امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خودروهایی که در ایران سریع فروش می‌روند

#1
کیا سراتو

کیا سراتو که از سال 2009 وارد بازار ایران شد، سدانی جمع‌وجور و خوش‌ساخت است از همان ابتدای ورود تاکنون فروش خوبی را تجربه کرده است. همین فروش خوب و طرفداران زیاد باعث شد که شرکت سایپا به فکر مونتاژ سراتو در داخل کشور بیفتد. اما مسئله اینجا است که کیا سراتوی وارداتی ازنظر کیفیت ساخت و قطعات به‌کاربرده شده تفاوت‌های زیادی با سراتو تولید سایپا دارد. به همین دلیل باید توجه کنید که زمانی که از به‌صرفه بودن خرید ماشین سراتو صحبت می‌کنیم، منظور ما کیا سراتوی وارداتی است.

کیا سراتو دارای موتوری 2 لیتری است که قدرتی برابر 159 اسب بخار و گشتاوری معادل با 194 نیوتن متر تولید می‌کند. این خودرو از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بهره برده و در زمان 10.5 ثانیه از حالت سکون به‌سرعت 100 می‌رسد. این مشخصات نشان می‌دهد که خرید ماشین کیا سراتو برای جوانانی که به دنبال سرعت و هیجان در رانندگی هستند چندان مناسب نیست. این سدان جمع‌وجور مناسب خانواده‌هایی است که دوست دارند سفری آرام و بدون تنش را تجربه کنند. البته باید توجه کنید که فضای کابین این خودرو به‌خصوص در ردیف عقب برای سرنشینان بلندقد چندان مناسب نیست. پس اگر خانواده قدبلندی هستید، بهتر است از خرید آن صرف‌نظر کنید.

اپتیما

پرفروش‌ترین مدل‌های کیا اپتیما در بازار ایران مدل‌های 2016 و 2017 آن است. این مدل‌ها با موتور 4 سیلندر GDT روانه بازار شده‌اند که دارای حجم 2.4 لیتر است. قدرت تولیدی این موتور 193 اسب بخار و گشتاور آن نیز 229 نیوتن متر است. موتور این خودرو به کمک گیربکس 6 دنده‌اتوماتیک آن را در 9.5 ثانیه به‌سرعت 100 می‌رساند.‌ همچنین مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر برابر 10.8 لیتر بوده و حداکثر سرعتی که می‌توانید با آن برانید 208 کیلومتر بر ساعت است.

خرید ماشین کیا اپتیما برای کسانی که به دنبال خودرویی ایمن با امکانات رفاهی جذاب هستند، گزینه‌ای عالی است. اما اگر به دنبال خودرویی می‌گردید که احساس رانندگی هیجان‌انگیز و اسپرت را به شما هدیه کند، بهتر است دور این خودرو را خط بکشید. البته این موضوع باعث افزایش ایمنی خودرو خواهد شد.

سانتافه

خودروهای شاسی‌بلند در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیداکرده‌اند و در این میان هیوندای سانتافه به دلیل طراحی جذاب و کیفیت ساخت بسیار عالی یکی از پرطرفدارترین‌ها است. این خودرو که از سال 2014 با نسل دوم خود وارد جاده‌های کشورمان شد، تنها چهار سال به کشور وارد شد و پس‌ازآن درنتیجه تحریم‌ها ورود آن به کشور متوقف شد. با این حال در همین مدت کوتاه خرید ماشین هیوندای سانتافه طرفداران زیادی پیدا کرد و این خودرو خیلی زود به خودرویی محبوب در طبقه مرفه جامعه تبدیل شد.

قلب تپنده این شاسی‌بلند محبوب کره‌ای یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری است که دارای دو نوع MPi و GDi است. موتور MPi قادر به تولید 174 اسب بخار قدرت و 227 نیوتن متر گشتاور است. موتور GDi پرقدرت‌تر بوده و 188 اسب بخار قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هر دو این موتورها از طریق گیربکس 6 دنده‌اتوماتیک قدرت تولیدی خود را به همه چرخ‌های هیوندای سانتافه منتقل می‌کنند. این موتورها ازنظر قدرت شتاب‌گیری و مصرف سوخت نیز تقریبا عملکرد یکسانی داشته و به ترتیب زمان شتاب‌گیری 11.6 ثانیه و مصرف سوخت 8.8 لیتر دارند.

خودروهایی که در ایران سریع فروش می‌روند 1

خرید خودرو؛ به دلایل مختلف ازجمله نوسان در تولید و واردات خودرو، نرخ ارز و تورم، با تغییرات زیادی روبه‌رو می‌شود. همچنین به‌دلیل عدم اطلاع افراد از مشخصات فنی و شرایط بازار و غیرمنطقی بودن نرخ‌های اعلامی، افراد تمایل کمتری به خرید و فروش ماشین از خود نشان می‌دهند. ازسویی تجربه‌ی ما در تمام این سال‌ها نشان می‌دهد که 72% خودروهای کارکرده دارای حداقل یک مشکل فنی یا بدنه هستند؛ در چنین شرایطی نیاز به متخصصین خبره و مجرب احساس می‌شود تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید خودرو دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش خودرو کارکرده با قیمت واقعی نیز به ما کمک کنند
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Snowman سریع‌ترین خودروی جهان با سرعت 1000 مايل درساعت "۵ آر" توسط شرکت "آئوسی اینویدر"
  میتسوبیشی از سال 2023 دو مدل جدید را در اروپا به فروش می رساند
  خودروهای سیصد میلیونی پر فروش در ایران!
  اقدامات حیاتی در خرید و فروش خودرو
  10 تا ماشین سریع دنیا
  مهلت واریز وجه فروش‌فوق‌العاده ایران‌خودرو تمدید شد
  مهلت ثبت نام طرح پیش فروش یکساله سایپا تمدید شد/ متقاضیان تا ساعت ۱۴ امروز وقت دارند
  زمان و شرایط پیش فروش خودرو سایپا و ایران خودرو ویژه عید فطر ۹۹
  فروش خودرو به شیوه قرعه‌کشی! دنده عقب دولت روحانی به دهه ۶۰
  جزییات قیمت‌گذاری، فروش خودرو و نظارت بر بازار

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان