امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چند درصد پسران ایرانی آرايش میکنند؟ / +تصاویر

#1
هفت درصد از كساني كه از لوازم آرايشي استفاده ميكنند پسران و مردان هستند و اين در حالي است كه حتي بعضي از لوازم آرايشي مانند كرم، ژل مو و اسپریهای خوش بو كننده جزو لوازم آرايشي به حساب نميآيند و منظور ريمل، كرم پودر و … است. 
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چند درصد پسران ایرانی آرايش میکنند؟ / +تصاویر 1
 
همچنین مهدي آقاپور؛ پژوهشگر فرهنگي و عضو هيئت علمي دانشگاه تهران نيز ضمن تأکيد بر ناهنجار بودن پديده استفاده از لوازم آرايشي در بين پسران و مردان اظهار میکند: استفاده از لوازم آرايشي بين پسران جوان و نوجوان در بين سنين ۱۵ تا ۲۵ سال بيشتر است. 
مقام‮ ‬معظم‮ ‬رهبری‮ ‬اخیراً‮ ‬در‮ ‬پاسخ‮ ‬به‮ ‬استفتایی‮ ‬در‮ ‬مورد‮ ابرو برداشتن و آرایش مردان‮ ‬فرمودند‮: در صورتى که ابرو برداشتن یا آرایش کردن مردان تشبّه مرد به زن محسوب شود و یا مفسده انگیز باشد و یا ترویج فرهنگ مبتذل غرب به حساب آید، جایز نیست. اما به راستی چرا پسران ایرانی آرایش میکنند؟‮ ‬ 
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چند درصد پسران ایرانی آرايش میکنند؟ / +تصاویر 1
 
دکتر جلیلی رواشناس در پاسخ به این سؤال که: آیا به نحوی در پسرانی که آرایش میکنند گرایش و خوی دخترانه وجود ندارد گفت : ممکن است وجود داشته باشد و یا نباشد، اکنون آنقدر آرایش مردان فراگیر است که اگر بگوییم احساسات دخترانه در این افراد هست آن وقت هویت جنسی در جامعه از بین میرود. من فکر نمیکنم در همه این افراد تمایلات دخترانه وجود دارد. 
وی افزود: این یک نوع عصیان بر علیه مکانیزمهایی است که میگوید این کار را بکن و آن کار نکن است. این گونه امر و نهی ها واکنش ایجاد میکند و اغلب واکنشها بیمار گونه است، باید از امر و نهی های بیهوده جلوگیری کرد و کارهای هدایتی را نیز انجام داد. سؤالی که مسئولان باید پاسخ دهند این است که چرا در سی و چند سال اخیر جامعه ما از نظر اخلاقی روز به روز در حال سقوط است؟ 
دکتر اصغر کیهان نیا، مشاور خانواده و متخصص رفتاردرمانی میگوید: یکی از دلایل آرایش مردان که پنهان است و کسی زیاد به آن توجه نمی کند اعتراض است، اعتراض به مقرارات و سختگیری های خانه، مدرسه، دانشگاه، محیط و مسئولین است. جوان ها وقتی نسبت به چیزی اعتراض دارند آنچه را که مسئولین می گویند درست برعکس آن را اجرا می کنند. 
دکتر کیهان نیا ادامه داد: علت دیگر افزایش زیبایی است، برخی از مردان فکر می کنند هر چقدر زیباتر باشند و آرایش کنند بهتر می توانند جنس مخالف را جذب کنند. در صورتی ۲۰ درصد از اینگونه افراد با آرایش می توانند جنس مخالف را جذب کنند، ۸۰ درصد دختران از اینگونه پسران متنفرند. دختران اعتقاد دارند که مرد نباید آرایش کند و زیر ابرو بردارد، مرد باید اقتدار و کلام قوی داشته باشد. 
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چند درصد پسران ایرانی آرايش میکنند؟ / +تصاویر 1
 
کیهان نیا با انتقاد از فرهنگ سازی غلط تلویزیون گفت: مثلاً من کارگری را می شناسم که زیر ابروهای خود را بر می دارد و آرایش می کند، وقتی که یک کارگر این کار را می کند اوج فرهنگ سازی غلط را می توان مشاهده کرد. قبح آرایش مردان در جامعه ما ریخته شده است، وقتی که تلویزیون برنامه ای می گذارد که در آن مجری و یا هنرپیشه زیر ابرو های خود را برداشته و آرایش کرده چه انتظاری می توان از افراد جامعه داشت. نباید به اینگونه افراد میدان داد، وقتی که تلویزیون یک هنرپیشه را با این وضع نشان می دهد باید منتظر بماند که افراد جامعه از ظاهر این فرد الگو بگیرند و آرایش کنند. 
آمار استفاده ۷ درصدی از لوازم آرایش توسط مردان در ایران نشان از اقبال پسران و مردان جوان ایرانی به استفاده از لوازم آرایشی دارد که تا قبل از این به عنوان لوازم آرایش زنانه شناخته می‌شدند. انواع کرم، رنگ‌های مخصوص گریم، انواع ژل، آدامس و چسب مو، اسپری‌های خوشبو‌کننده، ریمل، سایه چشم و… که تا پیش از این به عنوان لوازم آرایش زنانه شناخته می‌شدند این روزها در سالن‌های آرایش مردانه به وفور یافت می‌شوند و میزان استفاده از آنها کم‌کم به قدری زیاد شده است که بیم آن می‌رود گوی سبقت را در استفاده از این لوازم آرایش از سالن‌های آرایش زنانه بربایند.
استفاده از لوازم آرایش توسط مردان و پسران جوان در حالی در کشورمان اتفاق می‌افتدکه بر اساس آمارها سن استفاده از لوازم آرایش نسبت به دو دهه گذشته در کشورمان ۱۰ سال کاهش یافته و به گفته کارشناسان نوجوانان ۱۷ ساله نیز که تا دهه‌های گذشته در استفاده از لوازم آرایش محتاط‌تر عمل می‌کردند این روزها گوی سبقت را از مادران خود ربوده‌اند. این در حالی است که ایران در مصرف لوازم آرایشی دارای رتبه دوم در آسیا و رتبه هفتم در جهان است و اگر وضع به همین منوال پیش برود احتمال اول شدن در دنیا را در مصرف لوازم آرایش نباید نادیده بگیریم.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چند درصد پسران ایرانی آرايش میکنند؟ / +تصاویر 1
 
اگر چه در قدیم اصطلاحی رایج بود با این مضمون که «مرد است و ابرویش» اما این اصطلاح این روزها جایگاهی نزد پسران ندارد و آنچه در آرایشگاه‌های زنانه به برداشتن ابرو معروف است در سالن‌های آرایش مردانه به آن «کار ابرو» اطلاق می‌شود. اقدامی که در سالن‌های آرایش مردانه صندلی مخصوص به خود را دارد و پیرایشگران مجربی که گفته می‌شود دوره مخصوص این کار را دیده‌اند «کار ابرو» را برای مشتریان جوان و بعضا دامادها با هزینه ۱۵ تا ۳۰ هزار تومانی انجام می‌دهند. در کنار اینها کارهایی از قبیل مش و رنگن یا رنگ‌های مد سال که یخی و تیتانیومی است نیز مشتری‌های فراوانی دارد.
 
 
منبع : ایسنا
چند درصد پسران ایرانی آرايش میکنند؟ / +تصاویر 1
پاسخ
 سپاس شده توسط poorzoor ، آدنیوس2 ، чернаяЛуна ، EHSAN.222 ، پرنسس گاردنیا ، pardis! ، Shervin_ST ، Ana Hita ، fershteh gh ، mahdi207 ، ندا2000 ، ♥h@di$♥ ، kimia kimia1378 ، M ATIN ، TurK WolF ، I LOVE YOU FARHAD ، شهرام تتلو ، شکوفه2 ، نازنین* ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ ، sajjademadi ، Roshanak1 ، ✖ƇRAzƳ ƤRιƝƇƐSѕ✖ ، مهدی 2fm ، Mιѕѕ UηυѕυαL ، sara mehrani ، noosha joon ، Thyme ، رومینا اتیش پاره 2 ، Blązing~Ŝtąr ، @پوریا@ ، ţђę ɱąŋ wђǫ şǫɭd ţђę wǫŗɭd ، گریس ، Elena ♥♥♥♥♥ ، ~Mahnaz~ ، asal.hz ، Meteorite ، shining ، SAMIRA♥ ، amir hossein.z ، عاشق الکترونیک ، نیلوفر جوووووووووون ، яᎧмιиα ، صالح02 ، سعاد جون ، T@¥loor$wift*** ، ali320 ، behnaz99 ، نگین15 ، spent † ، ک * ب * ر* ا ، an idiot ، negin 20 ، ...melika ، فاطمه:ef ، TARA* ، Ascend ، Adl!g+ ، ~ArTaBaNoOs~ ، TiN@ JOoOoN ، black pearl ، ♕ρяιηcєѕѕღsαяαh♕ ، OGAND$ ، ^^aylar84 ، ☣kHuN aShAm GiRlS☠ ، Moh@mmad* ، ashkan kan ، k1.. ، narges 021 ، فاطی کرجی ، شیدا درخشانی ، عسل. ، ✖ ̶̶ℬ̶̶Å̶̶Ð̶̶ ̶̶Ш̶̶ϴ̶̶Ḻ̶̶ℱ̶̶ ✖ ، Medusa ، hesamzibaee ، سلطان احـســـــاسات ، ຖēŞค๑໓ ، shayan1375 ، BlAcK dAy ، zolale qasemi ، sd17 ، luna lovegood ، مرضیه 79 ، D.I.Z.E.R.E ، باران20 ، سوزان 14 ، حقوقدان انجمن ، هیون جونگ ، Aesthetic ، ss sayeh 501 ، عطرینا ، امیر0012 ، ⓩⓐⓗⓡⓐ ، minoojoon ، ყ_ʍ ، نیلوفر 2000 ، М Δ ђ ΐ ą ، sahel azari ، ѕтяong ، گل آی ، elsa queen ، sama00 ، βάરãɲ
آگهی
#2
ggreggreggreggreggreggreggreggreggre
.
پاسخ
#3
برای کسایی که آرایش میکنند بین پسرا متاسفم
پاسخ
 سپاس شده توسط EHSAN.222 ، ali320 ، βάરãɲ
#4
کمبود دارن بیچاره ها
دختر نشدن دارن آرایش می کنن شبیه دخترا شنUndecidedHuhBig GrinTongue
پاسخ
 سپاس شده توسط EHSAN.222 ، ساحل007 ، βάરãɲ
#5
خخخخخخ
چه قدر بیریختن
یکی باش برای یک نفر
نه تصویری مبهم در خاطره ی صد نفر
پاسخ
 سپاس شده توسط βάરãɲ
#6
واقعا که;;;
یعنی این اگه بیاد مدرسه ما....  (خودتون دیگه بقیشو برین)
پاسخ
 سپاس شده توسط βάરãɲ
آگهی
#7
اوشکولاAngryAngryAngry
عشق داغی است و دوست داشتن پخته شدن داغی یک روز سرد می شود ولی آدم پخته هیچ گاه خام نمی شود Heartکوروش کبیر
پاسخ
#8
متاسفم
پاسخ
#9
این دوتا اخریا شوهر نمیکنن من برم خواستگاریشون

25r3025r3025r3025r3025r3025r3025r3025r3025r30
ادمها سه دسته اند

دسته اولاونایی که میفهمند
دسته دوم اونایی که نمیفهمند
دسته سوم نیمه فهم هستند= نه میفهمند نه نمیفهمنددسته اول و دوم خیالتان را راحت میکنن ولی دسته سوم پدر ادمو در میارن>!!!!!!!!!؟crying
پاسخ
 سپاس شده توسط املیا ، Aesthetic ، βάરãɲ
#10
از دست رفتن کاااااااااملا
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
   تختی که هرشب تنها.............

 
   با یادکسی روش بخوابی..........
 
    تخت نیست........................
 
       تابوته...........................!!!
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هدا نیکو-مدل و بازیگر زیبای ایرانی مقیم کره جنوبی+عکس
  مکالمه دو پسر ایرانی و انگلیسی در مورد زنان ایران وانگلیس
  کپی سریال باری ماهی مرکب از برنامه ایرانی !
  اخیرا کشف کردن حرف فارسی مورد علاقه ی دخترای ایرانی (پ)و(خ)می باشد. . .
  صبا تاجیک مانکن ایرانی ( خواهشا پسرا نیاین چون جنس اضافه براشون نداریم بدیم)+بیوگرافی
  عــ ـشــ ــق سـ ــنـــ ــج (بیا درصد عشقتونو بسنجین)
Wink چگونه حال پسران را بگیریم؟ ( موضوعی مفید واسه دخترا ) آقا پسرا لطفا وارد نشوید
  وقتی دخترا و پسرا دور هم خلوت میکنند ؟
  زیباترین دختر ایرانی نیـلوفـر بهبودی!+عکس
  اقدام‌های حیاتی قبل از خرید فالوور ایرانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان