امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی تخصصی لپ تاپ Dell XPS 15z

#1
Dell XPS 15z یکی از بهترین لپ تاپ های 15.6 اینچی با سیستم عامل ویندوز می باشد. اگر به دنبال خرید لپ تاپ های باریک هستید و کار با سیستم عاملی غیر از ویندوز برایتان دشوار است بهترین گزینه بعد از MacBook pro (که به تازگی مدل تقویت شده آن با نام تجاری MacBook Air و تکنولوژی intel's Speedy Sandy Bridge شرکت اینتل وارد بازار شده) Dell XPS 15z می باشد. در ادامه مطلب به بررسی تخصصی XPS 15z پرداخته و در انتها نیز فیلمی برای تشخیص بهتر آورده ایم.


Dell XPS 15z : ویژگی های اصلی

همانند مدل های مشابه شرکت اپل، XPS 15z نیز با طراحی brushed metal از ظاهری زیبا و در عین حال مستحکم برخوردار بوده و ضخیم ترین قسمت آن تنها 24.6 میلی متر اندازه گیری شده است. کاهش ضخامت کاهش وزن را نیز به دنبال دارد تاجایی که این مدل تنها 2.6کیلو گرم وزن دارد. تا اینجای کار ویژگی های XPS 15z بسیار نزدیک به MacBook pro می باشد. موضوع قابل مقایسه دیگر استفاده از آلیاژ منیزیم در ساخت این لپ تاپ می باشد که با اطمینان می توان گفت از صفحه نمایش ظریف شما به خوبی محافظت می نماید. صفحه کلید آن نیز به گونه ای طراحی شده که هنگام استفاده کارایی شما را افزایش دهد. اما نکته برجسته XPS 15z نسبت به MacBook pro نور پس زمینه آن می باشد که هنگام استفاده از اینترنت و جستجو میان صفحات وب خود را نشان می دهد.

------------------------------------------------------------------------------


Dell XPS 15z : صغحه نمایش

صفحه نمایش FUll HD با رزولوشن 1080 این لپ تاب به شما این امکان را می دهد که همه چیز را با کیفیت عالی مشاهده کنید از تصاویر گرافیکی گرفته تا فیلم و صفحات مالتی مدیای وب. تصاویر باجزئیات کامل و وضوح تصویر عالی رندر شده و رنگ ها کاملا طبیعی در آن دیده می شوند. اگر شما یک طراح گرافیکی هستید و یا علاقه وافری به بازی های کامپیوتر با کیفیت بالا دارید XPS 15z گزینه مناسبی برای شما می باشد. تنها ایراد صفحه نمایش این لپ تاپ افت دید هنگام کار در فضای باز (با نور خورشید) می باشد اما زاویه دید بالای آن به شما این امکان را می دهد که به سادگی با دوستان خود به مشاهده فیلم بپردازید بدون اینکه نگران کاهش زاویه دید از اطراف باشید.

------------------------------------------------------------------------------

Dell XPS 15z : عملکرد

XPS 15z از پردازنده 7هسته ای Intel Core i7 Sandy Bridge بهره مند بوده که همان پردازنده به کار رفته در MacBook pro می باشد. با استفاده 8GB RAM شما هیچ مشکلی در استفاده همزمان چند برنامه یا همان multi-tasking نداشته و تا مدت ها نیازی به ارتقا سیستم خود نخواهید داشت و به راحتی می توانید انواع نرم افزارهای حرفه ای به ویژه در زمینه های گرافیکی را برروی آن اجرا نمایید. به لطف بهره مندی از کارت گرافیک nVidia GeForce 525M شما به راحتی می توانید انواع بازی های کامپیوتری را بر روی آن اجرا کرده و لذت ببرید. هنگام تست XPS 15z با اینکه ما حدود 3ساعت و نیم به تماشای فیلم و 5 ساعت به جستجو در وب پرداختیم اما بدنه این لپ تاپ هنوز خنک بود و هیچ اثری از گرما حس نمی شد که این به معنی عملکرد فوق العاده آن می باشد.

------------------------------------------------------------------------------


Dell XPS 15z : مشخصات

حافظه 750گیگابایتی XPS 15z به شما اجازه می دهد هرچقدر که می خواهید فایل های خود را برروی آن آرشیو کنید. DVD درایو به کار گرفته شده در این مدل از نوع slot-loading یا همان مکشی می باشد. اسپیکر آن نیز به راحتی می تواند فضای یک اتاق را برای شنیدن موسیقی با صدای بلند پر کند. XPS 15z با استفاده از استاندارد 802.11n Wi-Fi این امکان را برای شما فراهم می آورد که به صورت بی سیم به اینترنت وصل شده و با سرعت بالا به جستجو میان صفحات چندرسانه ای و غنی وب بپردازید. پورت های USB 3.0 و eSATA به تعدادی است که نیاز شما را برآورده کرده و وب کم تعبیه شده در آن با تصویر برداری HD رضایت شما را جلب خواهد کرد.

------------------------------------------------------------------------------

Dell XPS 15z : قضاوت نهایی

پس از معرفی قابلیت های لپ تاپ Dell XPS 15z وقت آن رسیده تا رای نهایی خود را نسبت به این مدل اعلام نماییم. صفه نمایش Full HD ، کارت گرافیک nVidia GeForce 525M ، پردازنده Intel Core i7 Sandy Bridge و 8GB RAM و دیگر قابلیت های این لپ تاپ آن را به جایگزینی مناسب برای MacBook pro تبدیل کرده است پس به شما پیشنهاد می کنیم اگر از کاربران ویندوز هستید و به دنبال یک لپ تاپ عالی با قابلیت های بالا هستید Dell XPS 15z را انتخاب کنید و لذت استفده از آن را تجربه نمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسط موناجون خوشگل
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان