امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه کتاب تو خالی درست کنیم

#1
درست کردن کتاب تو خالی یک راه خوب برای پنهان کردن چیزهایی مثل یک کلید یدکی، یک یادداشت محرمانه یا حتی پول است. اکثر افراد این فکر به ذهن شان نمی رسد که کتابخانه تان را برای پیدا کردن چیزهای شخصی یا خصوصی بگردند. همچنین استفاده از کتاب تو خالی یک راه عالی برای دادن مخفیانه چیزی به کسی است. ناظر از همه جا بی خبر فکر می کند که شما فقط دارید یک کتاب خیلی خوب را به اشتراک می گذارید!
چگونه
1

درست کردن کتاب تو خالیکتابی انتخاب کنید که ترجیحاً ضخیم باشد و جلد محکمی داشته باشد. (اول قسمت “نکات و هشدارها” را ببینید، در مورد اینکه کجا می توانید یک کتاب مناسب پیدا کنید و یک کتاب قدیمی با ارزش، محبوب و مهم را برای این کار انتخاب نکنید.)
2

درست کردن کتاب تو خالیچند صفحه اول کتاب را که می خواهید در پایان کار بگذارید بماند، انتخاب کنید. (بیش از یک صفحه) و آن ها را با استفاده از سلفون روی جلد نگه دارید تا بلند نشوند. این صفحات – به جز آخرین آنها- بریده نخواهد شد. این کار اجازه می دهد که کتاب –وقتی آن را باز می کنید- مثل یک کتاب معمولی به نظر برسد و سوراخ آن معلوم نشود و پوشانده شود.
3

درست کردن کتاب تو خالیچسب چوب و آب را مخلوط کنید. میزان غلظت آن به اندازه ای باشد که چسب شل شود و آسان تر توسط لبه صفحات کتاب جذب شود. 50% تا 70% چسب (30% تا 50% آب) یا نصف یک قوطی فیلم 35 میلی متری باید کافی باشد اما بستگی به قطر و اندازه کتاب هم دارد. به جای آن می توانید از چسب کاردستی هم استفاده کنید.
4

درست کردن کتاب تو خالیحالا که چند صفحه ابتدایی کتاب را با سلفون پوشانده اید، سه لبه کتاب را با یک قلم مو، به محلول چسبی که درست کرده اید آغشته کنید تا خوب جذب آن شود. با این کار صفحات کتاب را به هم می چسبانید. به یاد داشته باشید، قلم مو را سریع تمیز کنید، و گرنه سفت می شود و برای مرحله 9 غیر قابل استفاده می شود.
5

درست کردن کتاب تو خالییک وسیله سنگین روی کتاب قرار دهید تا به آن فشار وارد کند. بگذارید کتاب به مدت 15 تا 30 دقیقه خشک شود.
6

درست کردن کتاب تو خالیکتاب را از جایی که اولین صفحه آن چسب خورده باز کنید. از فاصله 1.2 سانتی متری هر لبه خطی بکشید. با مته سوراخ هایی در هر گوشه از مستطیلی که تازه کشیده اید -به عمقی که می خواهید قسمت مخفی کتاب داشته باشد- ایجاد کنید. (این کار باعث می شود برش صفحات آسان تر شود، زیرا تیغ نمی تواند 90 درجه بچرخد) می توانید تعداد کمی از صفحات آخر کتاب را برش نزده باقی بگذارید.
7

درست کردن کتاب تو خالیبا نوک چاقو امتداد خطی که کشیده اید را از داخل برش دهید (یک کاتر این کار را به خوبی برایتان انجام می دهد). سعی کنید تا جایی که ممکن است برش را به صورت عمودی ایجاد کنید یا اینکه سعی کنید همینطور که پایین می روید شیب آن را به سمت سوراخ کم کنید. همانطور که در تصویر نشان داده شده است، استفاده از یک خط کش می تواند خیلی کمک کننده باشد. به اندازه کافی فشار وارد کنید تا هر بار چند صفحه را با هم برش دهید. توصیه می شود که از یک خط کش فلزی استفاده کنید.
8

درست کردن کتاب تو خالیبرش زدن لایه ها را ادامه دهید. در انجام این کار عجله نکنید؛ چرا که هر چه آهسته تر و با دقت تر این کار را انجام دهید لبه های داخلی صاف تر و منظم تر خواهد شد. تکه کاغذ های بریده شده را که داخل کار روی هم جمع شده، خارج کنید.
9

درست کردن کتاب تو خالیمحلول چسب را با قلم مو روی لبه های داخلی سوراخ بزنید، چسب خشک شده را می توانید صاف کنید، بنابراین اگر می بینید چسب کمی چکه می کند نگران نشوید. در حالی که منتظر خشک شدن چسب هستید، دومین لایه چسب را به لبه خارجی صفحات بزنید.
10

درست کردن کتاب تو خالیبا قلم مو یک لایه نازک چسب روی “قاب” سوراخ وسط کتاب بزنید. صفحاتی که نگه داشته بودید مستقیماً بالای سوراخ چسبیده می شوند. در اصل آن را می پوشانند (در حال حاضر)
11

درست کردن کتاب تو خالیدوباره کتاب را -این بار بدون هیچ جدا کننده ای- ببندید. بگذارید به مدت 15 تا 30 دقیقه خشک شود. در این مرحله خشک کردن، همانطور که در مرحله قبل توضیح داده شد، صفحاتی که نگه داشته بودید به سوراخ می چسبند.
12

درست کردن کتاب تو خالیصفحاتی که نگه داشته بودید و حالا به سوراخ چسبیده اند را در امتداد لبه های سوراخ برش بزنید تا سوراخ دوباره مشاهده شود و در دسترس باشد. داخل کتاب ممکن است هنوز مرطوب باشد، چرا که وقتی در حال خشک شدن بود آن را بسته اید. اکنون زمان خوبی است که کتاب را باز بگذارید و اجازه دهید خشک شود.
13

درست کردن کتاب تو خالیبررسی کنید که همه قسمت های کتاب به طور کامل خشک شده باشد. آن را با انگشتان تان لمس کنید و وقتی مطمئن شدید که خشک شده است، آن را با چیزهای ارزشمندتان پر کنید. سپس کتاب را ببندید و آن را در قفسه کتاب ها قرار دهید. فقط خودتان می دانید که این کتاب دارای یک محفظه مخفی است!
نکات و هشدارها
فقط از کتابی استفاده کنید که جلد گالینگور داشته باشد. اگر جلد کتاب سفت نباشد ممکن است جلد آن را هم ببرید. اگر مراقب باشید می توانید از کتابی با جلد شومیز یا حتی جلد کاغذی هم استفاده کنید.
اگر می پرسید که “هدف از نگه داشتن چند صفحه و چسباندن آن در بالای سوراخ چیست؟” دلیل این کار این است که خط هایی که در ابتدا برای برش دادن کشیده بودید را بپوشاند. همچنین این کار کمک می کند که وقتی در حال خشک شدن به صفحات فشار وارد می شود، کتاب به طور کامل بسته شود. مهم است که کتاب در پایان کار به درستی بسته شود.
از کتاب های کتابخانه خانواده تان استفاده نکنید؛ چرا که ممکن است کتاب با ارزشی باشد و کسی دنبال آن بگردد.
اگر سوراخی که ایجاد کرده اید کمی کوچک است می توانید لبه های آن را سنباده بزنید، اما این کار ممکن است -بسته به نوع کاغذ- احساس ناخوشایندی به شما بدهد.
اگر از کتابی با جلد کاغذی استفاده می کنید از یک سطح سفت که به راحتی برید نشود، بین جلد و آخرین صفحه کتاب استفاده کنید.
هنگام استفاده از یک کتاب مطمئن شوید که آن کتاب برایتان مهم نیست و کسی نمی خواهد دوباره آن را بخواند. همچنین مطمئن شوید که کتابی نیست که ممکن است کسی دنبال آن بگردد. زیرا سخت است که بهانه ای برای این که چرا اجازه نمی دهید کسی آن را بخواند پیدا کنید.
از آنجا که کتاب های قدیمی ممکن است گرد و غبار و آلودگی داشته باشند و این گرد و غبار که سال ها روی کتاب نشسته شامل باکتری و مواد شیمیایی باشد، توصیه می شود که در هنگام برش دادن آن از یک تهویه مناسب استفاده کنید. از همه مهمتر، با استفاده از یک ماسک می توانید این گرد و غبار را فیلتر کنید و آن را تنفس نکنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط ×fteя LifE∀× ، sana333a ، perfect g ، tangled brave ، -м α є ∂ є- ، ✘ӍДЯЈДл✘ ، BlAcK dAy ، ♥LOVELY♥ ، حقوقدان انجمن ، مامان بزرگ
آگهی
#2
چه مسخرهDodgy
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووونمHeartHeartHeartHeart
پاسخ
#3
چقدر زیاده کی حوصله خوندن داره
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه کتاب تو خالی درست کنیم 1
می بخشم کسانی که هر چه خواستند بامن با دلم با احساسم کردند
ومرا در دور دست خودم تنها گذاردند ومن امروز به پایان خودم نزدیکم
پروردگارا به من بیاموز در این فرصت حیاتم اهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند

یاد ان دوران خوش باد
نمیدانم چرا منو بردی از یاد
الان هر جا هستی با هر که هستی
ارزو دارم باشی همیشه شاد
پاسخ
#4
ممنون.......
پاسخ
#5
نخوندمDodgy
پاسخ
#6
ممنون
.
.
.
.
.
.
.
.
ولی نخوندم
Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

چگونه کتاب تو خالی درست کنیم 1
چگونه کتاب تو خالی درست کنیم 1
پاسخ
آگهی
#7
چی چیو مسخره ؟ برای پنهان کردن روش خوبیه البته راستی میتونید اگه کاغذیه ی دفترو بردارید با کاغذ کادو جلد کنید زیر جلد بزارینWink
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه کتاب تو خالی درست کنیم 1

به آغوش تو محتاجم  برای حس آرامش
برای زندگی با تو پر از شوقم ، پر از خواهش
به دستای تو محتاجم برای لمس ِ خوشبختی
واسه تسکینه قلبی که براش عادت شده سختی
به چشمای تو محتاجم واسه تعبیر این رویا
که بازم میشه عاشق شد تو این بی رحمی ِ دنیا
به لبخند تو محتاجم که تنها دلخوشیم باشه
بذار دنیای بی روحم به لبخند تو زیبا شه
به تو محتاجم و باید پناه هق هقم باشی
همیشه آرزوم بوده که روزی عاشقم باشی
پاسخ
#8
عینه تو فیلماچگونه کتاب تو خالی درست کنیم 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه کتاب تو خالی درست کنیم 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه کتاب تو خالی درست کنیم 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  وقتی اینترنت قطع میشه چیکار کنیم؟ (طنز)
  چگونه بهترین استایل را با کتونی کانورس داشته باشیم؟
  مراقبت های بعد از عمل بینی چگونه است؟
  هنگام خرید کلاه گیس زنانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
  متولدین هر ماه چگونه ناراحت میشوند ؟
  بیاین سوسک هارو از شهرمون بیرون کنیم.
  سیستم کروز کنترل تطبیق پذیر چگونه کار می کند؟
  ادم ها چگونه به گرگينه تبديل ميششوند همراه با عكس
  چگونه پدر و مادرمان را راضي كنيم كه ايكس باكس بخرند؟
  خوشگل ترین دختر جهان♥در کتاب گینس♥

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان