03-05-2017، 13:50
(آخرین ویرایش در این ارسال: 03-05-2017، 13:50، توسط رامین 1993.)
این چیزا که کارخونه های ایرانی بهش میگن آپشن و پسوند پلاس رو به اسم خودرو میچسبونن از بدیهیات یک خودرو متوسط اروپا یا آمریکاست.. داشتن سانروف یا ساید ایربگ یا اضافه شدن خطوط به منظور ارگونومی بهتر یک آپشن نیست که به خاطرش nمیلیون قیمت ماشین بالا بره... اگه طراح محترم عرضه داشت خطوط بدنه نباید تغییر میکرد.. برید ببینید یک طراحی بی ام و چندساله بدون کوچکترین تغییر بدنه تولید میشه نشون میده که در این سبک خودرو این طراحی بدنه بهترینه نه این که آزمون و خطا کنن تو طراحی بدنه.. بعدشم یه موتور EF7دارن رو جی ال ایکس و سمند و پارس و دنا میذارن خب قدرت تغییر داری اونو تغییر بده...خخخ کارخونه اتوموبیل سازی ما جوکی بیش نیست... کاش همون درشکه رو مونتاژ میکردن جای ماشین...