گوید کمپانی فیلمسازی او «پوینت گری پارتنرز» دائماً از خود این سؤال را می‌پرسد: «اگر کریستفر نولان بود چه می‌کرد؟»

روگن در روزی که «تنت» برای سومین بار به تعویق افتاد گفت: «منتظرم ببینم کریس نولان چه می‌کند. «WWCND [مخفف اصطلاح «اگر چاک نوریس بود چه می‌کرد؟» که در اینجا برای «کریستفر نولان» هم مصداق پیدا می‌کند] سؤالی است که دائماً از خود می‌پرسیم. «اگر کریستفر نولان بود چه می‌کرد؟» برای مدتی به نظر می‌رسید پاسخش این است که بزرگ‌ترین هوادارانش را به کشتن می‌دهد. اما امروز پاسخش این نیست، این‌گونه به نظر می‌رسد و این اتفاق خوبی است. ولی ما تصمیمی قطعی اتخاذ نکرده‌ایم. نمی‌خواهیم اولین کسانی باشیم که شتاب‌زده اقدامی صورت می‌دهیم.»

کمدی جدید روگن تحت عنوان «خیارشور آمریکایی»  در ماه آگست از HBO Max پخش خواهد شد. او در این فیلم در دو نقش ظاهر شده است. روگن در مصاحبه با «اینسایدر» فاش کرده بود که سونی قصد داشته این فیلم را پیش از شیوع پاندمی در سالن‌های سینما اکران کند.

روگن می‌گوید:‌ «وقتی [تام راثمن مدیر استودیوی سونی] فیلم را برای اولین بار دید گفت که فیلم را بسیار دوست داشته و با آن گریه کرده. اما بعد گفت که هیچ راهی برای عرضه‌ی این فیلم توسط سونی وجود ندارد. طبیعی بود که ناامید شدیم اما گفتیم از اینکه صادقانه رفتار کردید متشکریم، حق با شماست.»

«خیارشور آمریکایی» روگن ۶ آگست (۱۶ مرداد ماه ۱۳۹۹) از HBO Max منتشر خواهد شد.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مارتین اسکورسیزی و کریستوفر نولان خطاب به کنگره امریکا: لطفا سینماها را نجات بدهید
  کریستوفر نولان: نگران آرشیوها هستم
  اولین واکنش ها به « تنت » کریستوفر نولان منتشر شد!
  آخرین تریلر فیلم Tenet پخش شد؛ جنگ سرد کوانتومی کریستوفر نولان
  به نولان درباره تست بازیگری « بتمن » دروغ گفتم!
  « تنت » یکی از کوتاه ترین آثار کریستوفر نولان خواهد بود
  کارگردان « Ad Astra » : انتقاد از جنبه های علمی فیلم احمقانه بود!
  بیوگرافی جاناتان نولان
Video هیچ شخصی به اندازه کریستوفر نولان برای بازگشایی سینماها نمی‌جنگد
Video فیلم An American Pickle با بازی سث روگن از HBO Max منتشر خواهد شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان