امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقد بازی The Witcher 2 : Assassins Of Kings

#1
ويچر در سال 2007 در ميان سيل انبوه از بازيهاي برتر عرضه شد .
کاراکتر بازي گرالت که يک ويچر است ، ويچرها انسانهايي هستند که روي بدن انان ازمايشات فراواني شده است ، و بدن و اندامشان به صورت ژنتيکي تغيير کرده است.
ويچرها با انسانها متماييز هستند از اين جهت که : سريع تر،قويتر،چالاکتر هستند که قابليت استفاده از جادو را نيز دارا ميباشند.ويچرها ميتوانند شکار و هدف خود را سريع از پاي در بياورند مثل حيوانات افسانه اي.
نسخه قبلي بازي از اين ماجرا شروع ميشود که :افرادي که هويتشان معلوم نيست به مقعر ويچرها حمله ور ميشوند و گرالت کارکتر اصلي بازي به دنبال جادوگري ناشناس به جاهاي مختلف ميرود.

بازي طوري است که انگار وقايع دنياي واقعي را تجربه ميکند مثل : خيانت،نژاد پرستي،تبعيض که شما را به دنياي واقعي ويچر ميشناساند.بازي همانند سري محبوب استالکر است شما يک مزدورهستيد و با انجام ماموريتهايي هيجان انگيز و متفاوت مبلغي را به عنوان پاداش يا حق الزحمه دريافت مينماييد.
باز هم مانند سري استالکر ميتوانيد به ماموريتهاي دلخواه خود برويد و موضوعاتي همچون پيوستن به گروه دلخواه خود قسمت اول بازي که شامل دو رگوه بزرگ به نامهاي
Scoi’atel متشکل از کوتولها و الفها است که ميخواهند تبيعض را در بين نژادها پايان دهند
و گروه ديگر Order Of Flaming Rose هستند که نيروهاي مقدس و ويژه اي هستند که به مبارزه با بديها و فساد ميپردازند
باز هم مثل سري بازيهاي استالکر و فال اوت بايد از بين گروها يک گروه را انتخاب کنيد . بازي 3 پايان متفاوت دارد يعني بسته به انتخاب شما پايان بازي متفاوت است.


.ويچر1 در برابر ويچر 2 قاتلين شاه ها :
در بازي شما ميتوانستيد مبارزات زيادي را انجام دهيد، ايتمهاي زيادي را خريداري کنيد،سلاحهاي خود را مجهزتر و ارتقاع دهيد،ارتقاع توانايهاي شخصيت، اموزش مهارت ماموريتهاي اضافي زياد و... هستيد.
سبک بازي به کلي با بازيهاي رقيب فرق دارد مثل اينکه براي مبازرات با غولها بايد از شمشيرهاي مخصوص به انها استفاده کنيد ، در برابر سربازان مي بايست از شمشيرهاي سبکتر استفاده کرد ضربات را بايد با دقت وارد کرد ،
در قسمت دوم بازي يعني ويچر 2 قاتلين پادشاها سازندگان گفته اند که محيط بازي بزرگتر و داستان زيباتر از سري پيش است و انتخابهاي گرالت تصميم مهمي در روند کلي بازي مخصوصا در اخر بازي دارد .
داستان اين قسمت از انجا شورع ميشود که گرالت بعد از دريافت پاداش براي اخرين ماموريتش با يک ويچر مبارزه ميکند و داستان اصلي چند ماه بعد از اين واقعه به وقوع ميپيوندد
سيستم مبارزات به سوي اکشن تر رفته است و گفته شده از سختي مبارزات کاسته شود ، انتخابها در اين قسمت زياد شده يعني 16 انتخاب براي 16 پايان متفاوت قرار داده شده است.

داستان بازي :
طبق گفته سازندگان و طراحان مراحل بازي اين بازي از عناصر مختلف براي قسمت داستان خود سود خواهد برد و شما را با يک داستان و روايت جديدي رو به رو خواهد کرد براي قسمت داستان بازي داستان واقع گرايانه و غير خطي تعريف شده است اين در حالي است که ماجراجويي هاي گرگ سفيد با حوادثي که در قسمت اول بازي اتفاق افتاده است ارتباط خواهد داشت با اينکه جذابتر و بهتر از گذشته روايت خواهد شد. در بازي شما کنترل شخصيت Geralt را بر عهده داريد شخصيت کامل از نظر جنگجويي او يک هيولا کش واقعي و يک شمشير زن ماهر است و براي انجام هر کاري اماده است ولي در هنگامي که براي انجام اخرين ماموريت خود اماده مي شد متوجه ماجرايي مي شود که دسيسه ها و توطئه ها را فاش مي کند و همه چيز به صورت مبهم باقي مي ماند تا Witcher2 شروع شود و حالا او مي خواهد که حقيقت را کشف کند و شما بايد او را ياري کنيد. در طي داستان بازي شخصيت اصلي بازي با دو شخصيت مرموز با نام هاي Lorveth و Kingslayer اشنا مي شود دو شخصيتي که در بازي دشمنان Geralt محسوب مي شود و در هر لحظه براي کشتن شما اماده تر مي شوند. شما در طي داستان بازي به مکان هاي مختلفي از جملهAedrin – Kaedwen – Temria و رود خانه Pontar کشيده مي شويدو اين جايي است که شما با دشمنان خود مواجعه مي شويد جايي که داستان و اصل واقعيت را خواهيد فهميد. همان گونه که پيداست شما با فرقه به نام Witcher همراه هستيد يعني کساني که کاري جز کشتن ندارند و شما بايد با تروريست هايي که شما را تهديد مي کنند روبه رو شويد. پس اماده مبارزه شويد و همان گونه باقي بمانيد زيرا يک دقيقه هم شما از ديدگان ها پنهان نمي مانيد و در هر جايي که شما باشيد انها هم حضور دارد. از نظر داستاني بازي بهبود خيلي بالايي پيدا کرده است و توانسته است به شخصيت هاي داستان نيم نگاهيي هم داشته باشد.

معرفي مختصر شخصيت هاي بازي The Witcher 2:
Geralt Of Rivia:
اين فرد شخصيت اصلي داستان است و گيمر کنترل اين کاراکتر را بر عهده دارد اين شخصيت در بازي يک جنگجوي واقعي است و هر کسي توانايي مقابله با او را ندارد او در بازي توانايي هاي زيادي دارد مي تواند هر چيز و هر کسي را که بخواهد از بين ببرد . Geralt که از اين به بعد او را با نام گرگ سفيد مي ناميم يک هيولا کش واقعي است اين شخصيت توانايي اين را دارد که هيولاهايي بزرگ و کوچک هر چيزي که به او حمله مي کند را با شمشير خود از بين ببرد. البته اين شخصيت يک فرد مادي گرا است و علاقه زيادي به زن ها دارد و همين علاقه او به جنس مونث يکي از ضعف هاي او در طي بازي است که دشمنان از اين ضعف به خوبي استفاده خواهند کرد. البته گرگ سفيد در صنعت کيميا گري هم استاد چيره دستي است و توانايي انجام کار هاي مختلفي را براي مقابله با دشمنان مي تواند انجام دهد.
Triss Merigold:
يک شخصيت از نام او هم مشخص است يک زن با موهاي قرمز است که مهارت هاي زيادي در جادوگري دارد و از تريلر ها که به نمايش درامده مشخص است اينهه که در برخي موارد در کنار گرگ سفيد به مبارزه با دشمنان مي پردازد اين شخصيت در قلعه Witcger ها زندگي مي کند وي در طريق جادوگري به شخصيت اصلي داستان کمک مي کند و نمي تواند با شمشير به او کمک رساني کند. در اواخر بازي هم خواهيد ديد که اين دو شخصيت يعني Triss و Geralt به هم ديگر عاشق مي شوند و هم امر در ادامه بازي تاثير گذار است.
Lorveth:
اين فرد يکي از شخصيت هاي منفور Assassins Of Kings خواهد بود و در هر محظه نقشه مي کشد تا شما و همه انسان ها را نابود کند وي با دوست خود يعني Kingslayer سعي دارد به هر نحوي شده شما را نابود سازند در طي بازي شما بار ها و باره در مقابل يکديگر قرار خواهيد گرفت.
Kingslayer:
يکي ديگر از شخصيت هاي منفور بازي است که وي کشتن پادشاهان را کار خود مي داند و کار او از اول هم همين بوده است وي از مدت ها قبل گرگ سفيد را مي شناخته و در برخي مکان ها موقعيت براي کشتن گرگ داشته است ولي بنا به دلايلي نتوانسته است او را نابود کند. همان طور که گفتم دو شخصيت منفور بازي با يکديگر همکاري مي کنند تا شما را نابود کنند.

سيستم ديالوگ بازي تغييرات گشترده اي داشته است و ازادي هاي خوبي به بازي باز مي دهد از جمله اينکه مي تواند در برخي موارد کاراکتر هاي ديگر را مسخره کند يا انها را دنبال نخ سايه بفرستد . يا اينکه وفتي شما با يک کاراکتر در حال صبحت کردن هستيد کاراکتر ديگري وارد مي شود و صحبت شما را قطع مي کنم . سيستم ديالوگ بازي مانند قسمت اول بازي چند گزينه در اختيار شما قرار مي دهد و به شما مدت زمان معيني را مي دهد تا شما يکي از انتخاب کنيد و اگر در مدت زمان معين گزينه اي انتخاب نکنيد به صورت پيشفرض سيستم بازي يکي را انتخاب خواهد کرد. شما مي توانيد در اين بازي صحبت هاي رمانتيک به جنس مخالف بزنيد و او را تحريک کنيد و موارد ديگر که به بازي اضافه شده است. شما مي توانيد در مبحث ايجاد ارتباط باجنس مونث با انها صحيت کنيد به انها هداياي مختلف بدهيد و موارد ديگر. بازي خيطي نخواهد بود و شما مي توانيد در طي داستان بازي دوستان خود را اتخاب کنيد که تاثير ذاري بالايي در بازي دارد. مورد ديگر وجود راهنما هايي است که شما در انجام برخي مراحل راهنمايي مي کنند انها مي توانند يکي از بهترين ياران شما باشند. مورد ديگر جستوجو در بازي است که شما بايد موارد خواسته شده از شما را پيدا کنيد البته اين قسمت کاري سخت نخواهد بود و شما مي توانيد خيلي ساده کار خود را انجام دهيد البته به لطف سيستم بازي. مي توانيد کاراکتر خود را در قدرتمند تر کنيد منظور اين است که مي توانيد در طي بازي به او مهارت هاي مختلف اموزش دهيد ازجمله شمشير زني يا جادوگري و ... مي توانيد اين مهارت ها را با هم ترکيب کنيد و يک Style جديد به وجود اوريد. در بازي دشمنانتان نمي توانند خود را ابديت کنند شما مي توانيد کاراکتر خود را قدرتمند کنيد و در مبارزه با دشمنان خيلي راحتر از ديگر بازي ها پيش برويد. مي توانيد در بازي تغييراتي را ايجاد کنيد به طور مثال مي توانيد شدد تخريب شمشير خود را با سيستم جديد بازي تغيير دهيد يا انکه معيار ثابتي را براي هر يک ار مهارت ها خود تعريف کنيد. در Witcher2 نوعي سيستم وجود دارد که به گيمر اجازهد مي دهد ايتم هاي مخصوصي براي خود طراحي کند و انها را بهبود ببخشيد که در بازي و روات ان تاثير گذار خواهد بود .
گرافيک بازي بهبود يافته است .موتوري که بازي با ان استفاده مي کند . RED Engine نام دارد که در ايجاد صورت هاي بصري خوب کار مي کند . شما اگر تريلر هاي بازي را ديده باشيد متوجه شده ايد که طراحي شخصيت ها و وسايل موجود در اطراف انها به شکل کاملا" حرفه اي انجام شده است و از نکات مثبت ديگر اين بازي همين گرافيک بازي است که تغييرات خوبي داشته است. در بازي جلوه هاي بصري هر لحظه بهتر مي شوند و سيستم چرخش شب و روز به خوبي در بازي طراحي شده است. تعامل گيمر با محيط بازي مثال زدني است و اينکه حرکات در اين بازي چگونه طراحي شده است بايد بگويم که عالي است البته به لطف موتور گرافيک بازي. به خاطر موتور بازي شما مي توانيد کوچکترين جزئيات را در بازي به خوبي مشاهده کنيد مي توانيد تاثير عوامل طبيعي مانند باد و... را بر روي کاراکتر مشاهده کنيد
اینم چند تا عکس از بازی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی The Witcher 2 : Assassins Of Kings 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی The Witcher 2 : Assassins Of Kings 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی The Witcher 2 : Assassins Of Kings 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی The Witcher 2 : Assassins Of Kings 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی The Witcher 2 : Assassins Of Kings 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی The Witcher 2 : Assassins Of Kings 1
سپاس فراموش نشه ...
منبع : مجله بازی نما
پاسخ
 سپاس شده توسط deymon 20 ، night vampire ، SABER ، FARID.SHOMPET
آگهی
#2
بازی باحالی بود
نقد بازی The Witcher 2 : Assassins Of Kings 1
❤ alone girl ❤
پاسخ
 سپاس شده توسط ~SoLTaN~


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  داستان تمام assassins creed ها+عکس
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند
  دانلود بازی The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition برای پلتفرم XBOXONE
  دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings برای پلتفرم XBOXONE
  داس و تمپلار! | نقد و بررسی بازی Assassins Creed Chronicles Russia
  باحال ترین وال پیپر های بازی...همه ی این بازی ها توی جشنوارهgamescom هستن GA

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان