امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی کتاب های پزشکی

#4
گذران زندگی با موفق شدن در استرس

معرفی کتاب های پزشکی

استرس بر موفقیت هر یک از مراحل هفتگانه ی معنوی ، عقلانی ، شغلی ، مالی ، خانوادگی ، اجتماعی و جسمی زندگی هر شخص اثرگذار است.اکنون اگر بخواهیم استرس را به موفقیت تبدیل کرد چه روی خواهد داد ،در آن صورت زندگی تان را چطوری سپری خواهید کرد؟

فرآوری:مریم تجریشی – مرکز مشاوره
بسیاری از مردم تا زمانی كه دیگران با استرس دست‌به‌گریبانند و خود ناگزیر از مبارزه با آن نشده‌اند، استرس را مهم نمی‌انگارند.البته می دانید که استرس بر زندگی تان تاثیر می گذارد . حال اگر بتوان استرس را به موفقیت تبدیل کرد چه خواهد شد ،در آن صورت زندگی تان را چگونه سپری خواهید کرد؟
شما هر کسی که هستید و در هر کاری که اشتغال دارید ، استرس بر موفقیت هر یک از عرصه های هفتگانه ی معنوی ، عقلانی ، حرفه ای ، مالی ، خانوادگی ، اجتماعی و جسمی زندگی تان تاثیر می گذارد.موفقیت در نزد افراد متفاوت معانی متفاوت دارد . برای نمونه ، همه کس می خواهد تا آنجا که ممکن است از عهده ی انجام شغلی که به او محول شده بخوبی برآید . هیچ کس از شکست و ناکامی لذت نمی برد ،همه ما آرزو داریم پول کافی در اختیار داشته باشیم تا به آنچه در رویا و خیالمان می گذرد ، برسیم و اگر نتوانیم در این راستا گام برداریم و یا اگر این کار به دلیل کمبود امکانات مالی محدود شود ، به یقین استرسی گریبانگیرمان خواهد شد .
واکنش خانواده و همسر نیز می تواند حس موفقیت را به زمینه های دیگر بکشاند . برای نمونه ، در پایان هر روز کار بازگشت به خانه ای که در آن از سوی شریک زندگی تان با ناسپاسی رو به رو می شوید ، در حالی که همکارانتان شما را فردی براستی شایسته و نمونه می دانند ، خوشحال کننده و لذت بخش نیست.
نخستین گام برای رسیدن به یک زندگی موفق تر و کامل تر سبک کردن استرس است و این کتاب به همین منظور برنامه ریزی شده است . کتاب “از استرس به موفقیت تنها در 31 روز”، شامل 31 رمز است که علاوه بر کمک به کاهش و کنترل استرس ،گام هایتان به سوی موفقیت را نیز در بر می گیرد .
همچنین ، برخورداری از محبوبین و احترام در حلقه ی زندگی اجتماعی و معاشران عاملی مهم برای احساس موفقیت است . کسی که دوستان و وابستگانی اطراف خود ندارد ، همچون فردی ست که در جزیره ای بدون آب و غذا باقی مانده باشد و چنین وضعی بی تردید استرس آور است .افزون بر این ، اگر همواره بیمار و خسته باشید و از تندرستی و داشتن انرژی لذت نبرید ، هر موفقیت دیگر نیز محکوم به نابودی ست ، زیرا همیشه احساس خواهید کرد که در موقعیتی دشوار و گریز ناپذیر قرار دارید و یک چنین روش اندیشه ای به یقین موفقیت به بار نمی آورد .
چشم انداز معنوی زندگی مان و ارزش هایی که به خاطرشان تلاش می کنیم ، باید کامل باشند و برآورده شوند تا به راستی احساس موفقیت کنیم .گرچه واژه ی موفقیت اشکال زیادی را به خود می گیرد و می تواند معانی گوناگونی داشته باشد ، ولی در کتاب حاضر این واژه معنای کلی تر ، و نه انحصاری ترش ، را دارا خواهد بود و فرایند کلی را نمایان خواهد کرد . نخستین گام برای رسیدن به یک زندگی موفق تر و کامل تر سبک کردن استرس است و این کتاب به همین منظور برنامه ریزی شده است . کتاب “از استرس به موفقیت تنها در 31 روز”، شامل 31 رمز است که علاوه بر کمک به کاهش و کنترل استرس ،گام هایتان به سوی موفقیت را نیز در بر می گیرد .
با اینکه بسیاری از مردم توصیه های زیادی از این دست را شنیده اند ، ولی به نظر می رسد که شمار اندکی از آنان این توصیه ها را پذیرفته و در زندگیشان به کار گرفته اند .کسانی که از این گام های ساده پیروی نمی کنند ، در بیشتر موارد افرادی هستند که زندگیشان را بر مبنای تمایلات و عقاید دیگران می گذرانند و هر روز نومیدی را تجربه می کنند . ولی آنانکه این رموز را روزانه به کار می گیرند ، از قدرت بخشیدن به الهامات لذت می برند . گروه نخست یک زندگی همراه با استرس را متحمل می شوند ، در حالی که گروه دوم عطر دلپذیر گل های شکوفای زندگی موفقیت آمیز را حس می کنند. این کتاب کمک می کند تا با راه های رسیدن به موفقیت آشنا شده و بر استرس که ما را از موفقیت و لذت زندگی دور نگه می دارد چیره شویم.
مشخصات کتاب
نویسنده:جان اف دیمارتینی
مترجم:هما احمدی
ناشر:لیوسا
منبع : تبیآن
پاسخ
 سپاس شده توسط ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀ ، Mïņ̃†êR ، Faust ، # αпGεʟ ، L²evi ، FARID.SHOMPET


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: مُعرفی کتآب هـآی پزشکـی .. - ( lιεβ ) - 02-05-2015، 5:46

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دانستنیهای جالب پزشکی
  درخواست نویسندگی در بخش پزشکی و زیرشاخه ها
  شقاق یا ترک سینه؛ از درمان های خانگی و گیاهی تا درمان های پزشکی و دارویی
  ۵ عمل پزشکی که باید خشنود باشید دیگر وجود ندارند!
Lightbulb معرفی لوسیدوم قارچ درمانی گانودرما
  معرفی نوشیدنی های عالی برای کاهش وزن و لاغر شدن
  معرفی میوه های خون ساز خوشمزه
  معرفی 10 داروی گیاهی برای کم کردن درد زایمان
  معرفی غذاهایی که استرس و اضطراب را بیشتر می کنند
  معرفی 6 دمنوش آرام بخش

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان