امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سامسونگ تایید کرد: قلم S Pen به محصولات بیشتری می‌آید

#1
سامسونگ امروز اعلام کرد که گلکسی اس 21 الترا از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. این شرکت همچنین در بیانیه‌ای تایید کرد که در آینده این قلم را روی محصولاتی بیشتری خواهیم دید.

قلم هوشمند S Pen همواره به عنوان نقطه تمایز سری گلکسی نوت با سایر تلفن‌های هوشمند سامسونگ محسوب می‌شد. ولی از سال ۲۰۲۱ به بعد دیگر چنین نخواهد بود. گلکسی اس ۲۱ الترا به اولین موبایلی خارج از خانواده گلکسی نوت تبدیل شد که از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. البته نحوه استفاده از قلم در این دستگاه کمی متفاوت است، اما سوالاتی را درباره آینده قلم S Pen به وجود می‌آورد.



سامسونگ قلم S Pen را به عنوان یک وسیله جانبی در کنار گلکسی اس ۲۱ الترا می‌فروشد. در این دستگاه محلی برای نگهداری از قلم در نظر گرفته نشده، بنابراین برای حفظ قلم باید کیس‌های مخصوص آن را بخرید. به‌علاوه، قلمی که برای گلکسی اس ۲۱ الترا به بازار می‌آید همان قلمی نیست که در گلکسی نوت ۲۰ الترا دیده بودیم. در نتیجه، نباید انتظار قابلیت‌هایی مثل Air Actions یا کنترل بلوتوثی را داشته باشیم.
در واقع، گلکسی اس ۲۱ الترا با هر نوع قلم Wacom سازگار است. این یعنی هر قلمی که از گلکسی نوت‌ها یا تبلت‌های قدیمی سامسونگ در دسترس شما باشد، با این دستگاه کار می‌کند. ولی آیا این یعنی سایر گوشی‌های سامسونگ هم به‌زودی از قلم پشتیبانی می‌کنند. این غول فناوری کره‌ای می‌گوید:


نقل قول: ما متعهد به ارائه نوآوری‌هایی در زمینه تجارب موبایلی هستیم که دائما و به‌شکلی بی‌تکلف زندگی مشتریان‌مان را بهتر و آسان‌تر می‌کنند. حالا این تصمیم بزرگ را گرفته‌ایم که پشتیبانی از قلم S Pen را به گلکسی اس ۲۱ الترا اضافه کنیم، و قصد داریم امکان استفاده از S Pen را در آینده به دسته‌بندی‌های بیشتری از محصولات خود بیاوریم.
ما همچنان تعهد داریم تا بهترین تجربه موبایلی را به مشتریان‌مان ارائه کنیم و در ادامه راه به بازخورد مصرف‌کنندگان گوش می‌دهیم و این نظرات را در نوآوری‌های آتی خود اعمال می‌کنیم.

پیش‌تر شایعاتی درباره اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen در سری گلکسی زد فولد شنیده شده بود. حالا با این خبر به نظر می‌رسد که این شایعه بیشتر از قبل به خود رنگ واقعیت گرفته و باید منتظر باشیم که پشتیبانی از S Pen را در محصولات بیشتری ببینیم. با این حساب، بالاخره در مسیری قرار گرفته‌ایم که انتهای آن چیزی جز خاموشی خط تولید گلکسی نوت نخواهد بود.


سامسونگ تایید کرد: قلم S Pen به محصولات بیشتری می‌آید 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  پنج دلیل برای نخریدن گلکسی ای ۵۱ سامسونگ
  گوشی گلکسی F02s سامسونگ همان گلکسی A02s خواهد بود
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  اپلیکیشن Health سامسونگ دیگر از گوشی‌های هوشمند قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد
  گوشی گلکسی اف ۶۲ سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد
  سامسونگ آپدیت One UI 3.1 را برای پرچمداران قدیمی و میان‌رده‌هایش منتشر می‌کند
  مشخصات سامسونگ گلکسی A52
  سامسونگ گلکسی S21 از ۱۳ روز زیر آب بودن جان سالم به در برد!
  رندرهایی از گوشی گلکسی ای ۷۲ سامسونگ منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان