امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مردم از عملکرد کیفر ساترلند در Metal Gear Solid شگفت زده خواهند شد

#1
مردم از عملکرد کیفر ساترلند در Metal Gear Solid شگفت زده خواهند شد 1

یکی از کاربران یوتیوب Yongyea اخیرا با صداگذار Colonel Campbell، آقای Paul Eiding تماس گرفته است.

آقای Eiding در طی مصاحبه درباره ی عملکرد کیفر ساترلند در Metal Gear Solid V: The Phantom Pain صحبت کرد. ظاهرا وی این اطلاعات را از خانم Kris Zimmerman، کسی که کارگردان صداگذاری تمامی بازی های Metal Gear Solid از جمله The Phantom Pain است، به دست آورده است.

«تمام حرفی که می تونم به شما بگم، صحبت های کریس است. من همین هفته ی پیش دیدمش و کریس گفت که مردم شگفت زده خواهند شد. اون گفت که به هیچ وجه نمی تونه درباره ی بازی حرف بزنه، اما به سوالاتی که درباره ی همکاریش با کیفر ساترلند بود، جواب داد.گفت که هیچ تصوری نداشته که کیفر چه عملکردی از خودش به نمایش میگذاره. اون گفت تنها چیزی که می تونم بگم اینه که “کار کردن با کیفر رویاییه!” و این که واقعا پذیرای حرف ها هستش چون می دونه که کریس بازی رو بهتر از اون می شناسه. کریس گفت که اون فوق العاده ست.»
هم چنین از آقای Eiding پرسیده شد که آیا کریس در جذب کیفر نقش داشته است یا نه، وی پاسخ داد که اطلاعی در این باره ندارد اما اظهار کرد که Kris Zimmerman  با آقای David Hayter چند هفته ی پیش بر روی بازی دیگری با هم همکاری داشتند.
آقای Eiding هم چنین نظراتش درباره آقای Hayter را با ما در میان گذاشت. وقتی از ایشان پرسیده شد که آیا به آقای Hayter مانند  Colonel Campbell به Solid Snake در Metal Gear Solid دستور می دهد یا نه وی پاسخ داد که در دنیای واقعی برعکس این موضوع صادق است.
نقل قول:
” گوش کن. دقیقا برعکسه! من به حرف دیوید گوش میدم.(می خندد). اون نویسنده و تولید کننده است، شوخیت گرفته؟ می دونی من دارم بهش التماس می کنم که منو تو یکی از فیلماش راه بده. Jason Momoa رو می شناسم، من تقریبا سه برابر اونم. David یکی از اون افرادیه که من براش هرکاری می کنم. اون یک فرد با دیسیپلینه. من سال ها پیش وقتی دخترام دبیرستانی بودن باهاش تماس گرفتم. اون موقع برنامه ای به نام Visiting Professionals رو با یه نفر دیگه اجرا می کردم. دخترامون به هنرستان رفتن. افراد هنرمند رو استخدام می کردیم. ما برندگان جایزه آکادمی، تولید کنندگان، کارگردانان، نویسندگان، بازیگران و رقاصانی داشتیم که برای استخدام اومدن.
و گروهی که می اومدن تا این visiting professionals رو ببینند از همه قشری بودن. از  افراد علاقه مند به تکنولوژی تا بازیگر، رقاص، خواننده و موسیقیدان. عموما، تمام اون افراد اهل فن و  همه ی درسخون ها عقب می نشستن و همه شون به نوعی حوصله شون سر می رفت. چند نفر بودن  از بچه های دبیرستان بودن که می خواستن انیماتور بشن. اونا اصلا سوال نپرسیدن.
گفتم حتما یه راهی وجود داره که بشه با این آدما ارتباط برقرار کرد، برای همین از David درخواست کردم. بهش زنگ زدم و قضیه رو گفتم و وضعیت رو براش شرح دادم. گفتم: «فقط کافیه یه ساعت بیای اینجا. الان تقریبا آخرای ساعت مدرسه ست.» اون گفت: «کِی می خوای اونجا باشم؟»
من بهش روز رو گفتم، اون اومد و همه ی اون هایی که عقب نشسته بودن از حضورش لذت بردن. اونا هرچی سوال بود پرسیدن، مشتاق شده بودن و حس می کردن که واقعا کسی هست که بهشون اهمیت بده. فکر کنم David حدودا دو ساعت و نیم اونجا موند، کلاس رو تموم کرد و بعد از کلاس هم موند، امضا داد و محترمانه با همه برخورد کرد.اون واقعا یه برنده ست. براش آرزوی موفقیت های بزرگ دارم و الان هم وضع خوبی داره. من بهش دستور نمی دم(می خندد).
برای کسانی که درباره ی این موضوع اطلاع ندارند باید گفت که آقای Kiefer Sutherland جایگزین آقای David Hayter صداگذار معروف Solid Snake و Big Boss شده است. هرچند شایعات و تئوری های وحود دارند که ادعا می کنند آقای Hayter در نقش Solid Snake جوان در بازی The Phantom Pain حضور خواهد داشت.
Metal Gear Solid V: The Phantom در تاریخ یکم سپتامبر بر روی PS4، Xbox One، PS3و Xbox 360 عرضه خواهد شد. کاربران استیم می توانند در تاریخ پانزدهم سپتامبر این بازی را دریافت کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دیالوگ‌های مختلف Wasteland 3 حدود ۱۰ الی ۲۰ ساعت را به گیم‌پلی بازی خواهند افزود
  شرکت Take-Two از عملکرد استدیا ناامید شده است
  نولان نورث و تروی بیکر در بازی Dirt 5 حضور خواهند داشت
  هم‌تیمی‌های هوش مصنوعی به بازی Ghost Recon Breakpoint اضافه خواهند شد
  فصل‌های جدید بازی Destiny 2 به شدت تغییر خواهند کرد
  برخی توسعه‌دهندگان به جای تاخیر بازی‌ها به تغییر محتوای آن‌ها خواهند پرداخت
  بررسی بازی Metal Gear Survive
  Metal-Gear-Solid-V-The-Phantom-Pain-E3-2015-Screen-Big-Boss-Skull-Face بررسی نمایش بر
  شخصیت‌های Emily و Corvo در بازی Dishonored 2 قدرت‌های متفاوتی خواهند داشت
  عناوین Battlefield از تابستان امسال دارای رابط کاربری یکپارچه بر روی کنسول‌ها خواهند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان