امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

◘◘○○قیمت خودروها○○◘◘

#11
در حال حاضر رکود تورمی در تمامی بخش‌های مختلف اقتصاد کاملاً مشهود است. بازار خرید و فروش خودرو نیز از این قضیه مستثنی نیست. اما در همین شرایط نیز می‌توان در فروش خودروی دست‌دوم و یا خرید آن موفق عمل کرد. فقط نیاز به آگاهی و اطلاعات کافی در زمینه قیمت منطقی و روز خودروی مورد نظر و مشخصات کامل آن دارید. از سوی دیگر ممکن است قصد فروش خودرو داشته باشید و عده‌ای در این بازار آشفته با شیطنت شما را در دچار۴ اشتباه محاسباتی کنند و قیمت بسیار کمتر از قیمت واقعی روز را به شما پیشنهاد دهند. در نتیجه شما در خرید بعدی و یا رفع نیازهای دیگر دچار کمبود نقدینگی خواهید شد.

جک S3 اتوماتیک مدل ۹۸ - قیمت 535 میلیون

جک اس ۳ خودروی چینی است که در سال ۲۰۱۴ در کشور چین ساخته و عرضه شد و البته بعد از مدتی به بازارهای بین‌المللی معرفی‌شده و در کشورهای درحال‌توسعه عرضه آن صورت گرفت. این خودرو در سال ۱۳۹۶ برای اولین بار توسط این کرمان خودرو وارد ایران شد و دارا بودن امکانات رفاهی و ایمنی متعدد این خودرو موجب شده که فروش خودرو در بازار ایران به‌خوبی صورت گیرد.

نمای ظاهری اتاقک خودرو زیبا بوده و خصوصیاتی دارد که موجب شده این کراس چینی، جذاب ارزیابی شود. ارتفاع مناسب از سطح زمین، دارا بودن پنجره‌های بزرگ و مواردی دیگر در این زیبایی شریک هستند. البته ممکن است برخی خریداران داشتن پنجره‌های بزرگ جلو را ناهماهنگ با این کراس اوور کوچک بدانند. موضوع دیگر اینکه عده‌ای معتقدند هرکدام از قسمت‌های خودرو به زیبایی و خوبی طراحی‌شده است، اما جمع همه این موارد در کنار هم در این شاسی‌بلند همخوانی چندانی باهم ندارد و توی ذوق می‌خورد. همان‌طور که گفتیم این موضوع کاملاً سلیقه‌ای است و بستگی به نوع نگاه و سبک و سلیقه شما دارد.

در بیان تجهیزات رفاهی جک s۳ اتوماتیک می‌توان به مواردی چون کروز کنترل، روکش چرمی صندلی و فرمان برقی، بلوتوث، سیستم نمایش فشار باد تایر، چراغ روشنایی در روز و... اشاره کرد. از سوی دیگر این خودرو ازنظر ایمنی توسط موسسه تست تصادف چینی CNCAP ارزیابی‌شده و ۵ ستاره ایمنی از کشور چین دریافت کرده است. اما شاید نتوان چندان به این ستاره‌ها در مونتاژ کرمان خودرو اعتماد کرد. کاهش تعداد کیسه‌های هوا در نسخه تولیدی کرمان خودرو به دو عدد باعث کاهش ایمنی سرنشینان خواهد شد. درحالی که در نسخه اصلی تعداد بیشتری کیسته هوا تعبیه شده بود.

جک S5 دنده‌ای اتوماتیک مدل 96_ قیمت 600 میلیون

شاسی‌بلند چینی بعدی جک S5 است که یک ;VHS کوچک و جمع‌وجور محسوب می‌شود و در سال ۱۳۹۳ توسط کرمان خودرو وارد ایران شد.  تجهیزات رفاهی و ایمنی به‌کاررفته در خودرو شامل مواردی چون کنترل ایستایی در سربالایی، دوربین عقب، بلوتوث، سیستم صوتی با ۶ عدد بلندگو، نمایشگر، اتولایت، ۴ عدد کیسه هوا، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی، صندلی برقی راننده شش‌حالتی، فرمان برقی دو حالته، مه شکن جلو و عقب، کنترل سرعت در سرازیری، اتولایت، نمایشگر و... است.

همچنین در بحث ایمنی نیز این خودرو ۵ ستاره ایمنی موسسه تست تصادف سCNCAP را در کارنامه خود دارد و علاوه بر آن دارای ترمز کمکی، کمربند ایمنی پیش کشنده، حسگر فشار باد تایرها، حسگر پارک جلو و عقب، ترمز ABS و EBD و پشت‌سری فعال است.

ظرفیت و گنجایش اتاقک خودرو نیز مطلوب می‌باشد و گنجایش ۵ نفر سرنشین بزرگ‌سال را به‌راحتی دارد و علاوه بر آن فضای صندوق‌عقب نیز بزرگ در نظر گرفته‌شده و باعث شده این کراس اوور تبدیل به یک خودرو مناسب سفر و خانواده باشد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
با 500 تا 600 میلیون کدام شاسی بلند را بخریم؟ - saraamini - 29-10-2020، 15:02

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  انتشار تصاویر و قیمت مدل جدید خودرو تویوتا کلاگر
  حذف پراید موجب تنش در بازار خودرو شد/ احتمال افزایش ۴۰ درصدی قیمت خودرو تا پایان سال
  کاهش قیمت خودرو نیسان LEAF در انگلیس
  لیست قیمت تویوتا راوفور!
  قیمت روز لندکروز
  مقایسه قیمت توسان کارکرده و جک s5 صفر
  چگونگی تاثیر قیمت دلار بر قیمت خودروهای داخلی
  خودروها محبوب هیوندای در ایران را می‌شناسید؟
  دلایل افزایش قیمت خودرو خارجی در سال 99
  بررسی نوسانات قیمت سایپا در آذر 1399

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان