انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: *اخــبــار ورزشـے کوتاه *
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
یک خرید شیک و جنتملن داشتیم/ شماره ۹ برای کاوه خواهد بود!


سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از عقد قرارداد این باشگاه با کاوه رضایی گفت: کاوه بازیکن بسیار خوبی است و ما یک خرید بسیار شیک و جنتلمن داشتیم.
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 7

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان در خصوص پیوستن کاوه رضایی به استقلال گفت: من پیوستن کاوه به استقلال را تبریک می گویم. کاوه بازیکن بسیار خوبی است و ما یک خرید بسیار شیک و جنتلمن داشتیم.

وی درباره شایعاتی که پیرامون مباحث مالی قرارداد رضایی شنیده می شد، اظهار داشت: بر خلاف مسائل مطرح شده در برخی رسانه ها، مسائل مالی به هیچ وجه اولویت او نبود. در صحبتی که کاوه با ما داشت، اولویت او پیشرفت فوتبالی و مسائل فنی بوده است. کاوه روی مسائلی تاکید داشت که به مسائل فوتبالی و فنی تاکید می شد و نه مسائل مالی. ما درباره مسائل مالی بسیار کم و کوتاه صحبت کردیم و در حداقل زمان ممکن به توافق رسیدیم.
سرمربی استقلال درباره شماره پیراهن رضایی افزود: شماره ۹ تیم استقلال برای کاوه خواهد بود. این پیراهن سال‌ها بر تن برهانی بود که برای استقلال نمایش های خوبی داشت و گل های زیادی به ثمر رساند. حالا هم این پیراهن برای کاوه خواهد بود و امیدوارم مسیر آرش برهانی را در گلزنی برای استقلال ادامه دهد. حضور کاوه در استقلال به همه هواداران تبریک می گویم.
قلب قرمز در اینستاگرام حسن زاده؛
بمب بعدی در راه است؛ بازیکن سابق استقلال برای پرسپولیس چراغ سبز نشان داد + عکس
یک نشانه از مهاجم ذوب آهن نشان می‌دهد که او به احتمال زیاد امروز پرسپولیسی خواهد شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 7


به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ‌مسعود حسن‌زاده به پرسپولیس نزدیک شد. بعد از این که حضور کاوه رضایی در پرسپولیس منتفی شد حالا جدی‌ترین گزینه برانکو ایوانکوویچ برای خط حمله تیمش حسن‌زاده است.

 

مهاجم دیگر ذوب‌آهن که تا دیروز بازیکن ماشین‌سازی تبریز بود اما مخالفت او برای رفتن به تبریز باعث شد تا حضورش در این تیم منتفی شود. اگر چه حسن زاده اولویت اولش استقلالی شدن بود اما بعد از اتفاقات دیروز حالا پرسپولیس تنها گزینه اوست.

 

از آنجا که اکثر اتفاقات نقل و انتقالی در اینستاگرام و صفحات مجازی می‌افتد شاید بتوان مهاجم ذوب‌آهن را بازیکن قطعی این تیم دانست. او در صفحه شخصی‌اش یک قلب قرمز گذاشته است و احتمالا این قلب قرمز معنی مشخصی دارد.

 

بعد از این که رضایی با چند قلب آبی در اینستاگرام استقلالی شد احتمالا حسن‌زاده هم با این قلب قرمز پرسپولیسی خواهد شد. گفتنی است این بازیکن که سابقه بازی در رده های سنی استقلال را دارد بارها علاقه اش را به باشگاه آبی ابراز کرده است.

 

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 7

 
«آنتونی گریزمان» قرارداد خود را با اتلتیکومادرید تمدید کرد


*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 7


به گزارش خبرگزاری مهر، با انعقاد قرارداد جدید، این مهاجم فرانسوی تا سال ۲۰۲۱ در «ویسنته کالدرون» می ماند.


«آنتونی گریزمان» به دلیل درخشش در چند فصل گذشته مورد توجه بسیاری از باشگاه های دنیا قرار گرفته بود.

باشگاه اتلتیکو در بیانیه ای نوشت: آنتونی گریزمان قرارداد خود را تا تاریخ ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۱ تمدید کرد.

گریزمان در تابستان سال ۲۰۱۴ از رئال سوسیه داد به اتلتیکو مادرید پیوست. این اتفاق اندکی بعد از شکست اتلتیکو مقابل رئال مادرید در دیدار پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون روی داد.

گریزمان از زمان حضور در ویسنته کالدرون ۴۴ گل برای «دیه‌گو سیمئونه» به ثمر رسانده است.
بهبودی: پوئن به پوئن با برزیل رقابت کردیم


*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 7

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: پوئن به پوئن با برزیل رقابت کردیم اما سرویس آنها خیلی خوب بود.

به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبرگزاری تسنیم  و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی هفته دوم لیگ جهانی با نتیجه سه بر یک مقابل برزیل شکست خورد.

علیرضا بهبودی پاسور تیم ملی والیبال ایران بعد از این دیدار گفت: پوئن به پوئن با برزیل رقابت کردیم اما سرویس آنها خیلی خوب بود و بازیکنان قدرتی زن این تیم امتیازات خوبی از سرویس‌های خود به دست آوردند و اختلاف را زیاد کردند.

وی با یادآوری پیروزی تیم ملی والیبال ایران در ست دوم این مسابقه گفت: ست سوم و چهارم هم مقهور سرویس زن‌های قدرتی آنها شدیم. بازیکنان برزیل واقعا در سطح بالایی سرویس می‌زدند و دریافت‌های ایران را دچار مشکل کردند. به بازیکنان برزیل این برد را تبریک می‌گویم.

پاسور تیم ملی والیبال درباره مسابقه بعدی ایران مقابل صربستان گفت: صربستان را خیلی آماده دیدم، عملکرد این تیم را در هفته اول بررسی کردیم، حالا در کشور خودشان بازی می‌کنند و قطعا سالن پر از هواداران خواهد شد، فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی ایران در هفته دوم مسابقه با صربستان باشد.
- قاسم حدادی فر امسال هم در ذوب آهن ماند و نه به پرسپولیس رفت، نه به استقلال.، چند سالی می‌شود كه در فصل نقل و انتقالات، استقلال و پرسپولیس به دنبال جذب قاسم حدادی فر می‌افتند اما در نهایت او در همان تیم خودش می‌ماند و پرسپولیس و استقلال در جذب این بازیكن ناكام می‌مانند. امسال هم این اتفاق تكرار شد و در حالی كه استقلالی ها امید زیادی به جذب حدادی فر داشتند، اما در نهایت این بازیكن در اصفهان ماندگار شد.
حدادی‌فر كه حالا انتقالش به استقلال كاملا منتفی شده در این خصوص گفت: «شرمنده هواداران استقلال شدم. دست خودم نبود از ذوب آهن جدا شوم. خیلی از بازیكنان دوست دارند در استقلال و پرسپولیس بازی كنند.»
منچستریونایتد خواهان به خدمت گرفتن دراکسلر

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 7


«ژوزه مورینیو» به جذب ملی پوش فوتبال آلمان تمایل نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه فوتبال منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن «جولین دراکسلر» تمایل نشان داده است.

«ساندی استار» گزارش داده این بازیکن ۳۰ میلیون پوند خرج بر روی دست باشگاه لیگ برتری می گذارد.

من یونایتد همچنین امیدوار به جذب «هنریک مخیتاریان» از تیم فوتبال دورتموند است. 

البته این احتمال وجود دارد که مورینیو ، دراکسلر را به مخیتاریان ترجیح دهد و این به دلیل انعطاف پذیری این بازیکن در بازی در چند پست عنوان شده است. دراکسلر می تواند به خط حمله یونایتد کمک کند و «آنتونی مارسیال» هم می تواند هم در وسط و هم در چپ خط حمله بازی کند. 
[url=http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/04/06/1115797/%D8%B7%D8%A7%D9%87%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%B6%D8%B1%D8%A8-%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85-%D8%B4%D8%AF][/url]

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 7



نماینده دسته ۶۲ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری جوانان کشورمان در حرکت یک ضرب مسابقات قهرمانی این رده سنی در گرجستان، یازدهم شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، دومین روز از مسابقات قهرمانی جوانان جهان امروز (یکشنبه) با رقابت دسته 62 کیلوگرم پیگیری شد که در پایان حرکت یکضرب یونگ ژیانگ مو از چین با مهار وزنه 137 کیلوگرمی به مدال طلای این حرکت رسید و سیدعلیرضا طاهریان با مهار وزنه  111 کیلوگرم در مکان یازدهم  قرار گرفت.

طاهریان ملی‌پوش دسته 62 کیلوگرم تیم جوانان کشورمان در حرکت یک‌ضرب فقط وزنه 111 کیلوگرمی را بالای سر برد و در مهار وزنه های 118 کیلویی و 119 کیلوگرمی ناموفق بود.

حواشی رقابت دسته 62 کیلوگرم:
سیدعلیرضا طاهریان با حمایت و تشویق‌های سایر کاروان تیم ملی جوانان و سایر ملی‌پوشان در ابتدا معرفی شد و نخستین وزنه‌برداری بود که در این وزن به روی تخته آمد.

بردلیدزه، وزنه‌بردار گرجستانی هنگام اعلام اسامی وزنه‌برداران دسته 62 کیلوگرم مورد تشویق هم‌وطنانش قرار گرفت. وی در حرکت یکضرب با مهار وزنه 116 کیلوگرم به مقام ششمی رسید.

دوربین پخش این رقابتها مرتب چهره تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی را به روی ال ای دی مسابقات به تصویر می‌کشید.

هنگامی که علی وهب، نماینده تیم ملی وزنه‌برداری عراق در این وزن به روی تخته می‌رفت تماشاگران عراقی که در سالن ژیمیناستیک رینو حضور داشتند با اشتیاق و شور او را تشویق می‌کردند. این وزنه‌بردار عراقی با توسل وزنه می‌زد.

دو وزنه‌بردار چینی و کره‌شمالی برای کسب مدال طلای یکضرب رقابت نزدیکی داشتند که بالاخره یونگ ژیانگ مو از چین با مهار وزنه 137 کیلوگرمی به مدال طلا رسید.
حمید سوریان مصدوم شد

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 7


ر حالی‌که اردوی جاری تیم ملی کشتی فرنگی تا هشتم تیرماه در خانه کشتی ادامه دارد، فرنگی‌کاران تمرینات خود را برای حضور موفق در المپیک ریو پیگیری می‌کنند.

در تمرین عصر دیروز فرنگی‌کاران که اختصاص به‌مرور فن و تمرین کشتی داشت، حمید سوریان فرنگی‌کار عنوان‌دار کشورمان از ناحیه گردن دچار مصدومیت شد. البته میزان دقیق این مصدومیت هنوز مشخص نیست و نیازمند معاینه دقیق پزشکان برای میزان آسیب‌دیدگی است.
منبع: فارس
[b]دعوت هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی[/b]
کیانوش پالاد دروازبان قزوینی تیم نفت و گاز گچساران به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال فراخوانده شد .


*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 7




به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ اولین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال برای حضور در دیدارهای تدارکاتی قطر از 23 تا 29 تیر ماه برگزار می‌شود.

 تهران میزبان برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال است .
 تاریخی فوتبال اروپا
انگلیس 1-2 ایسلند؛ کابوس سه شیر

تیم ملی ایسلند در دیداری فراموش نشدنی موفق شد با نتیجه 2-1 انگلیس را شکست بدهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 شود.
[color][size][font]
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 7[/font][/size][/color]



 
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روی هاجسون در این دیدار ابتدا با گل وین رونی پیش افتادند اما در ادامه دو گل خوردند و با یک شکست غیرمنتظره، از دور رقابت ها کنار رفتند.

انگلیسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. فرار رحیم استرلینگ از تله آفساید مدافعان ایسلند، او را با دروازه بان حریف تک به تک کرد و خطای هالدورسون، یک ضربه پنالتی نصیب سه شیرها کرد. وین رونی پشت ضربه قرار گرفت و گل اول بازی را به ثمر رساند.
[color][size][font]
 
 
[/font][/size][/color]
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 7
[color][size][font]
 
اما این برتری تنها دو دقیقه تداوم داشت و راگنار سیگوردسون در دقیقه 6 کار را به تساوی کشید. روی یک ارسال به محوطه جریمه سه شیرها، کاری آرناسون با ضربه سر توپ را به سیگودرسون رساند و او هم با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.
 
[/font][/size][/color]
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 7
[color][size][font]
 
بعد از این گل بازی متعادل تر شد و هر دو تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتند تا اینکه در دقیقه 18، ایسلند به گل دوم رسید. روی یک حرکت هماهنگ در پشت محوطه جریمه انگلیس، سیگتورسون با ضربه ای تماشایی، هارت را مغلوب کرد.

بعد از این گل شاگردان هاجسون بازی را در دست گرفتند و چند بار تا باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت در نیمه اول گل دیگری به ثمر نرسید و این نیمه با برتری 2-1 ایسلند به پایان رسید.


نیمه دوم با حملات انگلیس آغاز شد اما اولین موقعیت جدی این نیمه را ایسلند در دقیقه 54 ایجاد کرد. روی یک ارسال روی دروازه انگلیس، راگنار سیگوردسون با یک ضربه برگردان می توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند اما هارت دروازه انگلیس را نجات داد.

 
[/font][/size][/color]
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 7
[color][size][font]

برتری انگلیس و مالکیت این تیم بر توپ و میدان ادامه داشت و در مقابل ایسلندی ها به دنبال زدن گل سوم از روی ضدحملات بودند اما موقعیت های هیچ یک از دو تیم به نتیجه نرسید و در نهایت ایسلند با همان نتیجه نیمه اول به پیروزی رسید.

[/font][/size][/color]

سود بارسلونا از وداع مسی با فوتبال ملی

باشگاه بارسلونا می تواند خوشحال باشد که مسی تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفته است و از این پس می تواند روی بازی های باشگاهی، متمرکزتر از همیشه باشد.
[color][size][font]
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 7[/font][/size][/color]



به گزارش "ورزش سه"، لئو مسی امروز پس از شکست در فینال کوپا امه ریکا برابر شیلی تصمیم به خداحافظی از فوتبال ملی گرفت؛ تصمیمی که همه فوتبالدوستان دنیا را شوکه کرد. برخی معتقدند مسی در شرایط بد احساسی چنین تصمیمی گرفته اما در هر صورت فعلا باید پذیرفت که فوق ستاره بارسلونا دیگر قصد بازی برای آرژانتین را ندارد.

 

از این تصمیم مسی بیش از همه باشگاه بارسلونا سود خواهد برد. در فصلی که از دو ماه دیگر شروع خواهد شد، مسی به سبب کناره گیری از بازی های ملی، در 8 بازی رسمی تیم ملی آرژانتین حضور نخواهد داشت و در 4 وقفه بازی های ملی در اختیار باشگاهش خواهد بود که این بدین معناست که مسی با رهایی از شر ویروس فیفا، آماده تر از همیشه در خدمت بارسا خواهد بود.

 

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 7

 

آرژانتین 8 بازی دشوار در راه صعود به جام جهانی روسیه در پیش دارد.  28 آگوست و 6 سپتامبر آلبی سلسته باید به مصاف اروگوئه در خانه و ونزوئلا در زمین حریف برود. 3 اکتبر بازی در خانه پرو و 11 اکتبر، بازی خانگی مقابل پاراگوئه، دیگر چالش های آرژانتین، بدون مسی در راه جام جهانی خواهند بود.

7 و 15 نوامبر نیز یک وقفه دیگر بازی های ملی خواهد بود که آرژانتین باید به مصاف برزیل(در زمین حریف) و کلمبیا در خانه برود. 20 و 28 مارس 2017 نیز آرژانتین بازی با شیلی و بولیوی را در پیش خواهد داشت.

شکی نیست که آرژانتینی ها بدون مسی در این 8 مسابقه با دشواری های زیادی روبرو خواهند شد و بیهوده نیست که کمپینی برای بازگرداندن این فوق ستاره شکل گرفته است.

 

بارسلونا در مقطع پایانی فصل گذشته، چند هفته به شدت دچار افت شد و چند بازی در لالیگا و لیگ قهرمانان را بصورت متوالی با ناکامی پشت سر گذاشت که بسیاری علت اصلی آن را حضور مسی، سوارز و نیمار در بازی های ملی و خستگی ناشی از مسیر طولانی بازگشت از آمریکای جنوبی به بارسلونا عنوان کردند.


صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13