امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نسخه ویژه در حال حاضر در دسترس C4

#1
Star 
در پی موفقیت نسخه کلکسیونر "Origins" در سال 2019 در بزرگداشت صدمین سالگرد برند ، در سال 2020 سیتروئن نسخه جدید ویژه متقابل را راه اندازی می کند. نسخه ویژه جدید ، "سری C" ، "C" از برند Citroën ، امضای Comfort و شخصیت طراحی آن را تکرار می کند. نسخه ویژه بازار اصلی از بین جذابیت و تجهیزات جذابیت ویژه ، از رنگ ها و ظرافت های خاص و خاص جدا شده و اغوا می کند. نسل جدید C4 Cactus ، که با فروش بیش از 140،000 دستگاه از زمان عرضه در سال 2018 ، موقعیتی منحصر به فرد را در بخش هاچ بک فشرده نشان داده است ، دومین مدل "سری C" در محدوده پس از C3 Aircross SUV است ، ماه گذشته به بازار عرضه شد. در نیمه اول 2020 C3 ، C5 Aircross SUV ، Berlingo و C4 SpaceTourer (بسته به بازار) دنبال خواهند شد. C4 Cactus C-Series از 2 ژانویه سال 2020 با شروع 21،350 یورو (کتابچه راهنمای سری PureTech 110 S&S 6speed C-Series) برای سفارش آماده است.



C4 CACTUS ، یک نسل جدید موفق با فروش بیش از 140،000 واحد

 
در اوایل سال 2018 و در مقایسه با نسل قبلی دوباره طراحی مجدد شده ، نسل جدید C4 Cactus موقعیت بی نظیری را در بخش هاچ بک کامپکت کاملاً رقابتی ایجاد کرده است. این شرکت در حال حاضر بیش از 140،000 مشتری را به خود جلب کرده است که با طراحی اصلی ، راحتی بنچمارک و فن آوری های هسته اصلی جذب شده اند. 
 
کاکتوس C4 با داشتن یک ظاهر طراحی مدرن ، خاص و روان ، از نظر سفارشی سازی بسیار قدرتمند است و 24 ترکیب در قالب لمس رنگ در سپر جلو و Airbump در درهای جلو قرار دارد. نسل جدید C4 کاکتوس با دو نوآوری که به عنوان بخشی از برنامه Citroën Advanced Comfort ® با هدف رفاه بیشتر و راحتی در مسافرت ساخته شده است ، به یک ابعاد کاملاً جدید منتقل شده است: تعلیق با 
کوسن های پیشرفته هیدرولیک ® ، که یک "جادو" می کند. سوار شدن فرش به طور گسترده ای مقرون به صرفه است ، و نواقص سطح جاده را فیلتر می کند و هیچ گونه مصالحی در جاده سازی و لذت رانندگی ندارد. صندلی های راحت و پیشرفته پیشرفته ، فراهم آوردن دید بصری ، خلسه ای ، خوش آمدید و راحتی در سفر ، تأثیر یک تجربه داخل اتومبیل مانند پیله. این مدل یک دعوت واقعی برای سفر برای همه مسافران است.
 

نسخه ویژه در حال حاضر در دسترس C4 1


C4 CACTUS C-SERIES ، HATCHBACK کامپکت ULTRA-ComfORT با یک ظاهر طراحی شده جذاب و جذاب

 
پس از SUV C3 Aircross در دسامبر سال 2019 ، نسخه ویژه "C-Series" هم اکنون در کاکتوس C4 موجود است. با تاکید بر شخصیت و راحتی مدلهای این برند ، سری های خاص با برد محدوده ای ، تأکید بر رنگ ها و مواد و تجهیزات است که تجربه داخل خودرو را ساده تر می کند. 
 
در خارج ، C4 Cactus C-Series یک ظاهر طراحی شده و هاچ بک کراکت C4 اصلاح شده و زیبا را نگه می دارد ، همراه با بسته رنگی Anodised Deep Red رنگ که شامل Airbump® رنگی و لامپ های مه شکن است. نشان برجسته و برجسته "سری C" درب های جلو ، زیر آینه های درب را به شما اعطا می کند. 
 
رنگ بدنه موجود خالص و ظریف است ، از سفید (قطبی سفید یا مروارید سفید) و خاکستری (خاکستری کومولوس یا پلاتین خاکستری) گرفته تا سیاه (Obsidian Black) ، که پنج ترکیب هماهنگ ، اصلی و تصفیه شده ایجاد می کند. 
 
در داخل ، طرح طراحی مختص سری های خاص "سری C" است. داشبورد ، تزیین شده در خاکستری TEP با تسمه ها ، الگوها و دست و پنجه نرم ها ، در خالص ترین سنت دنیای چمدان و مسافرت ، بدون استفاده و گرم است. این صندلی ها کاملاً با صندلی های Advanced Comfort مطابقت دارد و راحتی بی نظیر آنها را به خود جلب می کند ، با داشتن توپ سفید و یک خط قرمز افقی متضاد در بالای صندلی ها که لمس رنگ در بیرون را نشان می دهد. آرم "سری C" در برچسب های صندلی ، طبیعت انحصاری این مجموعه را به مسافران یادآوری می کند. طرح طراحی توسط تشک های محافظ سیاه و سفید جلو و عقب با topstitching قرمز گرد شده است. 
 
بر اساس سطح ظریف و راحت و مناسب برای احساس راحتی ، نسخه "سری C" نیز دارای ویژگی های زیر است:
  • تجهیزاتی که راحتی در کاکتوس C4 را افزایش می دهد ، زندگی روزمره را ساده می کند و آرامش کامل را به وجود می آورد ، با آینه های درب تاشو برقی ، تنظیم ارتفاع صندلی مسافر و فن آوری های اتصال به زیر: Citroën Connect Nav و Citroën Connect Box سیستم اضطراری و کمک .
  • پنجره هایی با رنگ تیره و پنجره عقب ، که حاکی از طراحی روان و خالص کاکتوس C4 است.  
C4 Cactus C-Series از موتورهای دیزلی بنزینی PureTech کارآمد و با کارایی بالا و دیزل های BlueHDi موجود در سطح ترسیم Feel: دستی 6 سرعته PureTech 110 S&S ، کتابچه راهنمای 6 سرعته BlueHDi 100 S&S ، BlueHDi 120 S&S EAT6.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
The truth of love is living in heaven with you
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  جزئیاتی از نسخه ویژه خودرو فورد رنجر رپتور
  نسخه های جدید خودرو کلاس اس در سال 2022
  گسترش محدوده خودرو بنتلی بنتایگا شاسی بلند با ﺍﺭﺍﺋﻪ نسخه S
  نسخه سالن Ford Mondeo تا مارس 2022 از دور خارج می شود
  معرفی نسخه مسابقه ای ابر خودروی 720s
Star تجلیل از یک قرن دفاع و سکونت CITROËN با یک طیف گسترده ای از "ORIGINS" نسخه چاپی مجموع
  زمان و شرایط پیش فروش خودرو سایپا و ایران خودرو ویژه عید فطر ۹۹
  خودرو هایی ویژه جوانان ایرانی!
  دستور ویژه وزیر صمت به سازمان حمایت: بازار خودرو را ساماندهی کنید
  تأیید نسخه هیدروژنی مرسدس‌بنز GLC برای سال آینده

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان