امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هاینکس: لیونل مسی با مارادونا و پله همطراز است

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هاینکس: لیونل مسی با مارادونا و پله همطراز است 1


خیلی از مربیان دنیای فوتبال رویای به پایان رساندن حرفه‌شان در اوج را دارند اما تنها تعداد معدودی از آنها موفق به انجام این کار می‌شوند و بدون شک یوپ هاینکس یکی از آنها است؛ مربی آلمانی 38 ساله که فصل گذشته با به ارمغان آوردن 3 قهرمانی در بوندس‌لیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان اولین سه‌گانه قهرمانی باواریایی‌ها و پرافتخارترین فصل را در تاریخ این باشگاه به ثبت رساند، ضمن اینکه تیم او در تاریخ بوندس‌لیگا از حیث ثبت بیشترین گل زده به سومین تیم برتر تبدیل شد. تبدیل کردن بایرن مونیخ به اولین تیم آلمانی که در یک فصل 3 جام می‌برد بالاترین جایگاهی بود که یوپ هاینکس می‌توانست در آن با دنیای فوتبال وداع کند، وداعی که با تعلق گرفتن جایزه مربی سال فیفا به او به یاد ماندنی‌تر هم شد.
 
هاینکس درباره سال پرافتخاری که در کنار باواریایی‌ها پشت سر گذاشت به فیفا گفت:«در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که علاوه بر ارائه فوتبالی در بالاترین سطح، احساس و اشتیاق هم در این تیم موج می‌زند به خصوص وقتی که حسن ختام کارمان قهرمانی در جام حذفی آلمان شد. دوران بسیار زیبایی بود که همه ما را تحت تاثیر قرار داد.» هاینکس درباره پیروزی‌اش در کورس با سرالکس فرگوسن و یورگن کلوپ برای کسب جایزه مربی سال فیفا هم گفت: «دریافت این جایزه افتخاری بزرگ بود و مرا خوشحال کرد. شرایط من تا حدودی شبیه رهبر یک ارکسترسمفونی بود که بدون اعضای گروهش هیچ چیز نیست و بالعکس. فوتبال هم همین است. تیم‌ها به مربیان طراز اول نیاز دارند و مربیان هم برای موفقیت در عرصه‌های بین‌‌المللی به بازیکنان طراز اول. من این را فصل گذشته داشتم. موفقیت‌هایی که فصل پیش به دست آوردم حاصل تلاشی دو جانبه بود.»
 
هاینکس درباره فرانک ریبری، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به‌عنوان 3 نامزد نهایی کسب توپ طلایی فیفا گفت:«هر 3 آنها بازیکنانی فوق‌العاده هستند و هر کدام‌شان توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارند. مسی که 4 بار توپ طلا را برده یک نابغه است و به نظر من مطمئنا همطراز کسانی مانند دیه‌گو مارادونا و پله است. شیوه بازی رونالدو هم باورنکردنی است و او بسیار فیزیکی و مقابل دروازه‌ حریفان خطرناک بازی می‌کند. ریبری هم در 2 سال گذشته در بایرن مونیخ به یک بازیکن در خدمت تیم واقعی تبدیل شده است. او در خلق موقعیت و گلزنی سرشار از استعداد است.» مربی سابق باواریایی‌ها درباره شانس قهرمانی کشورش در جام جهانی 2014 برزیل هم گفت:«به نظرم ما شانس بسیار خوبی داریم، هرچند تاریخ نشان می‌دهد که بردن جام جهانی در آمریکای جنوبی همیشه کار سختی است. تفاوت شرایط جوی و سفرهای طولانی کارمان را سخت می‌کند اما تیم ما پر از مهره‌های با استعداد است که برای هر پست آن 2 گزینه داریم.»
هاینکس: لیونل مسی با مارادونا و پله همطراز است 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بچه‌های مارادونا خواهرش را از خانه بیرون کردند!
  لیونل مسی نه، سیتی در مسیر جذب یک ستاره بزرگ (عکس)
  شبی که کریس رونالدو، لیونل مسی شد! (عکس)
  زنده؛ جهان فوتبال در شوک درگذشت مارادونا
  پیشنهادی دیوانه وار برای لیونل مسی! (عکس)
  لیونل مسی، در مرز انفجار! (عکس)
  لیونل مسی؛ یک قدم تا 1000 تایی شدن!
  اعترافات/ دیگو مارادونا
  نظرسنجی عجیب: مارادونا و رونالدینیو بالاتر از مسی!
  مسی بهترین بازیکن تاریخ و از مارادونا بهتر است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان