امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خودروهای سیصد میلیونی پر فروش در ایران!

#1
در سال‌های اخیر نوسانات قیمت باعث شده که خریداران، خودرو را به‌عنوان یک نوع سرمایه‌گذاری در نظر بگیرند و سعی ‌کنند که از طریق خرید و فروش خودرو به کسب درآمد بپردازند. همین موضوع یکی از عوامل آشفتگی بازار خودرو کشور است و این آشفتگی باعث ورود دلال‌ها و واسطه‌ها به بازار خودرو شده است. در چنین وضعیتی خرید یک خودرو خوب کار سخت‌تری به‌نظر می‌آید. شاید تعداد خودرو بیشتری برای خرید در دسترس باشد اما از طرفی می‌دانیم که بسیاری از فروشندگان را دلال‌هایی تشکیل می‌دهند که به دنبال سودآوری از طریق فروش خودرو هستند. پس یک معامله خوب و خرید خودرویی مناسب، مستلزم آشنایی شما با ویژگی‌های خودرو موردنظر و بررسی بیشتر نوسانات قیمت در بازار خودرو است. در این مقاله، به معرفی سه خودرو پرطرفدار از سه شرکت مختلف می‌پردازیم و ویژگی‌های آن‌ها را موردبررسی قرار می‌دهیم.

خودرو ساندرو مدل ۹۷ – ۳۳۰ میلیون تومان
این خودرو در سال ۱۳۹۴ با همکاری شرکت رنو و شرکت پارس‌خودرو وارد بازار ایران شد. بین نسل اول و دوم ساندروهای تولیدی شرکت رنو تفاوت‌هایی وجود دارد که البته می‌توان گفت تمام خودروهای ساندرو موجود در کشور از نوع نسل اول ساندرو هستند. به‌نظر می‌رسد کابین داخلی خودرو چندان مطابق علائق قشر جوان نیست و از جذابیت بصری کمی برخوردار است. امکانات رفاهی آن نیز چندان چنگی به دل نمی‌زند. در قسمت بیرونی نیز، سادگی بیش‌ازحد این هاچبک، حکایت از خودرویی ارزان‌قیمت دارد که به‌منظور کاهش قیمت خودرو، توجه چندانی به ظاهر آن نشده است.

خودرو اچ سی کراس مدل ۹۸ – ۳۰۵ میلیون تومان
شرکت دانگ‎فنگ با روانه کردن خودروی اچ‎سی کراس به بازار ایران نشان داد که بازار خودرو ایران را به خوبی می‌شناسد و از جذابیت خودروهای شاسی‌بلند خصوصا برای جوانان ایرانی کاملا باخبر است. این کراس‎اور جدید در سال ۱۳۹۵ توسط شرکت دانگ‎فنگ و همکاری شرکت ایران‌خودرو وارد بازار ایران شد. این شرکت چینی سعی کرده است در این خودرو تا حد ممکن، امکانات به‌روزی را در اختیار مشتریان قرار دهد. به‎نظر سیستم پخش خودرو تمام پورت‌های لازم را دارا است و با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی خود، قابلیت پخش فایل‌های تصویری را نیز دارد. فرمان هیدرولیک اچ‎سی کراس می‌تواند در ۴ حالت مختلف تنظیم شود و کلیدهای کنترلی شیشه‌ها و سیستم صوتی بر روی آن تعبیه شده است. از دیگر امکانات این شاسی‌بلند می‌توان به صندلی‌های عقب تاشو، ۴ عدد بلندگو و صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در ۶ جهت اشاره کرد. ازنظر ظاهری، نمای خودرو از طرفین بسیار ساده به نظر می‌رسد؛ اما در قسمت عقب این کراس‎اور، وجود چراغ‌های کشیده و چراغ‌های ترمز نئونی بر جذابیت ظاهری آن افزوده است.
خودروهای سیصد میلیونی پر فروش در ایران! 1

خودرو پژو ۲۰۷ مدل ۹۸ – ۳۳۳ میلیون تومان
این نوع پژو پس از توقف مونتاژ در سال ۱۳۹۱ به دلیل تحریم‌ها، دوباره در سال ۱۳۹۵ راه خود را به سمت جاده‌های ایران باز کرد و همچون برادر خود یعنی پژو ۲۰۶، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. فضای داخلی خودرو را اگر با خودروهای روز جهان مقایسه نکنیم، می‌توان جذاب نامید. تغییراتی کوچک در اتاقک داخلی این خودرو نسبت به پژو ۲۰۶ ایجاد شده که کمی آن را زیباتر کرده است. هرچند مشکل کم بودن فضای داخلی خودرو گاهی دردسرساز می‌شود. نمای بیرونی نیز به‎نظر دل‌نشین است و تا حدی رضایت قشر جوان را جلب می‌کند.
خودروهای سیصد میلیونی پر فروش در ایران! 1
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هنسی،ابر خودروهای سفارشی ﺍﺭﺍﺋﻪ می دهد.
  میتسوبیشی از سال 2023 دو مدل جدید را در اروپا به فروش می رساند
  اوپل خودروهای برقی می سازد
  بالا و پایین بازار خودروهای چینی
  چگونگی تاثیر قیمت دلار بر قیمت خودروهای داخلی
  خودروهایی که در ایران سریع فروش می‌روند
  اقدامات حیاتی در خرید و فروش خودرو
  معایب دلکو : آموزش تنظیم دلکو در خودروهای کاربراتوری
  مهلت واریز وجه فروش‌فوق‌العاده ایران‌خودرو تمدید شد
  مهلت ثبت نام طرح پیش فروش یکساله سایپا تمدید شد/ متقاضیان تا ساعت ۱۴ امروز وقت دارند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان