امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نارضایتی ناطق نوری از عملکرد بوکسورها

#1
Heart 
نارضایتی ناطق نوری از عملکرد بوکسورها


رییس فدراسیون بوکس با ابراز نارضایتی از عملکرد مظاهری و دلاوری گفت: اگر آنها حرف من و مربیانشان را گوش می‌کردند می‌توانستند دو طلا بگیرند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا از اینچئون، احمد ناطق نوری پس از کسب دو مدال نقره و یک برنز بوکس ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون، اظهار کرد: صبح امروز (جمعه) به بچه‌ها گفتم که چطور مبارزه کنند. همه چیز را در مورد مبارزه با این حریفان بارها گوش زد کردم، اما متاسفانه هر چه که گفتم آنها گوش نکردند. مطمئن باشید اگر حرف‌های من و مربیانشان را گوش کرده بودند اکنون ما دو طلا داشتیم. متاسفانه زمان گذشت و دیگر نمی‌شود کاری کرد.


وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیم ملی بوکس راضی است؟ افزود: به طور کل بچه‌ها خوب بودند. به ویژه آنهایی که به این مرحله نرسیدند. مبارزات خوبی را به نمایش گذاشتند. حق ما حتما کسب مدال طلا بود، ولی باز هم می گویم این دو ملی‌پوش ما که راهی فینال شده بودند، حرف ما را گوش نکردند. آنها بی همتی کردند.


رییس فدراسیون بوکس در مورد قدرت قزاق‌ها در بوکس گفت: شرایط آنها را می‌دانیم و شرایط بوکسورهایی که به فینال رسیده بودند را هم می دانستیم. مبارزه با هر حریفی شیوه خاص خودش را دارد. می‌توانستیم آنها را شکست دهیم.


وی با اشاره به حمایت نشدن رشته بوکس، گفت: ببینید همه کشورها چه برنامه‌ای برای بوکس دارند و آن را با کشور خودمان مقایسه کنید. یک اردوی ایتالیا قرار بود که اعزام شویم که متاسفانه موافقت نشد. با این گونه برخوردها نمی‌شود کار زیادی انجام داد.


رییس فدراسیون بوکس گفت: قزاق‌ها سرمایه‌گذاری زیادی در بوکس انجام دادند و ما برای رسیدن به آنها فاصله زیادی داریم. به طور مثال اگر همین نفراتی که الان در اینجا هستند به ایران بگردند و نفرات جدیدی را به اردو دعوت کنیم و حقوق آنها را هم بتوانیم تامین کنیم باز هم به تعداد نفرات قزاق‌ها به اردوها نمی رسد.


احمد ناطق نوری گفت: ما نسبت به بازی‌های آسیایی گوانگجو بهتر عمل کردیم و بالاتر از برخی کشورها بودیم. این خودش نشانه پیشرفت است.


وی در پاسخ به این سوال که چه باید کرد تا ورزش همه گیر شود گفت: باید در هر استان یک پایگاه قهرمانی ایجاد شود که متاسفانه در این بخش خیلی عقب هستیم و این مختص ورزش بوکس نیست، بلکه در بقیه رشته‌ها هم همین طور است. باید امکانات را فراگیر کرد و انتظار داشت. باید استعدادیابی کنیم و بعد از آن انتظار داشته باشیم.
نارضایتی ناطق نوری از عملکرد بوکسورها 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رئیس الهلال نظاره گر عملکرد مارگا (عکس)
  کونسیسائو : به عملکرد پورتو افتخار می کنم
  شکست سنگین آنتورپ. عملکرد بسیار ضعیف بیرانوند.نمره۴.۷
Heart نامه تند یک فوتبالی به جهانگیری؛ پاسخگوی عملکرد فدراسیون تاج باشید!
  استکی: بوکسورها باید در لیگ کنترل دوپینگ شوند
  عملکرد هیات‌های کشتی زیر ذره‌بین علیرضا دبیر
  کاندیداتوری ایلخان نوری برای ریاست کمیته فدراسیون جهانی نجات غریق
  پژمان نوری: اسکوچیچ باید با ملوان توافق کند
  واکنش الکساندر نوری به کنار گذاشته شدن از هرتابرلین
  دختر بوکسور ایرانی تمام بوکسورها را به مبارزه خواند +عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان